Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Vet någon när man får sitt halebop-simkort?

 

Jag fick mitt kort samtidigt som telefonen. Märkligt nog fick jag ett SIM-kort till några dagar senare. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Jag fick mitt kort samtidigt som telefonen. Märkligt nog fick jag ett SIM-kort till några dagar senare. :fundersam:

Fick min två dagar efter telefonen. Verkar vara så om man har haft telia innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94

Jag hade varken Telia eller Halebop innan men jag fick mitt SIM samtidigt som telefonen och det tog bara två veckor från det att jag beställde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har följt den här tråden ett tag nu. Det har visat sig att Halebop delvis skickar ut på måfå, och den gör väntan nästan ännu jobbigare. Jag beställde en 16 gb vit den 7/9 och det verkar som att väldigt få har beställt den här på forumet iaf. Jag undrar om det är någon som beställt en vit 16 gb runt den 7e sep. och som redan fått den. Hoppas nämligen på att få den på nästa vecka. Även om det känns nästintill omöjligt att spekulera. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag undrar om man kan sätta i vilket simkort man vill om man köper en Iphone 3Gs från Halebop utan abonnemang, dvs ingen bindningstid.

 

Tacksam För Svar :D

 

Hälsningar: Shwareb

 

???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, jag hämtade min telefon i torsdags, 1 vecka efter att den hade anlänt till posten.

Så jag borde få mitt nummer överflyttat och kortet på måndag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har följt den här tråden ett tag nu. Det har visat sig att Halebop delvis skickar ut på måfå, och den gör väntan nästan ännu jobbigare. Jag beställde en 16 gb vit den 7/9 och det verkar som att väldigt få har beställt den här på forumet iaf. Jag undrar om det är någon som beställt en vit 16 gb runt den 7e sep. och som redan fått den. Hoppas nämligen på att få den på nästa vecka. Även om det känns nästintill omöjligt att spekulera. :)

 

Jag beställde 11/9 och har än så länge bara fått kreditupplysning och meddelande om framflyttad portering. Jag beställde (av misstag) en vit 16GB från Halebop, men har ännu inte hört något mer från Halebop om varken leverans eller vilket datum som numret kommer att porteras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt för att jag var otydlig, menar såklart att 16gb borde ta max 2 veckor till då du väntat 3 om jag inte minns fel.

 

Aha det är lugnt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pratade med telia butik på A6 i jkpg igår.... de sa att det fanns 32 gb svart i lager men det var 1 månad väntetid på 16 gb svart.

så 16 gb svart är det stor efterfrågan hos alla operatörer förutom hos tre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde en 16 gig vit den 9/9

Allt jag fått än så länge är upplysning om att dom har gjort kreditkoll.

 

Såg för en vecka sen att 32 gig fanns i lager enligt hemsidan. Så jag skrev till kundtjänst och frågade om jag kunde byta till den för att få den snabbare. Jag fick svaret att den INTE fanns i lager. skulle jag byta måste jag annulera beställningen och sedan göra en ny. Jag vågade inte prova.

 

Byter förresten ifrån Halebop kontant till Halebop vänner också. Då borde juh porteringen gå på direkten kan man tycka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 32 gb svart från halebop i tisdags (15-9), tre dagar senare hade den skickats och ligger nu i Alvesta över helgen. Så förhoppningsvis har jag den nu på måndag.

 

Tycker det gick förvånansvärt fort, hade räknat med 4 veckor eller mer..

 

(hade Telia abonnemang tidigare)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har följt den här tråden ett tag nu. Det har visat sig att Halebop delvis skickar ut på måfå, och den gör väntan nästan ännu jobbigare. Jag beställde en 16 gb vit den 7/9 och det verkar som att väldigt få har beställt den här på forumet iaf. Jag undrar om det är någon som beställt en vit 16 gb runt den 7e sep. och som redan fått den. Hoppas nämligen på att få den på nästa vecka. Även om det känns nästintill omöjligt att spekulera. :)

 

 

nej du det tror ja är näst intill omöjligt, min bror beställde en iphone 3gs 16gig vit hos halebop 27/8 o han har inte fått den än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 32 gb svart från halebop i tisdags (15-9), tre dagar senare hade den skickats och ligger nu i Alvesta över helgen. Så förhoppningsvis har jag den nu på måndag.

 

Tycker det gick förvånansvärt fort, hade räknat med 4 veckor eller mer..

 

(hade Telia abonnemang tidigare)

 

Det är så blir förbannad..Inte på dig så klart. Men Halebop verkar inte ha det minsta koll på lagret och beställningarna. Synd att dom har klart bäst avtal för mig, annars hade jag bytt tveklöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har koll på om Telia Vänner/Max25 ringer gratis till Halebop? (jag vet att det har varit så förut) Jag har Telia i dagsläget och min bindningstid har gått ut, men är det sedan någon uppsägningstid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag beställde en 16gb svart den 7/9 och har nu väntat exakt 2 veckor. Men har fortfarande inte fått leveransbekräftelse än :fundersam: När borde jag få den? Tack för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 32 gb svart från halebop i tisdags (15-9), tre dagar senare hade den skickats och ligger nu i Alvesta över helgen. Så förhoppningsvis har jag den nu på måndag.

 

Tycker det gick förvånansvärt fort, hade räknat med 4 veckor eller mer..

 

(hade Telia abonnemang tidigare)

 

min ligger också i Alvesta, frågan är hur länge kommer den att ligga där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag beställde en 16gb svart den 7/9 och har nu väntat exakt 2 veckor. Men har fortfarande inte fått leveransbekräftelse än :fundersam: När borde jag få den? Tack för svar

 

Finns personer som väntat sen 10 aug på svart 16gb, så det är nog som Halebop säger "minst 4 v".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 3gs vit 16gb hos halebop i onsdags 16/9 och min nummerflytt är satt till den 19/10 et bådar ju inte direkt jätte gott för att ja ska få min Iphone inom en snar framtid eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 3gs vit 16gb hos halebop i onsdags 16/9 och min nummerflytt är satt till den 19/10 et bådar ju inte direkt jätte gott för att ja ska få min Iphone inom en snar framtid eller?

 

Jag beställde min 16gb vit den 2/9 vet folk som har beställt den vita runt 26/8 som inte fått den än. Så det ser väl inte så jätte ljust ut, men vem vet det apple kanske få fnatt och skickar ut massor med Iphones.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har koll på om Telia Vänner/Max25 ringer gratis till Halebop? (jag vet att det har varit så förut) Jag har Telia i dagsläget och min bindningstid har gått ut, men är det sedan någon uppsägningstid?

 

 

Pratade med telia ang det för några dagar sedan. Med telia ringer du gratis i hela telias mobila nät, inkl halebop. Halebop ringer endast gratis till andra halebop kunder.

Så det fick bli ett max25 till flickvännen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lördag den 19e september skulle bli den lyckligaste dagen på länge..trodde jag.....

 

Jag fick ett sms av min mor den 19e att avin hade kommit hem till mitt barndomshem, där jag fortfarande står skriven.

 

Jag packar lite snabbt och beställer en biljett hem.....

50 mil senare så var jag i min hemstad, tyvärr hade uthämtningsstället stängt, så jag fick vänta snällt tills 08:00 dagen efter då de öppnade.

Jag kunde knappt sova den kvällen, jag låg och tänkte på hur det skulle få vara att få pilla på skönheten och bara smeka touchen.

 

Runt 04:00 lyckas jag ändå somna, men jag blev inte kvitt den. Iphone har hemsökt mig i mina drömmar under de senaste 5 veckorna.

 

Nåväl, jag vaknar ut min våta dröm, tar på mig kläderna och knallar mot uthämtningsstället.

Skinande som en sol utbrister jag: Här har du avin, räck över telefonen!

Som svar får jag: Har du legitimation?

 

Jag visar den, hon går och hämtar paketet. Men precis när hon ska räcka över paketet så säger hon: Men, ditt leg har ju gått ut. Jag kan tyvärr inte lämna ut paketet om du inte har giltigt leg.

 

Det spelade heller ingen roll om mina föräldrar kom och intygade att jag var jag.

Tillslut fick jag dock till det att de gjorde en eftersändning till min nuvarande hemstad så jag fick tid att skaffa nytt leg.

 

Hoppas ni som har fått telefonen har tyckt att det varit värt väntan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade min idag (16,svart, best 14/8) För första gången i mitt liv darrande mina händer hela

vägen från Ica hem. Det blev inte bättre när jag skulle ta upp den från lådan.

Har lekt me Iphon innan men just min är det nåt specielt me....den är min och den är vackrast i värden !!! Så till er som väntar, när ni har den i handen glömmer ni alla hemska veckor ni fick utstå

för att få den. Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade min idag (16,svart, best 14/8) För första gången i mitt liv darrande mina händer hela

vägen från Ica hem. Det blev inte bättre när jag skulle ta upp den från lådan.

Har lekt me Iphon innan men just min är det nåt specielt me....den är min och den är vackrast i värden !!! Så till er som väntar, när ni har den i handen glömmer ni alla hemska veckor ni fick utstå

för att få den. Lycka till

 

 

Grattis!

 

Känns drygt att behöva vänta....jag beställde min exakt 2 veckor efter dig. På fredag har det gått 4 veckor och det stod upp till 4 veckors leveranstid när jag beställde. Men det kan man väl känna sig blåst på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...