Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu tar jag över ansvaret


Joel Westerholm

Rekommendera Poster

Joel Westerholm

Hej,

 

Mitt namn är Joel Westerholm och jag är ny webbredaktör på MacWorld och CAP&Design, och tar alltså över ansvaret för forumet.

 

Jag är utbildad journalist på Södertörns Högskola och har tidigare arbetat som webbredaktör på IDG.se och sedan som webbredaktör och reporter på Computer Sweden.

 

Det ska bli mycket roligt att arbeta med gänget här på MacWorld, som jag ju känt i några år under tiden jag arbetat på IDG så jag tror vi ska komma väl överens.

 

Om ni har nyhetstips, synpunkter på sajten eller något annat så är ni välkomna att höra av er till mig på adressen joel.westerholm@idg.se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Hej Joel

Välkommen i gänget :storkram:

Vi ska höra av oss ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen, kul med nytt friskt blod :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen, hoppas du kommer trivas! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm
Hej o välkommen!

 

Att du tar över, betyder det att Anna, Andreas "o de andra" är helt borta från forumet? :ermm:

 

Nej då, inte alls. Andreas är högsta hönset även i framtiden, och de andra lär ni också få se till både här och i bloggen. Jag tar bara över ansvaret som webbredaktör efter Jimmy Lee Skrufve, vilket innebär att jag sköter de dagliga sysslorna med forum och sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, inte alls. Andreas är högsta hönset även i framtiden, och de andra lär ni också få se till både här och i bloggen. Jag tar bara över ansvaret som webbredaktör efter Jimmy Lee Skrufve, vilket innebär att jag sköter de dagliga sysslorna med forum och sajter.

 

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser