stangen Postad 5 augusti, 2009 Share Postad 5 augusti, 2009 Vi är 7 pers på jobbet och skulle väldigt gärna kunna ha koll på varandra bättre. Alla kör sin egen kalender lokalt, men optimalt vore att kunna kika in i kollegornas jobbkalender och boka möten, kanske ha en separat kalender för konferensen mm. Vissa använder iCal, andra Entourage. Det borde de ju kunna fortsätta med... eller? Att dela/synca kalender med varandra på jobbet är en smal sak i PC världen vet jag, men hur gör man med Mac? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lar-sode Postad 5 augusti, 2009 Share Postad 5 augusti, 2009 Har själv inte provat men det finns ju lite inställningar i iCal, hur det fungerar i entourage har jag ingen aning om men det är väll bara kolla manualen eller hjälpsidor i ämnet. kolla skärm dumpen nedan för att se var du kan titta i iCal förrutom i inställningar där du kan ställa in CalDav under avancerat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.