Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Inge Cydia efter jailbreak

lololololo

Recommended Posts

Hej!

Nu håller jag på att bli gråhårig av lesshet.

Har nu försökt i dagar att jailbreaka min telefon då den är låst till telenor och jag själv sitter på ett halebop kort. Det är en 3G iPhone.

Har återställt och jailbreakat med redsn0w säkert 10 gånger, för att försöka få igång Cyndia så jag kan ta bort operatörslåset, utan framgång. Cyndia ikonen existerar helt enkelt inte efter jailbreak, dock gör andra ikoner det, som Röstmemon, för den är jag ganska säker på att jag inte sett före jag breaka första gången.

Sökt på alla möjliga forum och försökt med allt jag kan komma på för att få det att fungera.

Någon som har någon ide om vad det kan vara och hur man löser det på ett smidigt sätt?

Kan tilläggas att jag inte är den mest tekniskt begåvade människan, men de relativt simpla guider som finns, och förklarar steg för steg borde jag ha förstått.

marcushedenstrom

Tog mig friheten att ändra din rubrik. Cydia heter programmet.

Hej!

Nu håller jag på att bli gråhårig av lesshet.

Har nu försökt i dagar att jailbreaka min telefon då den är låst till telenor och jag själv sitter på ett halebop kort. Det är en 3G iPhone.

Har återställt och jailbreakat med redsn0w säkert 10 gånger, för att försöka få igång Cyndia så jag kan ta bort operatörslåset, utan framgång. Cyndia ikonen existerar helt enkelt inte efter jailbreak, dock gör andra ikoner det, som Röstmemon, för den är jag ganska säker på att jag inte sett före jag breaka första gången.

Sökt på alla möjliga forum och försökt med allt jag kan komma på för att få det att fungera.

Någon som har någon ide om vad det kan vara och hur man löser det på ett smidigt sätt?

Kan tilläggas att jag inte är den mest tekniskt begåvade människan, men de relativt simpla guider som finns, och förklarar steg för steg borde jag ha förstått.

Röstmemon ska fungera utan Cydia, kräver dock iPhone 3.0 , har du senaste programvaran 3.0.1 eller bara 3.0?

Kolla in denna guide för mer exakt info om hur du ska gå tillväga!!

Viktigt att du först återställer din telefon innan du försöker jailbreaka igen, återställ i iTunes!

http://brinkenfeldtit.se/2009/06/20/jailbr...-din-iphone-3g/

TopFlySecurity
Nu är även Ultrasn0w släppt vilket gör att iPhone 3.0 nu är helt upplåst och kan användas med vilken operatör som helst i hela världen. Läs detta inlägg för instruktioner om hur man går tillväga!

Kolla här

jag tror att du satt på 2.0 innan och nu har du updaterat till 3.0. så du måste jailbreaka med rätt till 3.0

Det är inte så enkelt att du har glömt bocka i cydia i redsnow ?

post-15023-1249848128_thumb.png

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...