Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är du nöjd med din iPhone 3gs?


Edsbyn

Är du nöjd med din iPhone 3gs  

132 medlemmar har röstat

  1. 1. Kryssa i det alternativ du tycker

    • Super nöjd! Den var mycket bättre och snabbare än vad jag trodde
      78
    • Nöjd. Den är precis som jag trodde att den skulle vara
      47
    • Besviken. Inte alls som jag trodde att den skulle vara. hastigheten är inte alls så som jag trodde den skulle vara
      2
    • Bedrövlig. Är otroligt besviken på den och kommer sälja den inom kort.
      5


Rekommendera Poster

På min så är iaf fältet för meddelande indelat i två delar, den övre där det står "Ämne" och den undre där det inte står någonting. Svårt att visa utan skärmdumpar... :borstatanderna:

 

Inställningssak..

Så här ser det ut på min 3Gs:

Jag har inte ändrat något i inställningar så jag antar att du varit inne och enablat ämnesfält?

post-27797-1250860842_thumb.png

post-27797-1250860855_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Väldigt nöjd hittills. Nybörjare på iPhone sedan tre dagar.

 

Använder SMS väldigt mycket och saknar möjligheten att kunna spara ett påbörjat SMS i en utkast-korg precis som man kan göra med mail. Går att lösa genom att skriva i Anteckningar, kopiera och klistra in i ett nytt SMS. Men det känns rätt krångligt.

 

I min SonyEricsson kunde jag också ställa in telefonen att kvittera när SMS:et levererades. Om mottagarens telefon var avstängd så kvitterades inte sändningen förrän den slogs på igen. Men iPhonen tycks sakna den möjligheten. Jag vet alltså inte om SMS:et kommit fram eller när det gjorde det.

 

Jag antar att det inte finns några fristående SMS-appar som löser dessa två funktioner... Eller finns det?

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inställningssak..

Så här ser det ut på min 3Gs:

Jag har inte ändrat något i inställningar så jag antar att du varit inne och enablat ämnesfält?

Möjligt, kommer inte ihåg det iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...