Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Nja, jag fick minsann skicka ett mail så att de kunde fixa det manuellt.

Såg det och skickade ett likadant. Hoppas de hinner se det idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Jo förvisso. Men nummerflytten verkar ha gått igenom för mig inatt, för jag kan inte använda mitt gamla SIM kort från Comviq i min gamla telefon heller. Så nu har jag ingenting att ringa mig. Känns ju väldigt trevligt då man använder telefonen mycket, och att det är ens ENDA telefon också. Kan ju inte ens ringa till kundsupport.

 

Hur lyckades du tima nummerflytten till samma datum du fick telefonen? Själv sitter man här med en sprillans ny iphone man inte kan göra någonting med förrän på fredag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lyckades du tima nummerflytten till samma datum du fick telefonen? Själv sitter man här med en sprillans ny iphone man inte kan göra någonting med förrän på fredag..

Ingen aning faktiskt. Jag hade kanske lite tur. Typ 5% tur av hela beställnings upplevensen. Vill förövrigt bara nämna att detta svar görs på telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att det funkar för dig gardinen :) Jag har mailat halebops kundtjänst efter att jag läste vad du skrev, förhoppningsvis fixar dem det idag, men jag medgav ingen information vilket jag förmodligen borde ha gjort, vad jag heter osv så dem vet vilket abonnemang dem ska aktivera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att det funkar för dig gardinen :) Jag har mailat halebops kundtjänst efter att jag läste vad du skrev, förhoppningsvis fixar dem det idag, men jag medgav ingen information vilket jag förmodligen borde ha gjort, vad jag heter osv så dem vet vilket abonnemang dem ska aktivera.

 

Okej. Vi får hålla tummarna. Det enda som återstår nu är kompensationen som jag SKA HA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Vi får hålla tummarna. Det enda som återstår nu är kompensationen som jag SKA HA!!!

Skriver detta från mobilen, fick ett nytt nummer från halebop.bara komp som fattas nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lekt med iPhonen en timme :)

 

Någon mer än jag som får timeout i iTunes när man försöker uppdatera till 3.1.2? (Vista Home, senaste iTunes)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya leveranser! För er som inte redan sett det:

 

3GS 16 GB Svart 7 september - 14 september

3GS 32 GB Vit 12 oktober - 13 oktober

3GS 32 GB Svart 12 oktober - 13 oktober

 

Skickas idag/imorgon... Äntligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriver detta från mobilen, fick ett nytt nummer från halebop.bara komp som fattas nu!!

 

Ja kompensation för väntan borde man väl få i alla fall. Kompensation för utebliven telefonkommunikation i 6 vakna timmar kanske man inte kan få direkt men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade också och frågade om de kunde fixa mitt abonnemang. Nu påstår de sig ha fixat det manuellt. Så det gå och ordna om man tjatar lite på kundtjänst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga bara, som är lite off topic. Men jag vore ändå tacksam för ett snabbt svar. Startar en tråd om det behövs. Men hur kan jag på ett enkelt sätt föra över mina gamla kontakter till iPhonen. Har läst att man ska kunna gå via Adressbok. Kan jag synka ihop min gamla mobil med Adressbok och sedan vidare till iPhonen (synka via iTunes)? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu äntligen hämtat ut min Iphone men på baksidan står det Iphone 16gb på telefonen är de ändå en 3gs fast de inte står ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu äntligen hämtat ut min Iphone men på baksidan står det Iphone 16gb på telefonen är de ändå en 3gs fast de inte står ?

 

Har du den elektroniska kompassen i den så är den garanterat en 3GS :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu äntligen hämtat ut min Iphone men på baksidan står det Iphone 16gb på telefonen är de ändå en 3gs fast de inte står ?

 

Står samma på min och det är en 3GS. Så har du beställt det så är de det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga bara, som är lite off topic. Men jag vore ändå tacksam för ett snabbt svar. Startar en tråd om det behövs. Men hur kan jag på ett enkelt sätt föra över mina gamla kontakter till iPhonen. Har läst att man ska kunna gå via Adressbok. Kan jag synka ihop min gamla mobil med Adressbok och sedan vidare till iPhonen (synka via iTunes)? :)

 

Jepp, det går fint! Jag använde isync till min Nokia e71, sen är det bara att markera att du vill synka kontakter i itunes när du har fått din iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, det går fint! Jag använde isync till min Nokia e71, sen är det bara att markera att du vill synka kontakter i itunes när du har fått din iPhone.

 

Okej, tack. Fast iSync funkar inte med min Sony Ericsson så länge man inte köper extra programvara. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack. Fast iSync funkar inte med min Sony Ericsson så länge man inte köper extra programvara. :(

 

Min funkar det finfint till, vad har du för telefon? Själv har jag en W880i.

 

EDIT: Fick ladda hem några saker för att få det att funka kom jag på, men efter det funkade det. Det kostade inget och var/är inget olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min funkar det finfint till, vad har du för telefon? Själv har jag en W880i.

 

EDIT: Fick ladda hem några saker för att få det att funka kom jag på, men efter det funkade det. Det kostade inget och var/är inget olagligt.

 

Okej, jag har en k810i. :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag har en k810i. :utskallning:

T.ex. Med min Windows Mobile, som inte heller kan synkas via iSync...duh, så fick jag använda mig av Syncmate som är gratis. Annars synkade jag med Google via telefonen. Krångligt men det funkade i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det löste sig, jag hittade stör för mobilen på SEs hemsida. Nu har jag bara 2 korta frågor. Drar 3G anslutningen någonting när jag inte surfar (tänker på 3G-ikonen som dyker upp då inte wifi finns)

Samt - Drar pushmail mycket? Tänker på att man ju "bara" får surfa 500 mb / mån. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det löste sig, jag hittade stör för mobilen på SEs hemsida. Nu har jag bara 2 korta frågor. Drar 3G anslutningen någonting när jag inte surfar (tänker på 3G-ikonen som dyker upp då inte wifi finns)

Samt - Drar pushmail mycket? Tänker på att man ju "bara" får surfa 500 mb / mån. :)

Det finns ju en räknare som kollar hur mycket mobil data man använt. Så om du återställer den och sedan låter telefonen ligga någon timma, så borde du ju kunna få ett hum om hur mycket data den faktiskt använder vid "idle".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju en räknare som kollar hur mycket mobil data man använt. Så om du återställer den och sedan låter telefonen ligga någon timma, så borde du ju kunna få ett hum om hur mycket data den faktiskt använder vid "idle".

Jag hittade den och såg att det finns både en mätare för in och ut-trafik. Ut var 2.1 mb medan in bara var cirka 140 kb. Men jag antar att det är trafiken ut som räknas. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm... vad betyder leveransbekräftelse??? betyder det att jag kan hämta den på posten nu?

 

när ja trycker på goddssökning på posten så står det att jag kan hämta ut den på ica... men tycker att det gick lite för snabbt.. om man jämför med alla andra här liksom :P bestälde nämligen i förgår.

 

hmm... ja ska nog gå ned å kika i brevlådan. värsta spännande!!!!

 

Peace~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till er som beställt med abonnemang så måste ni skriva på avtalspappret ("avin") innan ni hämtar ut iPhonen, därför måste ni vänta på detta papper, endast Postens ID går inte använda vid utlämning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...