Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

Så här skrev Jonathan från Tre på Flashbacks forum precis:

 

---

 

Leverans Datum!

 

Nu har jag fått den infon som alla har väntat på! Detta är det senaste. Det bygger på den senaste infon vi har fått från Apple.

 

De som har beställt sin telefon före den tid som står brevid resp mobil borde få sin Iphone under V.33, dvs nästa vecka. Vi hoppas att detta skall stämma. Det är inget jag kan lova men vi jobbar på att det skall bli så.

 

IPHONE 3G S, 16GB,BLACK 3 Aug eller tidigare

IPHONE 3G S, 16GB,WHITE 5 Aug eller tidigare

IPHONE 3G S, 32GB,BLACK 31 Juli kl 11 eller tidigare

IPHONE 3G S, 32GB,WHITE 6 Aug kl 8

 

 

Tänk på att det inte ett garanterat datum samt att jag inte vet vilken dag nästa vecka.

Lite info är bättre än inget.

 

//Jonathan på 3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Men vad trevlig, då kanske inte väntan behöver bli så lång då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad nice =)... Jag beställde vit 32gb 30/7 så jag borde verkligen ligga bland de första hahah hoppas man har den nästa vecka, var inne nästan på att avboka den och köpa en 8gb...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad nice =)... Jag beställde vit 32gb 30/7 så jag borde verkligen ligga bland de första hahah hoppas man har den nästa vecka, var inne nästan på att avboka den och köpa en 8gb...

 

Beställde Vit 332GB den 30/7 jag med och hoppas innerligt att den kommer :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått svar av Tre nu!

 

"Det betyder att du kan hämta ut paketet i slutet på nästa vecka eller möjligtvis på måndagen därpå, beroende på exakt när leveransen anländer."

 

"Jag vill dock understryka igen att din order är bekräftad och skickas i slutet på kommande vecka."

 

UNDERBART!!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här skrev Jonathan från Tre på Flashbacks forum precis:

 

---

 

Leverans Datum!

 

Nu har jag fått den infon som alla har väntat på! Detta är det senaste. Det bygger på den senaste infon vi har fått från Apple.

 

De som har beställt sin telefon före den tid som står brevid resp mobil borde få sin Iphone under V.33, dvs nästa vecka. Vi hoppas att detta skall stämma. Det är inget jag kan lova men vi jobbar på att det skall bli så.

 

IPHONE 3G S, 16GB,BLACK 3 Aug eller tidigare

IPHONE 3G S, 16GB,WHITE 5 Aug eller tidigare

IPHONE 3G S, 32GB,BLACK 31 Juli kl 11 eller tidigare

IPHONE 3G S, 32GB,WHITE 6 Aug kl 8

 

 

Tänk på att det inte ett garanterat datum samt att jag inte vet vilken dag nästa vecka.

Lite info är bättre än inget.

 

//Jonathan på 3

 

Är jag blind eller står det ingenting om 32GB, BLACK? Senare datum...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Keckman fick du det svaret när du ringde?? Så det är asså 100% att leveransen kommer nästa vecka??

 

 

fish du är nog blind ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Keckman fick du det svaret när du ringde?? Så det är asså 100% att leveransen kommer nästa vecka??

 

 

fish du är nog blind ;)

 

Jag har fått det mailat till mig ifrån orderonline som beställningsbekräftelsen hänvisar till. Bifogar hela mailet som jag fick.

 

"Hej Per

 

Skickar svar först idag då jag inväntat leveransbesked från Apple.

 

Vi får in en ny leverans av iPhone i slutet på kommande vecka och så fort lagerleveransen anländer till Sverige kommer din order att skickas till dig. Det betyder att du kan hämta ut paketet i slutet på nästa vecka eller möjligtvis på måndagen därpå, beroende på exakt när leveransen anländer. Vi beklagar förseningen som beror på Apple, som haft stora problem med att leverera de mängder som efterfrågats och varit väldigt återhållsamma med att ge ut någon leveransinformation alls vilket gjort att vi inte själva har vetat när vi skulle få vår nästa leverans. Jag vill dock understryka igen att din order är bekräftad och skickas i slutet på kommande vecka.

 

Vänliga hälsningar,

Joel"

Onlinesales

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Keckman fick du det svaret när du ringde?? Så det är asså 100% att leveransen kommer nästa vecka??

 

 

fish du är nog blind ;)

 

 

Ja, det var jag, läste texten lite noggrannare nu :) Hoppas man får den nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är hur länge man behöver vänta om man lägger en beställning nu..vad tror ni?

 

Ring de och fråga hur det går med din beställning, när de säger att det inte finns någon beställning så spelar du skit sur och säger att du beställde den redan förra veckan och att du inte kan acceptera det här och bla bla bla med lite tur så kanske du får en nästa vecka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IPHONE 3G S, 16GB,BLACK 3 Aug eller tidigare

IPHONE 3G S, 16GB,WHITE 5 Aug eller tidigare

IPHONE 3G S, 32GB,BLACK 31 Juli kl 11 eller tidigare

IPHONE 3G S, 32GB,WHITE 6 Aug kl 8

 

//Jonathan på 3

 

Men! Varför måste alla andra vilja ha 32GB Black precis som jag, beställde min i måndags.

oh well, bara att fortsätta vänta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonathan på 3 ringde just även mig och bekräftade att jag nog kommer få min telefon mot slutet av nästa vecka. Najs, då vet man när den kommer iaf. Slipper kolla posten 1000 ggr per dag i förhoppning att avin kanske har kommit denna gången...

 

Men men, det är väl så här det skall vara. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Eller hur var det med den saken :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonathan på 3 ringde just även mig och bekräftade att jag nog kommer få min telefon mot slutet av nästa vecka. Najs, då vet man när den kommer iaf. Slipper kolla posten 1000 ggr per dag i förhoppning att avin kanske har kommit denna gången...

 

Men men, det är väl så här det skall vara. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Eller hur var det med den saken :borstatanderna:

 

När beställde du då? och vilken modell?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När beställde du då? och vilken modell?

 

En svart 16gb i fredags

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En svart 16gb i fredags

 

Okej! Jag beställde min vita 16gb den 5e (igår, right? :D) så med världens flyt får jag den i slutet av nästa vecka antar jag då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har man fått SMS ifrån Tre att iPhonen anländer nästa vecka. Skönt!

 

Men du beställde 32gb white den 30/7? vilken tid fick du din beställningsbekräftelse? Jag har inte fått SMS och jag beställde 13:04. Morr! jag MÅSTE få min i nästa veckan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du beställde 32gb white den 30/7? vilken tid fick du din beställningsbekräftelse? Jag har inte fått SMS och jag beställde 13:04. Morr! jag MÅSTE få min i nästa veckan!

 

Jag beställde 32gb black den 28/7, fick sms för 1 timme sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde 32gb black den 28/7, fick sms för 1 timme sedan.

 

Aha okej :o Men jag beställde vit så den borde ju komma med. Inte lika många som beställt vit som jag kan förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...