Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

Dålig aktivitet i tråden, så jag antar att alla hänger med i snacket och reklamen om att Iphone finns på lager hos Tre. Och att övriga väntanden redan fått sina telefoner.

 

Jag beställde iaf precis en över telefon och får den redan på fredag. Iaf enligt han på kundtjänst.

 

NICE!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Ni som har beställ från 3 och har fått luren. Hämtade ni ut luren mot postförskott eller kom det på faktura efteråt?

 

Mvh

o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har beställ från 3 och har fått luren. Hämtade ni ut luren mot postförskott eller kom det på faktura efteråt?

 

Mvh

o

 

Betalade inget när jag hämtade ut. Fixade autogiro betalning samma dag och sedan dess sköter det sig självt.

Vet inte vad du har för deal dock med tre. Då jag förbokade så tillkom det inga extra avgifter förutom abbonemanget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har beställ från 3 och har fått luren. Hämtade ni ut luren mot postförskott eller kom det på faktura efteråt?

 

Mvh

o

 

Jag betalade inte något postförskott och börjar fundera på om det blivit något fel då jag efter 2.5v inte fått någon faktura. (32GB/399pott)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag betalade inte något postförskott och börjar fundera på om det blivit något fel då jag efter 2.5v inte fått någon faktura. (32GB/399pott)

 

Du får ingen räkning första månaden såklart. De måste ju kontrollera hur mycket du ringt för :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ingen räkning första månaden såklart. De måste ju kontrollera hur mycket du ringt för :)

 

För själva luren alltså, ska Kosta 895:- med 399 abonemanget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För själva luren alltså, ska Kosta 895:- med 399 abonemanget

 

Det kommer säkerligen med första inbetalningen. Finns ingen anledning att skicka ut 2 stycken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...