Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fler som inte fick sin Tre-iPhone i fredags?


mr_wolf

Rekommendera Poster

Jag beställde min 26/7, fick avi idag där det stod att jag kunde hämta ut den efter kl 16:00 på mitt serviceställe. Var precis där, men det hade inte kommit nån iPhone idag heller :(

När jag pratade med tre i torsdags lovade de att den skulle komma på fredagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten uppdatering för alla andra som väntar. Jag pratade precis med 3s kundtjänst och blev informerad om att de fortfarande inte har besked när nästa leverans kommer in, men att de hoppas höra av Apple i slutet av denna veckan. Vilket jag skulle kunna gissa betyder att allra tidigast har 3 en ny leverans i början av nästa vecka, och sen tar det ju ett par dagar till innan folk kan få lurarna med posten.

 

Nu vet jag inte om hon sa så bara för att slippa att folk ringer hela tiden (tydligen hade de slått rekord idag på antal mottagna samtal), men vi som inte fick vår utskickad i detta första svepet kan nog räkna med att vänta åtminstone två veckor till. Trist, men så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ARGH!! varför kan apple inte pilla ut det dom har... ja.. nån stans.. långt upp.. å krypa till korset och meddela folket när de kan leverera sina mobiler?? blir så trött...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 16GB den 27:e, Hämtade ut den idag. Nu är den jailbreakad och fin och jag är mycket nöjd. Sikken skillnad i snabbhet mot de äldre versionerna. Rent nöje att använda den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som får "System Failure" då jag försöker logga in på Mitt3? Den har betett sig så de senaste 2-3 timmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som får "System Failure" då jag försöker logga in på Mitt3? Den har betett sig så de senaste 2-3 timmarna.

 

Samma här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...