Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

knappen Ljudlös


sara_sve_swe

Rekommendera Poster

Ingen som vill köpa denna fantastiska telefon , ca 3 mån gammal.

 

Den kan skicka mms och har å,ä och ö på tangent bordet

Den har skit dålig kamera och vill d se film på den så går det men det är skit kvalite.

Msn eller liknande prog går inte att köra.

Vill du redigera excel dokument så går det inte.

Det är skitdålig mottagning och dåligt ljud.

Det går inte lägga till egna signaler när man får mail eller sms

Men annars är det en bra telefon

 

 

Är det en 3GS till bra pris så klipper jag till direkt. Jag bryr mig inte om de iLandsproblem som vissa fabricerar utan nöjer mig med en av världens bästa telefoner. Om det finns något som inte funkar i denna telefon så finns det i alla fall ett företag som ser till att det funkar utan att byta lur. Alltså bara en mjukvarulösning. Hade en P1a som sög. En endaste programuppdatering erbjöd dom fast bara om man använde deras sugiga program som bara funkar på PeeCee...det enda den fixade var att luren inte hängde sig stup i kvarten. Vill man redigera ett Exceldokument i en telefon? Dålig mottagning dåligt ljud? Flytta eller skaffa en bättre operatör. Signaler hit och dit....mjukvarulösning som kan implementeras när som helst bara äpplet lyssnar på klagomålen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar
Ingen som vill köpa denna fantastiska telefon , ca 3 mån gammal.

 

Den kan skicka mms och har å,ä och ö på tangent bordet

Den har skit dålig kamera och vill d se film på den så går det men det är skit kvalite.

Msn eller liknande prog går inte att köra.

Vill du redigera excel dokument så går det inte.

Det är skitdålig mottagning och dåligt ljud.

Det går inte lägga till egna signaler när man får mail eller sms

Men annars är det en bra telefon

 

 

Är det en 3GS till bra pris så klipper jag till direkt. Jag bryr mig inte om de iLandsproblem som vissa fabricerar utan nöjer mig med en av världens bästa telefoner. Om det finns något som inte funkar i denna telefon så finns det i alla fall ett företag som ser till att det funkar utan att byta lur. Alltså bara en mjukvarulösning. Hade en P1a som sög. En endaste programuppdatering erbjöd dom fast bara om man använde deras sugiga program som bara funkar på PeeCee...det enda den fixade var att luren inte hängde sig stup i kvarten. Vill man redigera ett Exceldokument i en telefon? Dålig mottagning dåligt ljud? Flytta eller skaffa en bättre operatör. Signaler hit och dit....mjukvarulösning som kan implementeras när som helst bara äpplet lyssnar på klagomålen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig täckning? Kom igen, flytta in till stan(vem vill bo i skogen). :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..nja, jag håller med trådskaparen. Kommer också åt knappen när jag inte borde (typsikt när man tar upp eller ur telefonen ur fickan). Visst har den en massa brister.. men det är ingen 2004 telefon. Nä, det är ju telefonen som är benchmark numera så det där är bara snack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt klart en supersmart knapp som jag använder dagligen. Som sagt inget fipplande i menyer och shit. Och YAAAAH, HTC bättre? Kassare byggkvalle får man leta efter.

En HTC har bättre kamera, Kan köra msn, kan redigera excel dokument,bättre kvalite på film, det går att byta signal till sms och mail utan att man behöver cracka telefonen så att garantin inte gäller längre.

 

Fattar inte vara iphone användare är så kravlösa ? det är ju en skit telefon, kolla bara när den senaste uppdateringen kom , alla var skit glada att man kunde skicka mms (asg , det har vilken skit telefon som helst kunnat göra i nästan 10 år)

 

Samma med ÅÄÖ.

 

"Skriv inget illa om min Iphone för då trampar du mig på tårna"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt klart en supersmart knapp som jag använder dagligen. Som sagt inget fipplande i menyer och shit. Och YAAAAH, HTC bättre? Kassare byggkvalle får man leta efter.

En HTC har bättre kamera, Kan köra msn, kan redigera excel dokument,bättre kvalite på film, det går att byta signal till sms och mail utan att man behöver cracka telefonen så att garantin inte gäller längre.

 

Fattar inte vara iphone användare är så kravlösa ? det är ju en skit telefon, kolla bara när den senaste uppdateringen kom , alla var skit glada att man kunde skicka mms (asg , det har vilken skit telefon som helst kunnat göra i nästan 10 år)

 

Samma med ÅÄÖ.

 

"Skriv inget illa om min Iphone för då trampar du mig på tårna"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig täckning? Kom igen, flytta in till stan(vem vill bo i skogen). :D

 

Kungshöjd i Göteborg är väl ganska centralt eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en 3GS till bra pris så klipper jag till direkt. Jag bryr mig inte om de iLandsproblem som vissa fabricerar utan nöjer mig med en av världens bästa telefoner. Om det finns något som inte funkar i denna telefon så finns det i alla fall ett företag som ser till att det funkar utan att byta lur. Alltså bara en mjukvarulösning. Hade en P1a som sög. En endaste programuppdatering erbjöd dom fast bara om man använde deras sugiga program som bara funkar på PeeCee...det enda den fixade var att luren inte hängde sig stup i kvarten. Vill man redigera ett Exceldokument i en telefon? Dålig mottagning dåligt ljud? Flytta eller skaffa en bättre operatör. Signaler hit och dit....mjukvarulösning som kan implementeras när som helst bara äpplet lyssnar på klagomålen.

Nej det är ingen 3GS.

Ja ... jag vill redigera Exceldokument i telefonen.

Man flyttar inte för att det är dålig mottagning (speciellt inte om man bor mitt i centrum) alla andra telefoner fungerar

här,

Dom signalerna som ingår till sms och mail hörs knappt om man är ute på stan.

 

Fan börja ställ lite krav på hur en bra telefon skall vara, så jävla flashigt är det inte att äga en Iphone (om man nu är över 18 år)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du sälja den får du vända dig till köp & sälj delen ;)

 

Sen håller jag inte riktigt med dig om din beskrivning, man köper väl inte en iPhone för att ta kort? Mobil kameror har aldrig vait bra på någon telefon.

Vad är det för fel på att se på video? Tycker kvalitén är helt okej, visst ingen HD kvalité men fullt duglig. Det kanske bara är du som lägger in dåligt piratkopierade filmer? ;)

Msn finns, det kallas palringo och finns på appstore.

Excel dokument går att redigera, kommer dock inte ihåg vad den appen heter.

Skit dålig mottagning? tycker den är helt okej. Visst den tappar lite då o då när jag åker tåg, men det gör alla telefoner?

Lägga in signaler och sånt går att gör om man jailbreakar.

 

Vad det gällder film så jämförde jag min Iphone med en HTC Hero vi kollade på samma film på Youtube, snacka om att HTC var mycket bättre.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en annan telefon eller lär dig använda den. JAg har aldrig lyckats stänga av eller justera ljudet omedvetet. Förstår inte hur ni bär er åt.

 

Instämmer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphone är verkligen hightech.

 

Yes!! Jag kan skicka mms och har åäö på tangentbordet

 

 

Är det bara jag som tycker att mms är bland de onödigaste "framsteg" som gjorts inom telefonin?

 

Och när det gäller iPhone kontra HTC mobiler och liknande så undrar jag ibland om innovation idag är geografiskt begränsat till Cupertino...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att mms är bland de onödigaste "framsteg" som gjorts inom telefonin?

 

Och när det gäller iPhone kontra HTC mobiler och liknande så undrar jag ibland om innovation idag är geografiskt begränsat till Cupertino...

 

Det är ju klockrent det du skriver !!!!

 

Nu börjar jag fatta vad det är för typ av folk som har Iphone.

 

"Är det bara jag som tycker att mms är bland de onödigaste "framsteg" som gjorts inom telefonin?

 

"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju klockrent det du skriver !!!!

 

Nu börjar jag fatta vad det är för typ av folk som har Iphone.

 

"Är det bara jag som tycker att mms är bland de onödigaste "framsteg" som gjorts inom telefonin?

 

"

 

 

Är det bara jag som tycker att WindowsMobile suger? Är det bara jag som tycker att särskrivning suger?

Sen kan man ju sä ga v ad m an v ill om i Phone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att WindowsMobile suger? Är det bara jag som tycker att särskrivning suger?

Sen kan man ju sä ga v ad m an v ill om i Phone.

 

 

Svar = JA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tjocka fingrar har ni som kommer åt ljudknapparna?

 

Förstår inte heller detta gnäll om mms, tycker de är passé, maila är ju bättre!

 

Att hålla på ändra signalerna för dittan och dattan är ju i mitt tycke för personer under 18 år!

 

När iPhone kom så fanns de inget liknande på marknaden, gränssnittet är ju fortfarande fenomenalt!

 

 

 

 

Det enda jag kan klaga på iPhone är hållbarheten....men de är kanske för att jag är inne på min 3:e iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vill köpa denna fantastiska telefon , ca 3 mån gammal.

 

Den kan skicka mms och har å,ä och ö på tangent bordet

Den har skit dålig kamera och vill d se film på den så går det men det är skit kvalite.

Msn eller liknande prog går inte att köra.

Vill du redigera excel dokument så går det inte.

Det är skitdålig mottagning och dåligt ljud.

Det går inte lägga till egna signaler när man får mail eller sms

Men annars är det en bra telefon

 

Hey yo, troll. Det var ju en arbetstelefon, vill du sälja den får du nog prata med din chef först... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HaHa Klockren :stjarnsmall::tarskratt:

 

Haha.. :) Fast ni har fel, radiodelen är det enskilt sämsta med iphonen, jag har bitvis pinsamt dålig täckning med telia i Nyköping och farsan ska vi inte tala om med telenor i Stockholm.

 

Ljudlösknappen älskar jag dock, använder den flera gånger om dagen!

 

Blev juh sådär detta inlägget men det gällde vist att lämna landet för staden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey yo, troll. Det var ju en arbetstelefon, vill du sälja den får du nog prata med din chef först... :totaltgalen:

Jag har pratat med honom , och han frågade om jag inte kunde sälja honoms telefon också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tjocka fingrar har ni som kommer åt ljudknapparna?

 

Förstår inte heller detta gnäll om mms, tycker de är passé, maila är ju bättre!

 

Att hålla på ändra signalerna för dittan och dattan är ju i mitt tycke för personer under 18 år!

 

När iPhone kom så fanns de inget liknande på marknaden, gränssnittet är ju fortfarande fenomenalt!

 

Det enda jag kan klaga på iPhone är hållbarheten....men de är kanske för att jag är inne på min 3:e iPhone.

 

Det finns ju olika orsaker till att man vill byta signaler, en kan ju vara att man kanske vill ha högre signaler p.g.a hörselskada.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju olika orsaker till att man vill byta signaler, en kan ju vara att man kanske vill ha högre signaler p.g.a hörselskada.

 

Men då borde väl vibrationsfunktionen var bättre om du inte hör ringsignalerna? eller ha en handsfree?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, har ni kvar den knappen? Min rök för några månader sen.

 

MMS, kravet merparten utav fjortis-Sverige har för att kunna skicka bh-bilder på fyllan. Heja. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har pratat med honom , och han frågade om jag inte kunde sälja honoms telefon också

 

 

Vem är "honom", säkert en lustig lirare!..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...