Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Datahastighet med tres pot 499 för iphone 3gs?


gaspo

Rekommendera Poster

Hej har letat men hittar inget om vilken hastighet som man har med dessa 10gig som ingår i tres erbjudande 499pot. Står inget om detta när man kollar tres hemsida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg får iaf över 2Mbit hemma i vardagsrummet. Säkert bättre utomhus. Är mycket nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg får iaf över 2Mbit hemma i vardagsrummet. Säkert bättre utomhus. Är mycket nöjd.

 

Hmmmm ok. Du har 499 pott abbonemanget till 3GS? Trodde man skulle ligga högra på 3GS än vad man gjorde på 3G. Jag låg på 3.4 nästan konstant inomhus med Telenor fri mobilsurf turbo.

 

Konstigt att det ej står vilken hastughet man surfar i på tres hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmm ok. Du har 499 pott abbonemanget till 3GS? Trodde man skulle ligga högra på 3GS än vad man gjorde på 3G. Jag låg på 3.4 nästan konstant inomhus med Telenor fri mobilsurf turbo.

 

Konstigt att det ej står vilken hastughet man surfar i på tres hemsida.

 

499 ja. JAg körde bredbandskollen. Kan prova igen. KAnske mindre belastning nu.

Beror ju helt på var man bor och hur nätet där är uppbyggt samt hur många som samsas om cellen. Jag bor ganska centralt i malmö så det är nog ganska högt tryck här. Det räcker till mig iaf. Telefonen kan inte rendera sidorna snabbare än så ändå

 

Nu var det betydligt snabbare än innan idag. Runt 4Mbit ner och 0.2Mbit upp. Lägre belastning just nu antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

499 ja. JAg körde bredbandskollen. Kan prova igen. KAnske mindre belastning nu.

Beror ju helt på var man bor och hur nätet där är uppbyggt samt hur många som samsas om cellen. Jag bor ganska centralt i malmö så det är nog ganska högt tryck här. Det räcker till mig iaf. Telefonen kan inte rendera sidorna snabbare än så ändå

 

Ok tack då vet jag! Jag bor rätt centralt i Göteborg så det borde vara ännu mer tryck här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...