Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

Aha okej :o Men jag beställde vit så den borde ju komma med. Inte lika många som beställt vit som jag kan förstå.

 

Allt är relativt.. :D Men jo de vita har inte gått åt lika hårt som de svarta verkar det som

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Jag beställde 32gb black den 28/7, fick sms för 1 timme sedan.

 

Då håller vi tummarna, jag beställde nämligen 32gb black den 27/7. Har inte fått nåt sms. (Men fick ett samtal från skyddat nummer imorse som jag missade; kanske var Tre.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ändrats i Mitt3 nu. Min telefon är Iphone 3GS och min abonnemangstid har ändrats.

 

Betyder detta nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ändrats i Mitt3 nu. Min telefon är Iphone 3GS och min abonnemangstid har ändrats.

 

Betyder detta nåt?

 

Antagligen att du får den i början utav nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ändrats i Mitt3 nu. Min telefon är Iphone 3GS och min abonnemangstid har ändrats.

 

Betyder detta nåt?

 

Pratade med 3 om detta igår, och då sa killen i supporten att ditt abonnemang ändras först när de skickar iväg ordern till dig. Så förhoppningsvis har du fått en telefon och ditt paket är på väg :)

 

MEN.. Det är också fullt möjligt att så inte är fallet :)

 

EDIT: Ring och se om du fått något kollinummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det känns väldigt otydligt vad det är som händer egentligen, Några som fått sina abonnemang uppdaterade på mitt3 men inte hört något om telefonen. När abonnemanget uppdateras så måste ju telefonen vara påväg samt att man borde få ett SMS med kollinummer.

 

Åååh vill ha ett kollinummer. Allt hade varit så mycket lättare då :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med 3 om detta igår, och då sa killen i supporten att ditt abonnemang ändras först när de skickar iväg ordern till dig. Så förhoppningsvis har du fått en telefon och ditt paket är på väg :)

 

MEN.. Det är också fullt möjligt att så inte är fallet :)

 

EDIT: Ring och se om du fått något kollinummer.

 

No. det hade inte skapats ett kolli nr när ja ringde... fan en tråkig helg till.

kan inte posten arbeta på helgen. j*vla SNIGELPOST

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jobbigaste är ju ändå att telfonerna med största sannolikhet får ligga en extra dag på posten när de väl kommit fram. Varför 3 inte fixar så man kan få ett sms när telefonen dimper ner övergår mitt förstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jobbigaste är ju ändå att telfonerna med största sannolikhet får ligga en extra dag på posten när de väl kommit fram. Varför 3 inte fixar så man kan få ett sms när telefonen dimper ner övergår mitt förstånd.

Ring varje dag nästa vecka och tjata bara. Be de kolla upp din order och ge kolli-nummer när de har. När telefonen gått iväg bör de ha kolli-nr att ge dig och då kan du hämta ut den utan att vänta på avi. Så tänker jag göra i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv beställde jag en 16Gb svart idag hos tre, säljaren påstod att luren skulle dyka upp redan i nästa vecka.

 

Han sa också att jag kunde slå honom en pling i böran på nästa vecka så skulle jag få kollinr, vi får se hur det blir med det!

 

Hoppas kan man ju göra iallfall :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv beställde jag en 16Gb svart idag hos tre, säljaren påstod att luren skulle dyka upp redan i nästa vecka.

 

Han sa också att jag kunde slå honom en pling i böran på nästa vecka så skulle jag få kollinr, vi får se hur det blir med det!

 

Hoppas kan man ju göra iallfall :D

 

pratade nyss med kundsupport och han gav mig samma info som skrivits här...

så om man beställt en 16gb svart efter den 3:de så är det bara att snällt vänta tills nästa sändning.

(som han trodde kunde vara om ca 14dagar,)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helnöjd om jag får den i slutet på nästa vecka, hade väntat mig leveranstid på typ en månad.

 

Men hur är det med posten, kan man ringa till sitt postombud och eventuellt hämta ut telefonen även om man inte fått avin? Hämta med leg då.

 

Edit: stavfel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helnöjd om jag får den i slutet på nästa vecka, hade väntat mig leveranstid på typ en månad.

 

Men hur är det med posten, kan man ringa till sitt postombud och eventuellt hämta ut telefonen även om man inte fått avin? Hämta med leg då.

 

Edit: stavfel

 

Du behöver ett kollinummer och leg för att hämta ut ett paket utan avi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver ett kollinummer och leg för att hämta ut ett paket utan avi.

 

Toppen, då behöver jag inte vänta på avin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta att man lånar lite av tråden här men kändes onödigt att starta en ny :P

 

Är det någon som har en aning om när Telia får sin nästa leverans?

Någon som hört något kanske?

 

/MvH Steven

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta att man lånar lite av tråden här men kändes onödigt att starta en ny :P

 

Är det någon som har en aning om när Telia får sin nästa leverans?

Någon som hört något kanske?

 

/MvH Steven

 

Som jag läst det på FB så kommer Tre,Telia och Telenor få lurar i nästa veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har varit kund hos TRE länge och fått rabatt på sitt nya abonnemang med sin iPhone?!

 

 

Mvh

 

Jag har haft tre sen snart fyra år tillbaka, och de hade ingen marginal att ge rabatt till gamla kunder när jag var inne hos dom igår och besällde en 3Gs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft tre sen snart fyra år tillbaka, och de hade ingen marginal att ge rabatt till gamla kunder när jag var inne hos dom igår och besällde en 3Gs.

 

 

Konstig var det inte någon som skrev här förut som hade fått Trogen kund rabatten på abonnemanget till iPhone?!

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstig var det inte någon som skrev här förut som hade fått Trogen kund rabatten på abonnemanget till iPhone?!

 

 

Mvh

 

Då borde jag ha fan fått det. Har varit kund hos tre sen dag 1, jag var bland de första som köpte tres motorola mobil som sög lika mycket som de gjorde i början men jag stannade kvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var själv också med sedan dag 1. Fick ingen rabatt på iphone. Gillade faktiskt motorolan fast att den va större än en tegelsten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det kommer vi få mobilerna i veckan nu?? Läser runt på olika forums och folk har redan fått ändrade uppgifter på "mitt 3".. Mina uppgifter har inte ändrats och jag beställde redan 30/7 och då beställde jag vit 32gb...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, alltså kan inte 3 vara lite mer seriös och ta sina kunder lite seriösare och inte skita i de bara ? Först får man ett mail från tre där de säger att jag till 90% kommer ha en iphone till nästa vecka (alltså den här veckan v33) om inte så borde jag ha den på måndagen därpå, sen så ringer en representant från tre och säger exakt samma sak, men sen när man ringer de idag så vet de inte när de får in Iphone och att inget är klart än men tjejen säger att jag nog borde ha en Iphone inom 2-3 veckor, vad fan då 3. känns så jobbigt att behöva vänta på en telefon 5-6 veckor när man ändå beställde den i förväg !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...