Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Känns väl sådär att en representant från Tre sitter på tveksamma flashback? Frågan är om hans chefer skulle uppskatta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns väl sådär att en representant från Tre sitter på tveksamma flashback? Frågan är om hans chefer skulle uppskatta det.

Faktum är att i sann Flashback-anda så har de redan haft ett stort gräl i den tråden om just det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka med de som bara klagar över att någon försöker hjälpa till, de förstör ju för dem som vill ta emot hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka med de som bara klagar över att någon försöker hjälpa till, de förstör ju för dem som vill ta emot hjälpen.

 

Jag anser inte att det är att klaga.

Det var mest en reflektion över att jag inte tror att det uppskattas av cheferna på Tre att deras anställda sitter på flashback... samma med andra företags representanter.

 

Men Tre är ju ett progressivt företag vill de ju själva hävda, så varför inte..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade just med Tre, och dom får inte en ny leverans föränns nästa vecka.

Men de sa i alla fall att en leverans kommer in nästa vecka? Det är mer info än de hade igår när jag pratade med dem; då visste de inte när den skulle komma. Det är ju i alla fall skönt att veta att man kanske får telefonen under nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr finns det problem med oseriösa säljare som lovar lite för mycket, skulle inte vara första gången iaf... Man får akta sig när man hör olika löften såhär. Jag tror dom först när jag får telefonen i handen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, säljaren i 3-butiken lovade ju att jag skulle fått en tills idag men det fattade jag redan från början att det var ren bullshit. Då jag var lite sent ute får man väl skylla sig själv. Får väl bara hoppas att dom löser en ny leverans snarast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja tre är rikitgia luffare!! Jag ringde en butik igår en tre butik. Fråga om dom hade några 3gs inne. Nä sa han men jag ska kolla när vi får. Han sa då att han skulle få in idag Tisdag eller imorgon Onsdag. Ok va bra reservera en åt mig då ok sa han. Tror ni den dök upp idag. Tror ni den kommer dyka upp imorn? Nä det tror inte jag. Synd bara för jag står utan mobil nu eftersom jag krängde av min 3G igår i tron att jag skulle få en ny idag!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns väl sådär att en representant från Tre sitter på tveksamma flashback? Frågan är om hans chefer skulle uppskatta det.

 

Vem bryr sig om vad hans chefer tycker? Har han info om när det kommer in telefoner vill man ju veta. Hans chefer tar nog ingen större skada, och är han anonym sitter han nog ganska säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem bryr sig om vad hans chefer tycker? Har han info om när det kommer in telefoner vill man ju veta. Hans chefer tar nog ingen större skada, och är han anonym sitter han nog ganska säkert.

 

Han är inte anonym, Han har gett ut epost adress. Tyvärr har FB stängt tråden nu :( Men det låter som Tre ska få information kring nästa leverans i slutet av denna veckan/början på nästa.

 

Frågan är hur länge man måste vänta :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha... jag pratade med Tre's kundtjänst också nyss.

den 12e säger dom nu ifall man man hade förbokat vilket jag hade.

Detta var ju iofs information dom skulle SMS'a ut i början av veckan, vilket dom inte gjorde så jag avbokade min beställning!!

 

Istället sålde jag min själ till min svurna fiende Telia och får min 32 Gb iPhone idag som jag hittade i butik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft kontakt med killen på Tre som satt på flashback på telefon nu ett par gånger och la precis en beställning på en 16gb hos honom! Han räknade med att den skulle dimpa in i slutet av månaden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis ett sms av tre, eftersom min förhandsbokade order är kraftigt försenad. Det senaste är att de får in en ny leverans med svarta 32GB den 17 augusti, och telefonerna bör nå oss som bokat en eller två dagar senare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också snackat med Jonathan på Tre som skrivit på Flashback. Jag slängde iväg ett mail till honom med diverse frågor och han ringde upp mig och svarade på alla mina frågor. Väldigt schysst tyckte jag.

 

Har fått samma info som scwee ovan; dvs 17 augusti vilket skulle betyda två veckors väntetid till.

 

Han sa också att de faktiskt får tillbaks en del lurar - folk som råkat boka två av misstag, eller inte hämtat ut dem, osv - och dessa skickar de ut till folk som förhandsbokat och fortfarande väntar. Jag bokade ju som bekant förra måndagen 27/7 och han sa typ "jag kan inte lova nåt, men har du tur kan den dyka upp nästa vecka."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är inte anonym, Han har gett ut epost adress. Tyvärr har FB stängt tråden nu :( Men det låter som Tre ska få information kring nästa leverans i slutet av denna veckan/början på nästa.

 

Frågan är hur länge man måste vänta :(

 

Jag passade på att läsa tråden på flashback nu, grymt initiativ av killen! Tror inte Tre har något emot att han hjälper till på nätet, och ja synd att de stängde tråden

 

Jag beställde min iPhone 3Gs 32GB svart i måndags hos Tre, undrar om jag också kan räkna med leverans den 17:e eller om det är för många ordrar före mig och jag får vänta längre än så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min Svarta 3GS 32gig idag! Jippi!!! Killen i tre butiken hade löst mig en telefon på 2 dagar!! Inte dåligt säger jag!! Fråga mig inte hur han fick fatt i en 3GS men det fick han!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, vilket idiotisk moderator på flashback.

 

Tråden hade nått till 14 sidor och förns då så stängde han den.

 

jaja, hoppas inte någon på det här forumet gör så i alla fal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också snackat med han på 3 idag och jag beställde min iphone 3gs 32gb förra torsdagen 30/7 och enligt han så var jag någonstans i mitten av kön. Han sa att det kunde dröja till slutet av augusit innan jag hade min ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när de har stängt tråden får man ju inte reda på när leverans kommer lika snabbt.

han skulle ju skrivit det i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör o häpna jag fick min telefon igår av 3 också! :D

Beställde den 31:e...nu ska man bara lära sig den också...har inte haft nån iPhone innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör o häpna jag fick min telefon igår av 3 också! :D

Beställde den 31:e...nu ska man bara lära sig den också...har inte haft nån iPhone innan

 

Kan man misstänka du beställt en 16gb version?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man misstänka du beställt en 16gb version?

 

Jo det hade jag iofs, trodde ändå alla var slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hört av Tre att 16gb har mycket kortare leveranstid än 32gbn. Hoppas innerligt att min kommer i nästa veckan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...