Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan jag byta upp mig. Eller är jag fast


Tjuven77

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har en iphone 3G nu med 1 års bindningstid kvar på Telia.

Nu undrar jag om jag kan köpa en Iphone 3GS med kontantkort på telia och stoppa i simkortet från min gamla iphone i den ny och köra vidare med det??

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte min 3GS med bundet Telia-abonnemang, så du är inte fast! Det som händer är att telefonen blir bundet till Telia i 12 månader, inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har oxå iphone 3g, med ftg abonemang. skulle bara vilja casha ut den nya, men ser bara hur man kan köpa med abonemang och månadskostnader?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till en teliabutik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte min 3GS med bundet Telia-abonnemang, så du är inte fast! Det som händer är att telefonen blir bundet till Telia i 12 månader, inget annat.

 

Telefonen är inte bunden till något speciellt abonnemang, det är du, personligen, som är bunden till detta. Däremot är telefonen låst till Telia, och kan alltså köra vilket Teliaabonnemang som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telefonen är inte bunden till något speciellt abonnemang, det är du, personligen, som är bunden till detta. Däremot är telefonen låst till Telia, och kan alltså köra vilket Teliaabonnemang som helst.

 

Det ær væl tom så att telefonen ær låst till telias næt så du kan tom køra helabop på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telefonen är inte bunden till något speciellt abonnemang, det är du, personligen, som är bunden till detta. Däremot är telefonen låst till Telia, och kan alltså köra vilket Teliaabonnemang som helst.

 

= Det jag skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

= Det jag skrev.

 

Det var bara att jag formulerade "oss" tydligare.

 

Telefonen är ju inte bunden till en viss tid, utan låst. Låser man inte upp den så är den ju fortfarande oanvändbar för andra operatörer, dvs bunden för evig tid. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...