Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone tappar var man senast lyssnat i iPod


k_ungen

Rekommendera Poster

Min iPhone tappar hela tiden var och vad man lyssnat på efter att ha frångått ipod för en stund. Även om man bara stoppar lyssnaden och släcker skärmen för att lyssna igen efter en 30 min eller så. Då får man börja om, ganska irriternade om man lyssnar på en bok. Detta inträffade aldrig före 3.0 uppdateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite för mig det är en inställning. Kanske under iPod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sån inställning finns bara för video, jag stör mig på samma sak, och vad jag minns så var det inte så i 2.x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo den är inställd på att Börja spela vid senast spelat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter synk tappar den bort sig, men inte annars. Det finns även inställning på själva ljudfilen i iTunes, så i ljudböcker ändrar jag under avancerat till att komma ihåg positionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Efter synk tappar den bort sig, men inte annars. Det finns även inställning på själva ljudfilen i iTunes, så i ljudböcker ändrar jag under avancerat till att komma ihåg positionen.

 

Jag har också problem med det. Eller ja, iPhonen kommer ihåg var jag spelat, men inte vilken fil jag spelat. Så när jag på morgonen drar på mig lurarna för att lyssna på min bok så startar musiken istället när jag klickar på knappen till lurarna. Händer bara efter synk och det är lite tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips: klicka på "Spelas nu" längst uppe till höger innan du börjar spela!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...