Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ja, det går att använda ett Telia-SIM i en Halebop-låst telefon


andlil

Rekommendera Poster

Jeez...nu börjar jag bli trött, låt mig få avreagera mig!

 

//A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du, jag tänkte köpa en iPhone ifrån Halebop. Kan jag använda mitt telia refill i den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en iPhone från telia, men tänkte byta till halebop... Går det att använda mitt halebop-kort i min iPhone eller måste jag köpa en ny? Kan jag då köpa en ny från telia och använda mitt halebop-kort i den? Eller måste jag köpa en iPhone från halebop? Om jag nu ångrar mig och inte vill byta till halebop men köpa en iPhone från halebop, kan jag då använda mitt telia-kort i den? Om jag nu vill köpa en från telenor, kan jag använda tre's kort och telias abonnemang?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en iPhone från telia, men tänkte byta till halebop... Går det att använda mitt halebop-kort i min iPhone eller måste jag köpa en ny? Kan jag då köpa en ny från telia och använda mitt halebop-kort i den? Eller måste jag köpa en iPhone från halebop? Om jag nu ångrar mig och inte vill byta till halebop men köpa en iPhone från halebop, kan jag då använda mitt telia-kort i den? Om jag nu vill köpa en från telenor, kan jag använda tre's kort och telias abonnemang?

Haha :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du jag orkade inte göra en sökning och undrar om det går att göra använda Halebop telefon på Telia? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det går att använda Internet utan att koppla in hjärnan först :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frågade just idag halebop om det går att köpa halebop-iphone med kontantkort och använda sin telia-sim, men nä, det går inte svarade dom. Mobilen är låst i 12 mån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fel, om man läser på fråga operatörerna-tråden så frågade jag om man kunde använda teliakort i halebop-telefon och tvärt om.

 

Och det ska gå sa hon.

 

Kolla i tråden själva. Tror det var den sista sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...