Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Surfa hemma på bredbandet?


KILLINSTINCT

Rekommendera Poster

KILLINSTINCT

Jag är nog hundra på att den här frågan har ställts förut, så ni får gärna skicka mig till rätt tråd ;D

 

Men jag undrar om man kan surfa med iPhonen hemma på sitt vanliga trådlösa bredband?

Utan att de påverkar sitt mobilabonnemang's surfpott.. Alltså att man surfar gratis hemma?

 

Hur fungerar det, och finns det att man kan välja mellan uppkopplingarna, att switcha mobilsurf-potten mot att välja mellan om mobilen hittar ett trådlöst nät hemma?

 

Tacksam för svar ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är nog hundra på att den här frågan har ställts förut, så ni får gärna skicka mig till rätt tråd ;D

 

Men jag undrar om man kan surfa med iPhonen hemma på sitt vanliga trådlösa bredband?

Utan att de påverkar sitt mobilabonnemang's surfpott.. Alltså att man surfar gratis hemma?

 

Hur fungerar det, och finns det att man kan välja mellan uppkopplingarna, att switcha mobilsurf-potten mot att välja mellan om mobilen hittar ett trådlöst nät hemma?

 

Tacksam för svar ;D

 

Inställningar -> Wi-Fi.

 

Dags att ta en sväng inom instruktionsboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KILLINSTINCT

Tack så mycket för svaret.

 

Har ingen instruktionsbok eftersom jag inte har fixat någon iPhone än 8D

Nu har jag ÄNNU en anledning till att skaffa en, vänta bara :D (Inte för det har varit någon fråga om att INTE skaffa en men) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket för svaret.

 

Har ingen instruktionsbok eftersom jag inte har fixat någon iPhone än 8D

Nu har jag ÄNNU en anledning till att skaffa en, vänta bara :D (Inte för det har varit någon fråga om att INTE skaffa en men) ;)

 

Tur för dig att Apple är snälla nog att lägga upp instruktioner på nätet då :)

 

http://www.apple.com/iphone/how-to/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen instruktionsbok eftersom jag inte har fixat någon iPhone än 8D

Följer inte med ngn manual när man köper en iPhone, den läser man på nätet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följer inte med ngn manual när man köper en iPhone, den läser man på nätet :)

haha, zappe har som vanligt fel :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inställningar -> Wi-Fi.

 

Dags att ta en sväng inom instruktionsboken?

Här har han fel. Han trodde att han hade köpt en iphone. Men han som frågade hade inte det, och då länkade han till apples användarhandbok (som dessutom inte var den hela versionen ;) )

 

Vart har han fel? :fundersam:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har han fel. Han trodde att han hade köpt en iphone. Men han som frågade hade inte det, och då länkade han till apples användarhandbok (som dessutom inte var den hela versionen ;) )

Hur fan ska zappe kunna veta att TS inte hade iPhone, man brukar väl ändå utgå ifrån att man frågar om en produkt man har, om det inte framgår. Jag trodde också att TS hade en iPhone...

Vart säger zappe sen att han länkar till användarhandboken? Jag ser klart och tydligt att han säger "instruktioner på nätet"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan ska zappe kunna veta att TS inte hade iPhone, man brukar väl ändå utgå ifrån att man frågar om en produkt man har, om det inte framgår. Jag trodde också att TS hade en iPhone...

Vart säger zappe sen att han länkar till användarhandboken? Jag ser klart och tydligt att han säger "instruktioner på nätet"

Du får väll läsa tråden innan du frågar :)

 

Jarting säger ju att det inte följer med manual till iphone utan att man bara läser den på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har han fel. Han trodde att han hade köpt en iphone. Men han som frågade hade inte det, och då länkade han till apples användarhandbok (som dessutom inte var den hela versionen ;) )

 

So?

 

Vad spelar det för roll om han har en iPhone eller inte?

 

Han fick svar på sin fråga med mitt svar så du kanske bara ska vara tyst istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

So?

 

Vad spelar det för roll om han har en iPhone eller inte?

 

Han fick svar på sin fråga med mitt svar så du kanske bara ska vara tyst istället?

Därför att när man köper en iphone ingår det ingen manual utan den kan man bara läsa på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Därför att när man köper en iphone ingår det ingen manual utan den kan man bara läsa på nätet.

 

Du skämtar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick med en manual till min 3Gs 16GB iaf. Ganska kortfattad dock men de vanligaste funktionerna var med iaf.

Men ni menar kanske itne den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick med en manual till min 3Gs 16GB iaf. Ganska kortfattad dock men de vanligaste funktionerna var med iaf.

Men ni menar kanske itne den

 

Vet inte riktigt vad Edsbyns poäng är, han är väl ute och cyklar som vanligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick med en manual till min 3Gs 16GB iaf. Ganska kortfattad dock men de vanligaste funktionerna var med iaf.

Men ni menar kanske itne den

Nej den som ingår är endast grundlig och inte alls dom avancerade funktionerna som finns på nätet.

 

 

Vet inte riktigt vad Edsbyns poäng är, han är väl ute och cyklar som vanligt :)

Och du är ute och kaxar och tror att du är något som vanligt :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej den som ingår är endast grundlig och inte alls dom avancerade funktionerna som finns på nätet.

 

 

 

Och du är ute och kaxar och tror att du är något som vanligt :glare:

 

 

Jag vet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...