Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdateringen 3.0.1


Cariole

Rekommendera Poster

Har en jailbreakad Iphone 3g med 3.0

 

Nu kom det en uppdatering, 3.0.1

Måste jag göra om hela processen med att jailbreaka och ta bort alla spel och allting (som är inlagda olagligt :whistling: )

Lite jobbigt eftersom jag har en del highscores + att det är jobbigt att spela om alla 25 nivåer på Spore..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns program att tanka via cydia som gör att du kan synca sådant med iTunes, sedan jailbreakar du enligt instruktioner gällande 3.0.1, installerar samma syncning igen och syncar bara allt igen :) allt sparat kvar!

 

"AppSync for OS 3.0", googla för att finna hur du installerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en jailbreakad Iphone 3g med 3.0

 

Nu kom det en uppdatering, 3.0.1

Måste jag göra om hela processen med att jailbreaka och ta bort alla spel och allting (som är inlagda olagligt :whistling: )

Lite jobbigt eftersom jag har en del highscores + att det är jobbigt att spela om alla 25 nivåer på Spore..

 

Ja, du måste ALLTID jailbreaka om vid en update.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara grymt om man kunde partitionera flashminnet på den så man kunde ha en del för icke jailbreak och en del för jailbreak eller om man vill lägga in android/whatever om det nu skulle gå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag bara uppdatera telefonen till 3.0.1 och sen jailbreaka? jag behöver inte ominstallera hela telefonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag bara uppdatera telefonen till 3.0.1 och sen jailbreaka? jag behöver inte ominstallera hela telefonen?

 

Korrekt.

Bara att uppdatera och sen köra samma jailbreak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som får felmeddelande när jag försöker uppdatera till 3.0.1? Har en icke jailbreakad lur så det ska väl inte vara några problem? Nu går telefonen inte att återställa heller, hopplöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...