Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Fick leveransbekräftelse igår på min svarta 16gb beställd (12/8), den ligger nu på ICA nära mig, men har inte fått någon AVI. Kan man hämta ut den ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt byte lyckades! Bytte i Onsdags (16/9) från 16gb vit till 32gb vit! Fick min leveransbekräftelse för en timme sen! Weeei! :D (Helgen blir en jobbig väntan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som köpt genom halebop, har ni fått fullständiga kvitton? har det kommit någon fakutra med paketet eller så?

Jag beställde idag och "kvittot" jag fick var ju snarare en orderbekräftelse, när jag frågade kundtjänsten om när jag skulle få riktiga kvittot svarar de:

 

"Det går tyvärr inte att få ett kvitto med moms inräknat på."

 

Vafan?

Jobbar Halebop med svarta pengar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löpande ordning på listan.

 

sanny 16gb svart ?

 

BRick 10/8

Warkaz 14/08 16 svart

Doxuz 15/8 16GB Svart

jagarpether 16/8 16 svart (Jag fick min leveransbekräftelse idag)

Martin (ej medlem) 17/8 16 GB svart

elfstr0m 18/8 16GB Svart

19/8 16GB Svart

Loftus: 19/8 16GB Svart

Higgins 21/8 16 GB Svart

Taskman 25/8 16GB Svart

Broyyen 26/8 16 Svart

26/8 16 gb vit

Claes 26/8 16GB sv

Fredrik 26/8 vit 16GB art

ZtelliZ: 28/8 16Gb Svart

Doxa: 28/8 16GB svart

Saul 28/8 16GB svart

Ally 31/8 16gb svart

bult 31/8 16 svart

DanielThomas 1/9 16 GB Svart

popper8 2/9 16Gb Vit

Sirre 4/9 16GB Svart

nudelkopp 15/9 16gb Svart

Danne 16/9 svart 16 gig

 

Såg även att det var fler i forumet som fått sin bekräftelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag undrar om man kan sätta i vilket simkort man vill om man köper en Iphone 3Gs från Halebop utan abonnemang, dvs ingen bindningstid.

 

Tacksam För Svar :D

 

Hälsningar: Shwareb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som köpt genom halebop, har ni fått fullständiga kvitton? har det kommit någon fakutra med paketet eller så?

Jag beställde idag och "kvittot" jag fick var ju snarare en orderbekräftelse, när jag frågade kundtjänsten om när jag skulle få riktiga kvittot svarar de:

 

"Det går tyvärr inte att få ett kvitto med moms inräknat på."

 

Vafan?

Jobbar Halebop med svarta pengar eller?

 

Ja. Halebop är ju ett samarbete mellan Telia och Hells Angels, visste du inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. Halebop är ju ett samarbete mellan Telia och Hells Angels, visste du inte det?

 

Det hade jag glömt, men seriöst. Varför säger kundtjänsten att de inte kan ge något momskvitto? Och det är ju bevisligen flera andra i den här tråden som köpt telefonen av halebop, har ni inte fått riktiga kvitton?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns både 32GB vit och svart i lager igen.. hade det inte vart helg nu (antar att de inte jobbar helg) hade jag bytt upp mig från 16 till 32 svart. Hoppas på fetingleverans på måndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns både 32GB vit och svart i lager igen.. hade det inte vart helg nu (antar att de inte jobbar helg) hade jag bytt upp mig från 16 till 32 svart. Hoppas på fetingleverans på måndag!

 

Skickade iväg ett mail en gång på en söndag och fick till min stora förvåning svara samma dag.

 

När beställde du din iPhone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade iväg ett mail en gång på en söndag och fick till min stora förvåning svara samma dag.

 

När beställde du din iPhone?

 

Aha! Beställde 28/8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som Halebop inte har någon organisation i sin verksamhet. Haft min 3gs i 3 dagar nu. Fick maila 3 gånger för att dom skulle aktivera mitt abbonemang. Hade halebop kontant innan. För övrigt sjukt nöjd med telefonen. Galet stor skillnad mot min gamla 2g.

 

Jag har inte haft problem med 3g surf alls. Så Telia kanske har fixat felet nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt mina beräkningar bör du få den om ca 2 veckor. Om det är värt eller ej ska jag inte uttala mig om.

 

Även fast det står "Leveranstid 2-5 arbetsdagar." ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

Nu har jag äntligen fått min iphone efter fyra veckors väntan. Jag laddade den, akiverade den idag och ändrade den där APN grejen - MEN, jag har inget nät. Det står no service. Vet någon vad detta beror på? Jag har aktiverat mitt abonnemang. Eller i alla fall enligt halebop, men med dem vet man ju aldrig. Någon annan som haft liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

Nu har jag äntligen fått min iphone efter fyra veckors väntan. Jag laddade den, akiverade den idag och ändrade den där APN grejen - MEN, jag har inget nät. Det står no service. Vet någon vad detta beror på? Jag har aktiverat mitt abonnemang. Eller i alla fall enligt halebop, men med dem vet man ju aldrig. Någon annan som haft liknande problem?

 

Kontakta Halebop många har liknande problem och aktiveringen måste ske manuellt (saxat från Facebook).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även fast det står "Leveranstid 2-5 arbetsdagar." ??

 

Förlåt för att jag var otydlig, menar såklart att 16gb borde ta max 2 veckor till då du väntat 3 om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...