Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

okej ;p jag beställde min 10.00 exakt, fick bekräftelse mailet kl 10.02 och jag har inte fått nå mail ang. kredit upplysning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
okej ;p jag beställde min 10.00 exakt, fick bekräftelse mailet kl 10.02 och jag har inte fått nå mail ang. kredit upplysning.

Man får det till sin bokföringsadress. Du kanske hade abbonemang hos halebop sedan tidigare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, har då inte fått nåt,.

Hade däremot kontantkort hos halebop sedan innan, men inget fast abonnemang.

 

Samma här, men ska flytta nummret till mitt abonnemang som ska vara kopplat till min iPhone. Först fick jag inte flytta det, så fick beställa om den 3:e. Vilket var lite surt. Har inte fått något brev eller e-post förutom beställningsbekräftelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har telia i själva verket tagit varenda telefon halebop skulle ha sålt eller vad är det som händer här? Halebop verkar inte ha levererat en enda telefon än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har telia i själva verket tagit varenda telefon halebop skulle ha sålt eller vad är det som händer här? Halebop verkar inte ha levererat en enda telefon än?

 

Haha har alla missat mitt inlägg tidigare i tråden??

 

Halebop hade INGA Iphones i lager vid release dagen den 31/7.

 

Själv beställde jag 10.06 och har också fått kreditupplysningsbrevet, mailade idag och

frågade om när de ev. skulle kunna börja leverera och fick svaret att de skulle få in telefoner

nu i veckan och börja skicka ut så fort de kan!

 

Bara till att vänta! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så alla ha fått kredit upplysnings pappre ? :S

ja beställde kl 10.00 fick bekräftelse mailet kl 10.02:06 den 31a.

å ja ha int fått nå papper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så alla ha fått kredit upplysnings pappre ? :S

ja beställde kl 10.00 fick bekräftelse mailet kl 10.02:06 den 31a.

å ja ha int fått nå papper.

 

Kreditupplysning? Fick mitt bekräftelsemail 9.57 den 31. Hoppas kreditmailet kommer snart, jag borde ju vara en av de första (om halebop går efter ngn kö).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min den 3:e och har fått kreditupplysningspapper. Kan ju alltid hoppas att jag hamnat före i kön ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min orderbekräftelse 10:14 den 31a Juli. Bör vara med på första leveransen. Men som jag förstår har de ÄNNU inte fått in en endaste iphone. Detta är ju riktigt tragiskt.

 

Men att man får orderbekräftelse och möjlighet att betala telefonen bör väl betyda att kreditkollen är gjord?

 

Halebop har inte gjort mig besviken tidigare men nu börjar jag bli lite less, på Fredag är det 14 dagar sedan jag beställde, upp till 14 dagar var vad dem sa vid beställningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en beställning igår och valde att betala över Swedbank direkt. Dock skickades pengarna tillbaka nästan direkt :S

Någon mer som råkat ut för detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackat med halebops kundtjänst idag. Fick detta svar:

 

---------------------------------------------

 

Hej HENRIK

 

Ja, kreditupplysningen är genomförd och godkänd för din beställning.

 

Vi kommer att få in en leverans i veckan, som vi har förhoppningar att kunna skicka ut i slutet på den här veckan, eller i nästa vecka.

 

Men du får en leveransbekräftelse till din mail, när varan är skickad från oss.

---------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackat med halebops kundtjänst idag. Fick detta svar:

 

---------------------------------------------

 

Hej HENRIK

 

Ja, kreditupplysningen är genomförd och godkänd för din beställning.

 

Vi kommer att få in en leverans i veckan, som vi har förhoppningar att kunna skicka ut i slutet på den här veckan, eller i nästa vecka.

 

Men du får en leveransbekräftelse till din mail, när varan är skickad från oss.

---------------------------------------------

 

 

Får inte alla operatörer leverans samtidigt? Verkar lite ondöigt att skicka iväg dom olika på grund av att det tar ganska lång tid att skicka en last från USA. Läste att Tre fick in sin leverans i fredags. Hoppas Halebop skickar ut dom den här veckan i alla fall. Tycker dock att dom borde ha fått sin leverans redan :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får inte alla operatörer leverans samtidigt? Verkar lite ondöigt att skicka iväg dom olika på grund av att det tar ganska lång tid att skicka en last från USA. Läste att Tre fick in sin leverans i fredags. Hoppas Halebop skickar ut dom den här veckan i alla fall. Tycker dock att dom borde ha fått sin leverans redan :superirriterad:

Troligen distributör i Sverige som jobbar efter först in/först ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt HALEBOP själva var det apple som hade strulat med leveranserna till dem. Men jag tror mer att telia fick alla telias iphones då telia fick fler förbokningar än vad de kunde hantera. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en beställning igår och valde att betala över Swedbank direkt. Dock skickades pengarna tillbaka nästan direkt :S

Någon mer som råkat ut för detta?

Jag fick också det först. Det kan ha att göra med nummerflytten om den inte lyckas så skickas pengarna tillbaka. Du får ett brev i posten om det om några dagar. Men om du vill veta redan nu om det lyckades så skicka ett mail till kundtjänst med ditt ordernr så berättar de om det gick vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått kreditkoll, beställde 3/8, hoppas Halebop för en gångs skull fuckat upp det och "råkat" vända på kön ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94
Jag fick också det först. Det kan ha att göra med nummerflytten om den inte lyckas så skickas pengarna tillbaka. Du får ett brev i posten om det om några dagar. Men om du vill veta redan nu om det lyckades så skicka ett mail till kundtjänst med ditt ordernr så berättar de om det gick vägen.

 

Vad står det i det brevet? För jag fick ett brev om nummerflytten men förstod inte riktigt ifall numret hade flyttats eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

halebops kundtjänst håll ju ba på å svamla.. ja tro int dom ha nån koll alls, dom säger fortfarande upp till 4 veckors leverans på "dom där" telefonerna...........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad står det i det brevet? För jag fick ett brev om nummerflytten men förstod inte riktigt ifall numret hade flyttats eller inte.

Längst ner på sidan så står det om nummerflytt lyckades. På min stod det helt enkelt "Nej".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...