Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är du nöjd med din iPhone 3gs?


Edsbyn

Är du nöjd med din iPhone 3gs  

132 medlemmar har röstat

  1. 1. Kryssa i det alternativ du tycker

    • Super nöjd! Den var mycket bättre och snabbare än vad jag trodde
      78
    • Nöjd. Den är precis som jag trodde att den skulle vara
      47
    • Besviken. Inte alls som jag trodde att den skulle vara. hastigheten är inte alls så som jag trodde den skulle vara
      2
    • Bedrövlig. Är otroligt besviken på den och kommer sälja den inom kort.
      5


Rekommendera Poster

Hej, en hel del har nu fått sin iphone 3gs och det kan vara bra för dom som kanske kommer köpa en att veta om den levde upp till förväntningarna.

 

Kryssa i ett alternativ och skriv sedan varför i tråden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Nöjd. Den är precis som jag trodde att den skulle vara.

Det ända jag kan klaga på är batterien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vansinnigt nöjd. Snabbaste telefonen jag ngnsin använt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finns alternativet "Super missnöjd"? Oftast när jag super är jag nöjd, men ibland är jag missnöjd, men då kan man ju bli nöjd av att supa. T.ex. i fredags var det säkert en och annan som "dränkte" sorgerna över att inte ha fått sin förbeställda (hett efterlängtade) iPhone...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finns alternativet "Super missnöjd"? Oftast när jag super är jag nöjd, men ibland är jag missnöjd, men då kan man ju bli nöjd av att supa. T.ex. i fredags var det säkert en och annan som "dränkte" sorgerna över att inte ha fått sin förbeställda (hett efterlängtade) iPhone...

Sånt här pratar vi inte om på ett forum ;)

 

Hoppas du var ironisk :)

 

Nu så återgår vi till tråden.

 

Fler som vill tycka till om nya iphone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är otroligt nöjd med min iPhone - supersnabb, lätt att använda och läcker som f-n!!!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm... någon här har röstat på det sämsta alternativet alltså att han kommer sälja den.

 

Du som kryssade i det kan gärna skriva varför :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt suverän telefon. Hade iphone 3g som jag köpte i april men ångrar inte för en sekund att jag bytte till 3gsn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är då INTE imponerad av snabbheten eller grafiken. Tycker inte min lur är så mycket snabbare än min 3G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket nöjd! En trevlig uppgradering från iPhone 2G som man använt i 2 år nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den håller vad den lovar! Känns som en bra uppdatering mot min 3G. Snabbheten, videon, att jag valde 32 GB, att jag valde en vit och kompassen gör att det kändes som ett värdigt byte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom den behövdes lämnas in på reparation efter 2 dagar kan betyget inte bli annat än bedrövligt

 

Vad hände med den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände med den?

 

Inlinekontroller på headsets slutade fungera (testade flera olika som fungerade finfint på 3Gn, inklusive det som följde med till 3GS). Ibland gjorde kontrollerna det de skulle, men för det mesta hände ingenting alls alternativt slog de bara på voice control.

 

Hittade ett antal trådar med samma eller liknande problem på Apples supportforum, men Apple har inte känts vid att problemet finns ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FutureLegends

Den är klart bättre än min gamla Nokia N70 ;-)

 

Det enda dåliga är att jag bytte från Tele2 till 3, och på vissa ställen där jag är mycket (en källare iofs) har jag nu ingen täckning medans det var full täckning med Tele2/N70. Det lustiga är att mitt mobila bredband från 3 funkar kanon där men inte telefonen...

 

Kombinationen Tele2/N70 var förresten fenomenal när det gäller täckning. Hade täckning preci vart som helst där ingen annan hade det, djupaste källare - inget problem. 3s täckning verkar vara kass så fort man kommer ner i en källare...

 

Och så är det trist att mitt nummer inte flyttats över än så alla ringer/SMSar den gamla luren så jag får inte använda den så mycket som jag vill ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finns alternativet "Super missnöjd"? Oftast när jag super är jag nöjd, men ibland är jag missnöjd, men då kan man ju bli nöjd av att supa. T.ex. i fredags var det säkert en och annan som "dränkte" sorgerna över att inte ha fått sin förbeställda (hett efterlängtade) iPhone...

 

Haha! Det skrattade jag gott åt. Anti-särskrivning ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittills jättenöjd men den motsvarade förväntningarna så jag valde det alternativet. Rolig telefon med bra och praktiska funktioner och kopplingar mellan de olika funktionerna. Bra Ipod också, skitbra ljud, på riktigt.

 

Kul och bra med kompass och kartor, framförallt kartor, de har redan hjälpt mig hitta fram.

 

Adressbok, hitta.se och kartor, otroligt skön symbios,

 

Svårt att inte sitta och leka med den lite för ofta.

 

Batteriet vet jag inte hur det är men om man leker som jag då håller det mer än ett dygn och det känns väl ok. Kan man ju ladda på kvällen och känna sig trygg att den håller hela dagen efter, hoppas det kommer fungera så.

 

Lite ovan är jag än och det är lite att komma in i, med hemknappen och hoppandet mellan de olika grejjerna, men det börjar klarna och kännas hyfsat logiskt.

 

Förresten har jag inte fattat om den går att stänga av men å andra sidan har jag inte läst bruksanvisningen, hehe.

 

Grafiskt tycker jag att den är kanon. Superskönt flyt i animeringar och förflyttningar, perfekt!

 

Min tidigare telefon var en SE K610i. Den hade svindåligt ljud jämfört med Iphone, då menar jag musikspelaren med bra, lättdrivna lurar. Iphone kan till och med driva de svåraste lurar jag har och de låter långt över förväntan, långt! (Jag är ljudnörd som ni förstår)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En helt underbar telefon! Kan faktiskt inte komma på något som jag känner mig tveksam till. Hade en HTC 740 innan (någon som vill köpa...?) Helt ok kvalite men Windows Mobile....Helt ofattbart att ett företag som Microsoft med dess oändliga resurser inte kunna utveckla något bättre. Det jag är mest imponerad av än så länge är app:en Runkeeper. Känns betydligt bättre än Nike+ och betydligt billigare (75:-) samt att jag kan välja vilka skor jag vill och inte tvingas till Nike. Blåtanden funkar utmärkt och streamar perfekt till bilstereon. Inga mer kontakter här! Nu väntar jag bara på TOMTOM skall släppa navigatorn så blir allt perfekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en enorm uppgradering från min iPhone 2g måste jag säga! Same same men annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En helt underbar telefon! Kan faktiskt inte komma på något som jag känner mig tveksam till. Hade en HTC 740 innan (någon som vill köpa...?) Helt ok kvalite men Windows Mobile....Helt ofattbart att ett företag som Microsoft med dess oändliga resurser inte kunna utveckla något bättre. Det jag är mest imponerad av än så länge är app:en Runkeeper. Känns betydligt bättre än Nike+ och betydligt billigare (75:-) samt att jag kan välja vilka skor jag vill och inte tvingas till Nike. Blåtanden funkar utmärkt och streamar perfekt till bilstereon. Inga mer kontakter här! Nu väntar jag bara på TOMTOM skall släppa navigatorn så blir allt perfekt

 

Du kan ha vilka skor du vill till Nike+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tillägg: röstkontroll SUGER! gör fel 90%

Tips: du måste prata på det språk som är inställt. Default är väl svenska och då funkar sällan engelska uttal på artister...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft min sen i onsdags och jag är riktigt nöjd. Detta är min första iPhone och bytte upp mig från en Samsung U700 som jag var riktigt nöjd med, förutom mediaspelaren. Har lekt lite med en kompis 3g innan och denna känns klart snabbare. Inte behövt använda jättemånga funktioner ännu men de jag använt har fungerat riktigt bra för mig.

Klart man märker att batteriet inte pallar lika länge som Samsungen men än så länge använder jag ju iPhonen mycket mer, och kommer troligen fortsätta med det. Sen är det inte direkt jobbigt att ladda den på natten när man ändå sover... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har kollat om volymkontroll fungerar med blåtands headset (A2DP) i Ipod läge. tex med BT3030

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips: du måste prata på det språk som är inställt. Default är väl svenska och då funkar sällan engelska uttal på artister...

Tack för tipset, men då måste man ju säga "call mom" om man vill använda default engelska och det kan ju bli lite fånigt. Typ "Play more songs like this". Den fattar inte "spela fler sånger som den här" när jag provat. Då säger den nästan varje gång "spelar Thåström" hahaha. Det låter också jätteroligt när den gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...