Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tappade iPod Touch 2G i golvet


toge

Rekommendera Poster

Tappade min andra generations iPod touch i betonggolvet på jobbet idag. Den sprack tvärs över "hemknappen", men lämnade bara fula sprickor i displayen. I övrigt funkar den precis som innan, bara fulare. Nu undrar jag om jag kan få en ny av Apple? Eller gäller det andra problem än om man själv tappar den? Köpte den i oktober 2008.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte ens hur det kommer sig att folk väldigt ofta tror att garantin täcker skador som de själva har orsakat. Garanti är inte detsamma som försäkring. Varför skulle Apple ersätta en skada som du själv har orsakat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte ens hur det kommer sig att folk väldigt ofta tror att garantin täcker skador som de själva har orsakat. Garanti är inte detsamma som försäkring. Varför skulle Apple ersätta en skada som du själv har orsakat?

 

 

Det är brist på kunskap bara ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte ens hur det kommer sig att folk väldigt ofta tror att garantin täcker skador som de själva har orsakat. Garanti är inte detsamma som försäkring. Varför skulle Apple ersätta en skada som du själv har orsakat?

Håller med. Lär man inte ut grundläggande konsumenträtt i skolan längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...