Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Borde man oroa sig?


Matheew

Rekommendera Poster

Förbeställade iPhone 3Gs från Telia dagen det kom upp men har inte fått den än. Är det möjligt att jag inte fick den på första leveransen och tvingas vänta på nästa? Någon annan som är samma situation om jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förbeställde också samma dag som erbjudandet kom. Jag har fått min. Avin kom igår måndag, men jag ringde telia redan i lördags och fick kollinummer så jag kunde hämta ut den. Enligt bekräftelsen man fick från Telia så skulle dom prioritera dom som fått sms-erbjudandet. Har du inte hört nåt, tycker jag att du skall ringa telias kundtjänst och fråga. tel nr 90200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Det såg ju inte speciellt ljust ut. *blir förbannad* Vet du när öppetiderna är för telefon servicen? Att sedan komma fram till en riktigt person är ju en konst i sig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Det såg ju inte speciellt ljust ut. *blir förbannad* Vet du när öppetiderna är för telefon servicen? Att sedan komma fram till en riktigt person är ju en konst i sig. :P

 

TELIA.SE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde Telia och blev meddelad att jag hade beställt 20 minuter för sent och kom inte med på den första leveransen på telefonen och kommer får vänta mer än 5 veckor innan jag får telefonen. Shit happends. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 veckor?!? Detta låter inte bra alls. Många av oss har fått info att nästa leverans kommer ske inom 2 veckor, dvs i mitten av augusti. Kunder hos Telia och Telenor vittnar om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 veckor?!? Detta låter inte bra alls. Många av oss har fått info att nästa leverans kommer ske inom 2 veckor, dvs i mitten av augusti. Kunder hos Telia och Telenor vittnar om detta.

 

Hoppas inte på för mycket. Kan inte med ord beskriva hur besviken jag är just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde Telia och blev meddelad att jag hade beställt 20 minuter för sent och kom inte med på den första leveransen på telefonen och kommer får vänta mer än 5 veckor innan jag får telefonen. Shit happends. -.-

 

Beställde du via SMS via specialerbjudandet från Telia till befintliga Iphone-kunder eller en ny-beställning? Börjar bli nervös för min beställning nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde du via SMS via specialerbjudandet från Telia till befintliga Iphone-kunder eller en ny-beställning? Börjar bli nervös för min beställning nu...

 

 

En helt ny beställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 veckor?!? Detta låter inte bra alls. Många av oss har fått info att nästa leverans kommer ske inom 2 veckor, dvs i mitten av augusti. Kunder hos Telia och Telenor vittnar om detta.

 

Den leveransen som kommer inom två veckor är redan bokad och slutsåld.

Leveransen som kommer efter nästa leverans, och nu talar vi om 4 - 5 veckor, håller på att bli slutsåld den med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Populär pryl mao. Det ser ungefär likadant ut världen över känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den leveransen som kommer inom två veckor är redan bokad och slutsåld.

Leveransen som kommer efter nästa leverans, och nu talar vi om 4 - 5 veckor, håller på att bli slutsåld den med.

 

Haha! och så minns vi prognoserna som talade om att Iphone 3Gs inte kommer bli lika samma succé som Iphone 3G var... 3 slutsålda leveranser talar sitt tydliga språk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Det såg ju inte speciellt ljust ut. *blir förbannad* Vet du när öppetiderna är för telefon servicen? Att sedan komma fram till en riktigt person är ju en konst i sig. :P

 

 

Ring 90200 och säg "iphone" när växeltanten frågar vad ditt ärende gäller.

Finns en speciell kundtjänst för just iphone.

Svårare än så äre inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring 90200 och säg "iphone" när växeltanten frågar vad ditt ärende gäller.

Finns en speciell kundtjänst för just iphone.

Svårare än så äre inte.

 

Denna är iofs samma som övriga mobilfrågor :P Hatar att man inte bara kan säga "människa" så får man tala med en person :P

 

Telia ska tydligen göra om sina automatiska system iaf fick jag höra när jag fråga vad man skulle göra för att få prata med en människa direkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...