Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Assassin´s Creed


Rädd Rajdinghood

Rekommendera Poster

Rädd Rajdinghood

Tjenare.

Nån som har testat Assassin´s Creed på iPhone? Det är väl rätt ok tycker jag, även om det kan vara rätt svårt att kontrollera hur snabbt man springer/går. Hoppa från smala "balkar" är rätt knepigt oxå... Vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rädd Rajdinghood

Hmm, ja, styrningen är nog det största problemet. Själv kommer jag inte förbi andra hoppet när man ska balansera över 3 smala träbalkar och göra 2 hopp. Första hoppet är enkelt, men andra funkar inte. Lite trist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, ja, styrningen är nog det största problemet. Själv kommer jag inte förbi andra hoppet när man ska balansera över 3 smala träbalkar och göra 2 hopp. Första hoppet är enkelt, men andra funkar inte. Lite trist.

 

Det är väl en vanesak.. fingerfärdigheter + reflexer. Lite som snabba fps spel. Tyckte det var underhållande, klarade demo versionen väldigt fort, får se om jag kickar hela spelet. Men det var sjyssta kontroller tyckte jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rädd Rajdinghood

Ja, men aldeles stabilt är det nog inte (för mej i alla fall). Var på väg att kasta iväg spelet, men nästa gång jag startade det så fungerade det utan problem, så om man fastnar pga fladdriga kontroller kan jag rekommendera att starta om spelet. Har funkat 2ggr nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...