Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Fler som inte fick sin Tre-iPhone i fredags?

mr_wolf

Recommended Posts

Någon mer än jag som inte fick sin förbeställda iPhone från Tre i fredags? Jag beställde min i söndags och gränsen för att de skulle garantera fredagsleverans var i tisdags.

Snacka om total besvikelse som blev när man desperat besökte postkontoret i fredags. :superirriterad:

Ja, jag fick inte min. Beställde dagen efter dig (27/7).

Dom ska höra av sig imorgon eller på Tisdag om ett nytt datum. Jag hoppas det blir snarast.

Samma samma. "I början av nästa vecka" hette det. Beställde måndagen 27/7 08:05, eftersom man bara kunde göra sin beställning via telefon (stängt på helger) om man redan var tre-kund :)

Åhfan vad trist. Jag tror att jag får min imorgon i alla fall. Ser när jag följer den på kollinumret att avin är skickad och att paketet ska komma fram imorgon.

Då måste jag med andra ord fått en av de sista de hade i lager? Jag beställde vid elvataget i söndags kväll :o

Ha inte för stora förhoppningar. Jag la min beställning svart 32Gb den 23/7 5min efter att mailet om att man kunde beställa gått ut. Fick jag någon? Nej.

Att de sedan också inte reggat min beställning förräns under den 24e gör inte mig gladare. Någon på tre kommer få ett mindre glatt samtal imorgon =( Utöver detta så har folk "kommit" före i kön som inte haft 3 förut samt att personer som beställt, haft tre tidigare , kommit före i kön och fått den levererad, trots att jag bevisligen beställt före. Inte glad.....

Jag gissar att ni tillhör den gruppen på 180 personer som inte fick sina beställningar registrerade. Jag beställde den 23/7

Jag gissar att ni tillhör den gruppen på 180 personer som inte fick sina beställningar registrerade. Jag beställde den 23/7

Vad menar du med gruppen som inte fick sina beställningar registrerade? Att de är ogiltiga? I onsdags sökte kundtjänst upp min order och gav mig kolliID och sade att den skulle levereras den 31. Så min borde ju vara okej, men med sen leverans?

Jag beställde min (förlängde abb) den 24:e och den skulle komma till den 31:e.

Vid 13 tiden ringer jag tre då jag inte fått ngn bekräftelse annat än ett sms den 27 som bekräftade att jag hade nytt abonnemang. Jag fick då ett kolliid och såg att elektronisk registerering skedde den 29 och att den var mitt i landet fem på morgonen.

Väldigt besviken, hela iden med att förboka och beställa var ju att garanterat få en på release dagen.

Så tre var snabba till att byta abb till ett dyrare med minut debitering, som jag dessutom inte är intresserad av innan min telefon kommer, men telefonen får jag vara utan.

Inte snyggt hanterat av tre eller posten.

Tecknade nytt abonnemang hos tre i söndags förra veckan för att jag skulle få den nu i fredags... när jag ringde 3 fick jag kollinr och allt och kunde spåra paketet. Till min förtret så verkar det som om det bara är finniga små illaluktande praktikanter på posten så här års för något paket dök inte upp iallafall. Kan bara se att det sorterades i Jönköping kl 05:30 natten mellan tors-fre och att en postavi är utskickad. Jag hoppas för postens skull att jag får den imorgon annars går jag postal. :angry:

Tecknade nytt abonnemang hos tre i söndags förra veckan för att jag skulle få den nu i fredags... när jag ringde 3 fick jag kollinr och allt och kunde spåra paketet. Till min förtret så verkar det som om det bara är finniga små illaluktande praktikanter på posten så här års för något paket dök inte upp iallafall. Kan bara se att det sorterades i Jönköping kl 05:30 natten mellan tors-fre och att en postavi är utskickad. Jag hoppas för postens skull att jag får den imorgon annars går jag postal. :angry:

Jag röstar på postal. Ta me dig Tres kundsupport i stöpet också. Dom har gjort många människor ledsna....

Hann inte få min. Posten hann tyvärr inte hit. Ska hämta den imorrn förhoppningsvis.

Exakt samma för mig.

Tre skrev att de inte kunde garantera postgången. Så gick mitt paket.

31 jul kl 17:32xxx, Mottagaren har hämtat försändelsen

31 jul kl 11:16xxx, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe

31 jul kl 07:23Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren

31 jul kl 04:04Stockholm, Sorterad30 jul kl 21:32Jönköping, Sorterad

29 jul kl 15:39Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

@Mr_wolf: Det var ett antal personer som hade rätt att förköpa, men deras beställningar lades aldrig in i systemet. Det var en excellista och av någon anledning så var det cirka 180 som inte finns sina beställningar registrerade.

@Legio, Radiozo, Bleppe. Det är enbart Postens fel när paketet har lämnat Tre. Jag kan hålla med om att Tre borde ha kört SMS-avisering. Själv har jag inte fått avin från posten ännu. Gissar att den kommer idag.

JAg räknade inte med att få den i fredags heller då posten alltid är seg i detta landet.;)

Min blev sorterad i Malmö i natt iallafall :)

Det innebär att jag kan hämta den mellan 15-16 idag på posten. Om nu inte postbilen kör och krockar vilket inte heller skulle förvåna mig.

Lade en beställning 24/7 telefonen kom som utlovat den 31/7,lider med alla er stackare som får vänta.. Mina tidigare telefoner har varit windows lurar och oh boy vilken skillnad helt enorm..

abrahamsson_94

Är det någon som har beställt en iPhone hos Halebop? Hur lång tid tog det för den att komma isåfall?

ni har iallafall tur att ni inte bor i Norge for dar går posten saaaakta och det ar inte sallan dom tappar bort ditt paket

Ni vet väl att det bara är att gå till postkontoret med kollinumret så kan man hämta ut paketet, oavsett avi?

Fick avin i min brevlåda precis. Dock är paketet redan uthämtat fredags.

ingen här heller, beställde fredagen 24:e på morgonen, har inte fått något datum för leverans heller, mer än ett väldigt diffust "nästa vecka" (sades av kundservice i fredags) =(

Även jag var en utav dessa 180 som blev registrerad senare av någon anledning. Kompensation kunde man absolut inte få. Sen att folk som beställt mycket senare och fått sin telefon verkar de inte alls ta hänsyn till. Ändå så har man varit trogen kund hos 3 i flera år. DÅLIGT 3! DÅLIGT!

Jag fick inte heller min telefon i fredags. Dock kom den fram till i morse. Så jag var hos postkontoret när dom öppnade och hämtade ut min iTelefon. Så nu sitter jag här och pillar på min fina svarta 32gigare :) Jag beställde btw min telefon förra söndagen, dvs 26e juli.

Jag fick inte heller min telefon i fredags. Dock kom den fram till i morse. Så jag var hos postkontoret när dom öppnade och hämtade ut min iTelefon. Så nu sitter jag här och pillar på min fina svarta 32gigare :) Jag beställde btw min telefon förra söndagen, dvs 26e juli.

Nice :)

Det är det jag menar. Jag beställde min på fredagen den 24 juli. Så du har haft tur :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...