Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth - Adressboken


Frukt

Rekommendera Poster

Om ni kommer ihåg (?) från ett keynote så skickade/svarade Jobs på ett inkommande (mobil)samtal i datorn - med ett sms tillbaka (via mobilen / bluetooth)... Nu försöker jag mig på samma sak men är inte lika framgångsrik :-)

 

Jag har kommit så långt att jag ser ett meddelande om ett "inkommande samtal" på skärmen när mobilen ringer - men kan inte se vem det är - eller svara med ett sms tillbaka. (Mobil=Ericsson Z600, OsX=10.2.8, Adressbook=3.0.3, Blåtand=DLink DBT120).

 

Någon som kan ge en ledtråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att du måste ha kontakten i adress boken för att kunna svara på sms, men är inte helt hundra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer nog som du säger "jarting" - men jag har provat / kollat det också... Thanks anyway.

Provade just med att installera en ny "firmware"(BluetoothFWUpdate1.1.dmg) - but no...

 

Any more suggestions, någon?

 

För att vara ännu lite tydligare; jag kan även markera en mottagares mobilnummer och då skriva ett sms-meddelande i Adressboken (eller be mobilen "ringa upp" mottagaren) - och det är (också) då som jag märker att "någonting" inte är med... ingenting mer händer...

 

(I övrigt har jag inga problem med Bluetooth - jag har synkat med Z600 i snart ett halvår nu utan något "gnissel").

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...