Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Nöjd ny användare

scaniahjon

Recommended Posts

Sällan eller aldrig har jag blivit så nöjd med nått jag skaffat som jag är med min nya macbook pro. Nu står min pc på hyllan och samlar damm. Så skönt! Ha en bra kväll mina nya mac-vänner! :bultandehjarta:

Låter strålande att du gillar din nya dator. Själv ångrar jag inte mitt byte till Mac iaf.

Välkommen till forumet också.

Tack! Jag ångrar mig inte heller! Det jag ångrar är att jag inte bytte för länge sen.

Jag känner igen situationen! :D Det var så skönt att lägga undan de gamla PC burkarna. Man frågade sig själv "varför har jag inte gjort detta tidigare?". Men som man brukar säga; bättre sent än aldrig!

Välkommen broder!

Jag känner igen situationen! :D Det var så skönt att lägga undan de gamla PC burkarna. Man frågade sig själv "varför har jag inte gjort detta tidigare?". Men som man brukar säga; bättre sent än aldrig!

Välkommen broder!

I second that!

Väldigt nöjd med mitt byte. Allt känns smidigare. Enda tråkiga är spelutbudet, men för mig var det ingen större faktor...

I second that!

Väldigt nöjd med mitt byte. Allt känns smidigare. Enda tråkiga är spelutbudet, men för mig var det ingen större faktor...

Inte för mig heller, jag hade kvar min PC ett litet tag för att spela... Men den tog en sådan tid att starta och den var ju helt värdelös i jämförelse med min iMac. Jag gav bort PCn! :)

Nu har jag både en iMac 24" och en MacBook pro 13". Helt vansinnigt nöjd!

Vad gäller samtliga apple produkter så är gräset såååå mycket grönare på deras sida :)

Jag känner mig helt lyrisk. Kvaliteten på min macbook känns genom fingrarna när jag skriver. Och så lyser tangenterna så sött när det börjar bli mörkt. Jag är så otroligt nöjd. Och glad för alla trevliga svar. Ha en fin kväll nu mina nya mac-vänner! :bultandehjarta:

Haha, välkommen (Även om jag är ny sen en vecka tillbaka själv men) Finner snart en massa saker som är så mycket smidigare på Mac än Windows ^^

Jag har aldrig haft en PC... för vi hade mac i skolan och de var väldigt roliga och effektiva och arbeta med, så när jag skulle köpa en data, så visste jag redan att jag skulle köpa en mac, och syrran använde ju PC, och de var de värsta jag använt...

Länge leve macen... :bultandehjarta:

Jag är också fantastiskt nöjd med mitt byte ifrån PC till Mac

Lär ju aldrig köpa en PC igen!

Har inte varit helt nöjd då min dator strulat/strular lite. Men min MacBook är helt klart en underbar skapelse som jag säker kommer spendera mycket tid med framöver!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...