Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Fick min beställningsbekräftelse 09.56 på releasedagen men har ännu inte fått någon leveransbekräftelse. Håller tummarna nu :)

Samma här, fast en minut senare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
oj, då börjar det hända saker.

 

vilken tidpunkt fick du beställningsbekräftelse?

 

/j

 

 

Beställningsbekräftelsen kom 10:46. Så det måste ha varit många före...

 

Leveransbekräftelsen fick jag idag kl 09:59.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Fick också min leveransbekräftelse idag. Jag beställde iPhonen vid 13.20.

 

När tror ni att de kommer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till er som fått leveransbekräftelse idag; Vilka modeller har ni beställt?

Antar att det är ont om den svarta 16GB-modellen eftersom jag inte fått någon bekräftelse ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, inväntar också på bekräftelse.

 

beställde en 32g vit 10.06 den 31 juli.

 

grattis till er andra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick leveransbekräftelse idag! Jag beställde den 32gb svart den 31/7 ca 20.00..

 

Hoppas nu bara att den hinner komma hit till imorgon.. kan bli lite knivigt då jag befinner mig på den "stora" ön i österled, men ibland överraskar posten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:galetglad:

Fick lev. bekräftelse 08.59 i morse, har beställt en 32 GB svart den 31/7 på kvällen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va underbart! Har också fått min leveransbekräftelse :D Kom runt 10.55. Beställde vid 13.00 31e. Fick mig en go chock när jag gick in på mailen! FY FAN NU NÄRMAR DE SIG :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte i vilken ordning de skickar ut telefonerna? Grattis till alla som fått leveransbekräftelse men det känns ju lite slumpartat med vilka tider ni har beställt.

Jag beställde en vit 32gb klockan 09.59 men har inte hört ett knyst. Kanske de bara fått in svarta? Suck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte i vilken ordning de skickar ut telefonerna? Grattis till alla som fått leveransbekräftelse men det känns ju lite slumpartat med vilka tider ni har beställt.

Jag beställde en vit 32gb klockan 09.59 men har inte hört ett knyst. Kanske de bara fått in svarta? Suck...

 

Tycker också det verkar konstigt. Har Telia bara gett Halebop ett par svarta 32GB:are? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde också en vit 32Gb vid halv tolv tiden den 31:e, skickade till halebop igår men fick som svar att det tar 4 veckor! :S då påpekade jag att d stod 2 veckor när jag beställde den o då blev dom sura o skrev samma sak igen! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck... Beställde en svart 16gb och fick bekräftelsen 09:58 den 31a juli. Har inte fått någon leveransbekräftelse... Någon som beställt en 16gb som fått leveransbekräftelse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, skickade faktiskt och dubbelkollade med dom igår. Då var det fyra veckor som gällde igen. De har verkligen velat fram och tillbaka, första svaret var fyra veckor, sen ångrade hon sig och sa två och nu blev det fyra igen pga "den höga efterfrågan samt en försenad leverans". Och det är klart att om de inte har något kösystem utan skickar telefonerna lite som de känner för spelar det ju ingen roll att man beställde innan tio eftersom "efterfrågan" gör att det tar längre tid att få telefonen.

Dåligt Halebop...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:galetglad:

Fick lev. bekräftelse 08.59 i morse, har beställt en 32 GB svart den 31/7 på kvällen

 

Jag kan däremot inte spåra paketet än, någon annan som kan??

 

Det står att min sökning inte ger några träffar......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...