Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

Fan, alltså kan inte 3 vara lite mer seriös och ta sina kunder lite seriösare och inte skita i de bara ? Först får man ett mail från tre där de säger att jag till 90% kommer ha en iphone till nästa vecka (alltså den här veckan v33) om inte så borde jag ha den på måndagen därpå, sen så ringer en representant från tre och säger exakt samma sak, men sen när man ringer de idag så vet de inte när de får in Iphone och att inget är klart än men tjejen säger att jag nog borde ha en Iphone inom 2-3 veckor, vad fan då 3. känns så jobbigt att behöva vänta på en telefon 5-6 veckor när man ändå beställde den i förväg !

 

Enligt vissa så fick tydligen de in leverans 2 i fredags o det hon mena kanske var att du får vänta till 3e leverans.

 

Säkert att de har ett kösystem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Kanske inte passar tråden men även jag sitter o väntar på en iPhone från 3. Byter man ner sig när det gäller täckning om man tidigare haft Tele2?? Min enda oro med beställningen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske inte passar tråden men även jag sitter o väntar på en iPhone från 3. Byter man ner sig när det gäller täckning om man tidigare haft Tele2?? Min enda oro med beställningen...

 

öhm Nej. Tele2 har inte täckning någon stans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En avi från Telia damp ner i brevlådan idag, min iPhone hade kommit :o Jag hade fått sagt till mig att 3-4 veckor skulle jag allt få vänta så blev väldigt överraskad, har nästa leverans kommit tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En avi från Telia damp ner i brevlådan idag, min iPhone hade kommit :o Jag hade fått sagt till mig att 3-4 veckor skulle jag allt få vänta så blev väldigt överraskad, har nästa leverans kommit tro?

 

 

när beställde du din iphone ? vilken modell och färg ?

härligt att du fick din :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade precis med kundtjänst på Tre (igen). Killen sa att alla som beställt innan den 3:e ska få sina telefoner denna veckan då leveransen är inkommen.

 

Jag frågade om kolli-nummer, men min beställning hade inget ännu. Dock sa han att ett sms ska tydligen skickas ut med kolli-nummer när telefonen är på väg. Har man inte fått nåt sms eller nån avi på onsdag/torsdag kan man ringa upp kundtjänst och se om de har kolli-nummer.

 

Håller tummarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade precis med kundtjänst på Tre (igen). Killen sa att alla som beställt innan den 3:e ska få sina telefoner denna veckan då leveransen är inkommen.

 

Jag frågade om kolli-nummer, men min beställning hade inget ännu. Dock sa han att ett sms ska tydligen skickas ut med kolli-nummer när telefonen är på väg. Har man inte fått nåt sms eller nån avi på onsdag/torsdag kan man ringa upp kundtjänst och se om de har kolli-nummer.

 

Håller tummarna.

 

Vad har du beställt då, 16GB eller 32GB föratt jag beställde en 32GB 30/7 och när jag pratade med de så kunde de inte lova att jag skulle få nån iPhone vid nästa leverans, konstigt nog !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du beställt då, 16GB eller 32GB föratt jag beställde en 32GB 30/7 och när jag pratade med de så kunde de inte lova att jag skulle få nån iPhone vid nästa leverans, konstigt nog !

32GB svart. Nej, vem vet, de verkar ha lite olika information, men jag beställde 27/7 och fick reda på förra veckan att jag låg väldigt bra till i alla fall. Sen precis hur långt lurarna räcker återstår väl att se. Ville i alla fall meddela folk här som undrade vad senaste status var. Jag tänker ringa igen på onsdag och kolla läget - rapporterar här om jag får nån ny info. Men som sagt, han sa att de fått in leverans och under denna vecka kommer skicka ut de de fått in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min sambo beställde en 16Gb Vit den 6:e Augusti.

Någon som vet något om en leverans på dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öhm Nej. Tele2 har inte täckning någon stans.

 

Jag är kund hos Tele2 sedan urminnes tider och det flyter på otroligt bra måste jag säga. Jag bor dock i en ganska stor stad och kan ju bara tala för täckningen som gäller på just de platser där jag vistas.

Är dock blivande Tre-kund och hoppas på att det du försöker säga är att vi som går över från Tele2 till Tre inte kommer bli besvikna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min sambo beställde en 16Gb Vit den 6:e Augusti.

Någon som vet något om en leverans på dessa?

 

Själv beställde jag den 7:e aug (16gb svart) och blev lovad leverans denna vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min iPhone 3Gs (32GB, svart) den 6e augusti. Har blivit tillsagd att väntetiden var någonstans mellan 3-4 veckor. Spelar mig ingen större roll för att vara ärlig; har man väntat i 2 år på en iPhone så kan man lika gärna vänta i 3-4 veckor :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när beställde du din iphone ? vilken modell och färg ?

härligt att du fick din :)

 

Beställde 17 juli, fick in pappren veckan efter. En vit 16gb valde jag. Eftersom jag inte haft iPhone tidigare utan bara sneglat på andra så är jag lite som ett barn på julafton :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej som gjorde mig kallsvettig. Var inne i butiken och beställde en svart 3gs idag. Hörde något om en 3-logga på iPhonen. Fyfan va mitt estetiska sinne skulle gå i kras om min nya iPhone har en fet 3-logga på baksidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej som gjorde mig kallsvettig. Var inne i butiken och beställde en svart 3gs idag. Hörde något om en 3-logga på iPhonen. Fyfan va mitt estetiska sinne skulle gå i kras om min nya iPhone har en fet 3-logga på baksidan.

 

Usch. Blir det så som du säger returnerar jag min lur. Tre är väl rätt kända fö att "branda" sina lurar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag beställde min 16gb vit den 5e augusti.

Blev då meddelad om att telefonen antagligen kommer runt den 25e, så jag skulle inte hoppas allt för mycket om jag var ni!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej som gjorde mig kallsvettig. Var inne i butiken och beställde en svart 3gs idag. Hörde något om en 3-logga på iPhonen. Fyfan va mitt estetiska sinne skulle gå i kras om min nya iPhone har en fet 3-logga på baksidan.

 

Hoppas verkligen att dom inte tryckt någon ful 3-logga, isåfall blir det nog att returnera luren omgående för sådan reklam vill jag då inte ha på min telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du beställt då, 16GB eller 32GB föratt jag beställde en 32GB 30/7 och när jag pratade med de så kunde de inte lova att jag skulle få nån iPhone vid nästa leverans, konstigt nog !

 

Jag beställde också 30/7 och pratade med de idag och de kunde inte lova att jag får den på den här leveransen fast de lovade det förra veckan. De fick ju en leverans i fredags och fattar jag rätt så har de redan börjat skicka ut mobilerna. Tjejen i kundtjänsten sa att jag skulle avvakta några dagar och se vad som händer..

 

HOPPAS VERKLIGEN PÅ ATT DE INTE LÄGGER 3 LOGGA PÅ IPHONE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska inte finnas någon 3 logga eller massa crap i menyerna enligt andra som fått sina telefoner. Hoppas verkligen det stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska inte finnas någon 3 logga eller massa crap i menyerna enligt andra som fått sina telefoner. Hoppas verkligen det stämmer.

 

Det stämmer, telefonen är helt "clean" utöver nåt bokmärke som följer med Safari till "planet 3".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var bland det första jag frågade Tre; de försäkrade mig om att det inte fanns nån branding i form av logga eller apps från dem. Apple tillät tydligen inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var bland det första jag frågade Tre; de försäkrade mig om att det inte fanns nån branding i form av logga eller apps från dem. Apple tillät tydligen inte det.

 

Tur var väl det :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre har fått in 1600 iPhones ( totalt ) i denna leveransen.

 

Bara att hålla tummarna att våra telefoner kommer ut. Ska ringa i morgon och fråga efter kollinummer. Har det inte kommit något kollinummer i morgon misstänker jag att det kommer dröja till nästa leverans :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre har fått in 1600 iPhones ( totalt ) i denna leveransen.

 

Bara att hålla tummarna att våra telefoner kommer ut. Ska ringa i morgon och fråga efter kollinummer. Har det inte kommit något kollinummer i morgon misstänker jag att det kommer dröja till nästa leverans :(

 

Fick du den infon från 3 själva?

 

Jag slår nog 3 också en pling imorgon och frågar efter kollinummer, spännande att se om det är någon lur på g :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonathan på 3 som skriver mycket på FB berättade. Men verkar som andra redan fått kollinummer ifrån denna leveransen men vet inte säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...