Jump to content
Just nu i M3-nätverket

vissa mms-bilder syns inte

kladda

Recommended Posts

Go kväll!

Såg precis att vissa av mina mms inte längre visas. Som t.ex från min tjej, hon skickade bilder igår och får nån vecka sen.. igår funkdade det, idag syns dom inte längre.

Om hon skickar en ny så funkar den, men när jag väl visar den så kan jag inte bläddra bland dom andra. Samma sak händer från min chef t.ex.. medans det funkar att visa gamla mms från andra avsändare.

har testat att starta om telefonen 2 ggr och har inte installerat något nytt.

någon som kan kasta lite ljus över detta problem en lördagskväll som denna?

tack på förhand!

mvh - Jonatan

Så man kan säga att vissa MMS slutar funka efter en dag?

Är det bara chefens och tjejens MMS som slutar funkar? Medans "kalles" alltid funkar?

Tyvärr har jag ingen lösning på problemet mer än standardsvaret: Testa en återställning.

Själv hade jag problemet att MMS från min iPhone inte ville funka på vissa telefoner :S

Så man kan säga att vissa MMS slutar funka efter en dag?

Är det bara chefens och tjejens MMS som slutar funkar? Medans "kalles" alltid funkar?

Tyvärr har jag ingen lösning på problemet mer än standardsvaret: Testa en återställning.

Själv hade jag problemet att MMS från min iPhone inte ville funka på vissa telefoner :S

ja det kan man säga... tjejen skickade lite bilder nu häromdagen och dom funkar inte längre, däremot bilder jag fick från henne för längre tid tillbaka funkar fortf.

suger att återställa luren men antar att det snart är lösningen.. nu är väl detta inget som skapar sömnlösa nätter för mig men om det fortsätter kan man ju ser det som ett problem...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...