Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

knappen Ljudlös


sara_sve_swe

Rekommendera Poster

sara_sve_swe

Nu börjar jag bli riktigt trött på den där knappen på vänster sida av telefonen som stänger av ljudet , jag kommer ofta åt den och hör inte när folk ringer,Kan man inte stänga av den funktionen ? Någon som har något tips om hur man kan göra ?

 

 

 

Att äga en Iphone är att resa tillbaka 5 år i tiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar
Nu börjar jag bli riktigt trött på den där knappen på vänster sida av telefonen som stänger av ljudet , jag kommer ofta åt den och hör inte när folk ringer,Kan man inte stänga av den funktionen ? Någon som har något tips om hur man kan göra ?

 

 

 

Att äga en Iphone är att resa tillbaka 5 år i tiden

 

tror nog att man får ta till jailbreak, tyvärr.

 

btw. sjukt att apple lyckats med bedriften att tillverka en tidsmaskin :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det rent ut sagt suger att den knappen stänger av ljudet, tvärt om också att den sätter på det. Har hänt mig många gånger att det ringt högt eller klingat till under lektioner :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar den. Smidigt att slippa vara inne i menyer för att få till ljudlöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar jag bli riktigt trött på den där knappen på vänster sida av telefonen som stänger av ljudet , jag kommer ofta åt den och hör inte när folk ringer,Kan man inte stänga av den funktionen ? Någon som har något tips om hur man kan göra ?

 

 

 

Att äga en Iphone är att resa tillbaka 5 år i tiden

 

5 år tillbaka i tiden?

 

Om du nu är så missnöjd, köp någon annat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att äga en Iphone är att resa tillbaka 5 år i tiden

 

Nu tänker jag inte fanboya allt för mkt här men jag tycker då iPhonen är bättre än dessa mobiler som var flashiga 2004*! Jag själv ägde nGage QD, tuff mobil då, men iPhonen känns faktiskt lite mer 2009 (ja, den kommer säkert kännas 2010 utan en uppdatering) än många andra mobiler.

 

p910.jpgn-gage_qd.JPG

 

* = kan ha fel på årtalen men jag tror dessa kom ut 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Iphone är verkligen hightech.

 

Yes!! Jag kan skicka mms och har åäö på tangentbordet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphone är verkligen hightech.

 

Yes!! Jag kan skicka mms och har åäö på tangentbordet

Ja för det är ju bara det som en iPhone klarar av :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en annan telefon eller lär dig använda den. JAg har aldrig lyckats stänga av eller justera ljudet omedvetet. Förstår inte hur ni bär er åt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker den knappen känns lite billig.. Den liksom "dallrar" efter en viss tids användande, den sitter inte helt slimmat fast. Så blev det på min 3G och är påväg att hända med min 3GS.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en annan telefon eller lär dig använda den. JAg har aldrig lyckats stänga av eller justera ljudet omedvetet. Förstår inte hur ni bär er åt.

 

Nu är det så här att jag fått telefonen genom jobbet så det är inte bara att köpa en ny, men jag kan väl säga att ingen på jobbet är nöjd med sin iphone.Vi hade tidigare HTC som är en mycket bra telefon.

 

En Iphone kan jämföras med en blondin = snygg att titta på men helt tom i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Iphone kan jämföras med en blondin = snygg att titta på men helt tom i huvudet.

 

Snarare kan den jämföras med ett glas Bollinger. Fantastisk smak, sötma och kvalitet, men för den som älskar Redbull+vodka går sensationen högt över huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det så här att jag fått telefonen genom jobbet så det är inte bara att köpa en ny, men jag kan väl säga att ingen på jobbet är nöjd med sin iphone.Vi hade tidigare HTC som är en mycket bra telefon.

 

En Iphone kan jämföras med en blondin = snygg att titta på men helt tom i huvudet.

 

Fattar inte varför ni köper in massa telefoner utan att prova om de passar er först. Snarare ert företag som är tomt i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem på åt andra hållet, jag har tappat min telefon så jag inte kan sätta den på ljudlös längre :( någon som vet hur man kan sätta den på ljudlös på annat sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem på åt andra hållet, jag har tappat min telefon så jag inte kan sätta den på ljudlös längre :( någon som vet hur man kan sätta den på ljudlös på annat sätt?

 

Skruva ner volymen? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snarare kan den jämföras med ett glas Bollinger. Fantastisk smak, sötma och kvalitet, men för den som älskar Redbull+vodka går sensationen högt över huvudet.

Word!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt klart en supersmart knapp som jag använder dagligen. Som sagt inget fipplande i menyer och shit. Och YAAAAH, HTC bättre? Kassare byggkvalle får man leta efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vill köpa denna fantastiska telefon , ca 3 mån gammal.

 

Den kan skicka mms och har å,ä och ö på tangent bordet

Den har skit dålig kamera och vill d se film på den så går det men det är skit kvalite.

Msn eller liknande prog går inte att köra.

Vill du redigera excel dokument så går det inte.

Det är skitdålig mottagning och dåligt ljud.

Det går inte lägga till egna signaler när man får mail eller sms

Men annars är det en bra telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min ljudlös knapp har gått av , ganska skönt faktiskt hade samma problem förrut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vill köpa denna fantastiska telefon , ca 3 mån gammal.

 

Den kan skicka mms och har å,ä och ö på tangent bordet

Den har skit dålig kamera och vill d se film på den så går det men det är skit kvalite.

Msn eller liknande prog går inte att köra.

Vill du redigera excel dokument så går det inte.

Det är skitdålig mottagning och dåligt ljud.

Det går inte lägga till egna signaler när man får mail eller sms

Men annars är det en bra telefon

 

Ska du sälja den får du vända dig till köp & sälj delen ;)

 

Sen håller jag inte riktigt med dig om din beskrivning, man köper väl inte en iPhone för att ta kort? Mobil kameror har aldrig vait bra på någon telefon.

Vad är det för fel på att se på video? Tycker kvalitén är helt okej, visst ingen HD kvalité men fullt duglig. Det kanske bara är du som lägger in dåligt piratkopierade filmer? ;)

Msn finns, det kallas palringo och finns på appstore.

Excel dokument går att redigera, kommer dock inte ihåg vad den appen heter.

Skit dålig mottagning? tycker den är helt okej. Visst den tappar lite då o då när jag åker tåg, men det gör alla telefoner?

Lägga in signaler och sånt går att gör om man jailbreakar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...