Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

Du kan maila de på det här mailet onlineorder@tre.se. Det är alltid nån Joel som svarar.

Skicka din fråga med ordernr så blir det enklast, men om de ger ut kolli nr via mail vet jag faktiskt inte.

 

Tror ni de kan svara på ens frågor även om man inte beställt telefonen via internet utan i affär? Jag har ju inget ordernr, men det går ju att fixa fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Tror ni de kan svara på ens frågor även om man inte beställt telefonen via internet utan i affär? Jag har ju inget ordernr, men det går ju att fixa fram.

 

tror nog att dom kan svara på det. Skriv med ditt personnummer bara så hittar dom nog på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först mailade jag supoorten och fick svaret att min telefon skulle komma under veckan.

Har inte fått någon mer information så jag ringde supporten idag och hon jag talade med sa att jag inte skulle få den på de närmaste 3 veckorna :S

 

 

 

Beställde: 3 Aug

Iphone 3G S 16gb Vit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wiho! Jag fick min iPhone 16 gb svart idag.

Ringde en säljare i fredags 7/8 och lade en beställning. Han talade dock om för mig att den kommande leveransen på ungefär 1500 enheter redan var uppbokad och att jag skulle behöva vänta ett par veckor.

Tydligen så fanns det en svart 16 gb liggandes någonstans för den blev enligt postens paketstämpel skickad 7/8, alltså samma dag som jag beställde den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wiho! Jag fick min iPhone 16 gb svart idag.

Ringde en säljare i fredags 7/8 och lade en beställning. Han talade dock om för mig att den kommande leveransen på ungefär 1500 enheter redan var uppbokad och att jag skulle behöva vänta ett par veckor.

Tydligen så fanns det en svart 16 gb liggandes någonstans för den blev enligt postens paketstämpel skickad 7/8, alltså samma dag som jag beställde den.

 

Grattis! Min Vita 32GB är inte skickad än, pratade med dom för 20 minuter sedan och jag beställde den 30/7 13:04 :(((

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Min Vita 32GB är inte skickad än, pratade med dom för 20 minuter sedan och jag beställde den 30/7 13:04 :(((

 

jo, verkar vara svårt det där med 32 GB modellerna, beställde min den 24:e, har inte kommit än.. men de har lovat att jag ska ha den denna vecka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Min Vita 32GB är inte skickad än, pratade med dom för 20 minuter sedan och jag beställde den 30/7 13:04 :( ((

 

Du o jag ligger i samma sits .. Beställde min vita 32gb 30/7 runt 14:00 fast när jag pratade med de sa de att beställningen kom in den 31/7 men skit samma jag har inte heller fått min.. Ringde igår och då sa hon i kundtjänsten att jag skulle prova o ringa om några dagar. Ringde de idag och då fick jag reda att det hade blivit något fel på min beställning så jag kontaktade Jonathan på FB och han sa att han inte kunde se något fel på beställningen och sa att jag borde ha min mobil i slutet av veckan.

Det känns ändå som om många som hade beställt mobilerna efter mig har redan fått sina..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört "borde" "inte omöjligt" "kanske" när det gäller leverans denna veckan. Men om dom fick in telefonerna igår så borde alla telefonerna fått ett varsitt kollinummer idag. men jag vet inte dom kanske jobbar sakta bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du o jag ligger i samma sits .. Beställde min vita 32gb 30/7 runt 14:00 fast när jag pratade med de sa de att beställningen kom in den 31/7 men skit samma jag har inte heller fått min.. Ringde igår och då sa hon i kundtjänsten att jag skulle prova o ringa om några dagar. Ringde de idag och då fick jag reda att det hade blivit något fel på min beställning så jag kontaktade Jonathan på FB och han sa att han inte kunde se något fel på beställningen och sa att jag borde ha min mobil i slutet av veckan.

Det känns ändå som om många som hade beställt mobilerna efter mig har redan fått sina..

 

De som fått sina verkar bara vara 16GB:are. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som fått sina verkar bara vara 16GB:are. :/

Har också fått den känslan. skräp att man var tvungen att ha den värsta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också fått den känslan. skräp att man var tvungen att ha den värsta...

 

Jag känner lite så jag med.. Hade man beställt hade man setat med en iPhone i handen säkert redan i fredags eller måndags.. oavsett färg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har någon uppfattning om leverans på 16GB Vit beställd den 6:e Augusti?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat tre men inte fått svar än. Ringde dem också nu precis kl 17. Enligt personen jag pratade med hade dem inte fått in några iphones än. Skulle komma någon gång denna veckan och dem visste inte när iom att det var apple som drog ut på tiden... Så de va bara att vänta sa hon.

 

Ja verkar vara problem med 32 gb modellen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har någon uppfattning om leverans på 16GB Vit beställd den 6:e Augusti?

 

Pratade precis med kundtjänst, hon påstod att de skulle få en leverans från Apple denna veckan och att jag därför skulle få min lur senast onsdag nästa vecka (19/8).

 

Beställde 7/8, svart 16gb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade precis med kundtjänst, hon påstod att de skulle få en leverans från Apple denna veckan och att jag därför skulle få min lur senast onsdag nästa vecka (19/8).

 

Beställde 7/8, svart 16gb.

 

FYI fick Dom leverans igår på 1600 lurar. Men kul om dom får en leverans till denna veckan med ett gäng till 16GB:are.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYI fick Dom leverans igår på 1600 lurar. Men kul om dom får en leverans till denna veckan med ett gäng till 16GB:are.

hur vet du det? och vilken storlek är dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur vet du det? och vilken storlek är dessa?

 

FB Jonathan berättade, Vet inte vilka storlekar eller färger men misstänker det är blanadat och på tog för lite för att mätta svenskarnas beställningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är en riktigt bra kille med informationen och orken att hjälpa hundratals/tusentals folk med deras problem och frågor till Tre. Sjukt bra jobbat av han iaf! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var läser ni hans [Jonathans] svar? På något annat forum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle nån vara snäll och skicka länken till tråden där Jonathan skriver för jag har sökt i FB förgäves. Förövrigt så är det en jätte schyst kille :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte inte länka då jag misstänker sånt inte är okej men sök på "Officiella 3-tråden. Ställ frågor!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte inte länka då jag misstänker sånt inte är okej men sök på "Officiella 3-tråden. Ställ frågor!"

 

Hehe ok, men du kunde ha PM:at mig men det är lugnt, har hittat tråden nu

 

Tack för tipset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ok, men du kunde ha PM:at mig men det är lugnt, har hittat tråden nu

 

Tack för tipset

 

Haha sant :P tänkte inte på det :) Men bra du hittade :) Mycket nyttigt att läsa där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...