Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Alarm-app UTAN vibrator?

itni

Recommended Posts

Ja, titeln säger väl det mesta.. Har googlat som en galning ett bra tag nu, och hittar bara massa tokiga amerikaner som vill ha en larmfunktion till iPhone som BARA vibrerar.. :blink:

Jag vill som sagt ha tag på en app som har ett bra larm, gärna med tillgång till iPod-biblioteket, där man kan stänga av vibratorn när den larmar. Telefonen skrämmer skiten ur mig varje morgon när den börjar vibrera på sänggaveln där den ligger.

Någon som har ett bra tips på en app?

Annars kan du göra som jag. Har ställt inne i Tyst: Vibrera Off

Sen bara sätta den i Tyst läge då du ska sova. Och alarmet väcker dig med ljud utan vibb.

Annars kan du göra som jag. Har ställt inne i Tyst: Vibrera Off

Sen bara sätta den i Tyst läge då du ska sova. Och alarmet väcker dig med ljud utan vibb.

Ja, det är helt klart ett bra alternativ. Trist att man förlorar vibrationen när den är satt på ljudlös bara..

Eller lägg något mjukt under mellan gaveln och telefonen...

Har jag min på laddning så brukar jag balansera iphonen på sladden så slipper man vibrationerna :rolleyes::galetglad:

Ja, det är helt klart ett bra alternativ. Trist att man förlorar vibrationen när den är satt på ljudlös bara..

Jo jag diggar det. Lätt, på kvällen bara switcha och somna.

När behöver du egentligen den funktionen ljudlös utan att du ser telefonen? Alternativet i så fall är väl att var gång gå in i inställningar och starta den igen när du går upp. Det är ju 3 extra tryckningar. 4a med Home knappen efter de e klart.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...