Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Avbeställde min Svarta 16GB igår och beställde en 32GB vit nu ! nu jävlar har jag väntat för länge !

 

 

Vilken datum bäställde du din 16 gb svart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

hm... beställde i förrgår och fick ett sms igår om att mitt tele2-abonnemang kommer portas den 21a sep. är detta en indikation att telefonen kommer innan det? eller har har dessa två saker inget att göra med varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm... beställde i förrgår och fick ett sms igår om att mitt tele2-abonnemang kommer portas den 21a sep. är detta en indikation att telefonen kommer innan det? eller har har dessa två saker inget att göra med varandra?

 

 

Jag beställde min den 28/8 och fick besked om att porterings skulle ske den 3/9, den 2/9 fick jag hem ett brev som sa att det blivit uppskjutet men inte till vilket datum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjärtat bultade av glädje när jag precis fick ett mail från noreply@expresslogistik.se med rubriken "Till dig som väntar iphone"

 

Nu e min iphone på väg, ICKE!!!

---------------------------------------------

Hej!

 

Tack för att du beställt din iPhone hos Halebop. Vi skulle vilja ge dig ett exakt leveransdatum, men eftersom vi får väldigt oregelbundna leveranser från Apple och har en stor efterfrågan i vår online-butik så kan vi inte göra det hur gärna vi än vill. Det är en supertråkig situation men vi vill i alla fall att du ska få information om läget och berätta att vi levererar så snart vi bara kan.

 

Mvh Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min den 28/8 och fick besked om att porterings skulle ske den 3/9, den 2/9 fick jag hem ett brev som sa att det blivit uppskjutet men inte till vilket datum.

 

Samma hände för mig idag. Beställde 11/9 och fick hem ett brev idag (16/9) att porteringen är framflyttad. Men det framgår inte i brevet till vilket datum. Ironiskt nog stod det att om man ångrar sin flytt, så måste meddela detta skriftligen 5 dagar innan porteringsdagen... MEN VILKEN DAG ÄR DET DÅ?????!?!?!!?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att använda telefonen innan portering träder i kraft? Jag förstår att den inte går att ringa med men kan man aktivera den och använda den som iPod/kamera/leksak tills porteringen blir av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94
Går det att använda telefonen innan portering träder i kraft? Jag förstår att den inte går att ringa med men kan man aktivera den och använda den som iPod/kamera/leksak tills porteringen blir av?

 

Japp. Den går inte att aktivera så sitt inte och vänta på det men fram tills ditt abbonemang startar kan du göra nästan allt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woho! sitter och synkar min nya vita 16gb nu :galetglad: beställde den 18/8 och fick leveransbekräftelse igår, hämtade ut den vid 2 idag! kanoners!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag beställde stod det upp till 4 veckors leveranstid. (28/8)

 

Står fortfarande upp till 4 veckors leveranstid nu när jag var inne och kollade..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde den 4/9 och då stog det ( för reservation för några småfel) : Minst 4 veckors leveranstid på iphone 3gs hos oss pga. oregelbundna leveranser från apple. Helt säker ppå att det stod så fram till idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma hände för mig idag. Beställde 11/9 och fick hem ett brev idag (16/9) att porteringen är framflyttad. Men det framgår inte i brevet till vilket datum. Ironiskt nog stod det att om man ångrar sin flytt, så måste meddela detta skriftligen 5 dagar innan porteringsdagen... MEN VILKEN DAG ÄR DET DÅ?????!?!?!!?!?!?

 

Samma för mig också. Bland det mest ologiska jag läst. Särskilt när det stod att den skulle porteras 04.00. Datum verkar vara mindre viktigt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma för mig också. Bland det mest ologiska jag läst. Särskilt när det stod att den skulle porteras 04.00. Datum verkar vara mindre viktigt :)

 

 

När jag beställde min iphone fick jag ett mail om att mitt nummer skulle porteras 4 dagar efter beställningsdatum. Om jag ville att porteringen skulle flyttas fram var jag tvungen att meddela dem minst 5 dagar innan porteringen skulle ske. Verkligen logiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Balkongmadrass
När jag beställde min iphone fick jag ett mail om att mitt nummer skulle porteras 4 dagar efter beställningsdatum. Om jag ville att porteringen skulle flyttas fram var jag tvungen att meddela dem minst 5 dagar innan porteringen skulle ske. Verkligen logiskt.

 

Samma här. Har varit utan telefon i snart en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag beställde min iphone fick jag ett mail om att mitt nummer skulle porteras 4 dagar efter beställningsdatum. Om jag ville att porteringen skulle flyttas fram var jag tvungen att meddela dem minst 5 dagar innan porteringen skulle ske. Verkligen logiskt.

 

Okej, fick ett sms om att mobilen skulle porteras 4 dagar efter jag hade beställt den. Det hände aldrig, och fick istället ett brev där det står att porteringen är uppflyttad, som sagt tills okänt datum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en liten fråga!

 

Beställde min 16gb vit 6/9! Dock såg jag igår att 32gb vit fanns i lager så annullerade min beställning!

 

Dock när detta var klart och jag kunde beställa igen från Halebop.se så fanns inte 32gb vit i lager längre! Men beställde en iallafalll! Var det många som tänkte som jag eller vad tror ni? Kön lär väl inte vara jätte lång då detta verkar vara den minst populära modellen! Eller har jag fel?

 

Men nu ger jag mig och nu får den komma när den kommer! :P

 

Alltså: Iphone 3gs vit 32gb beställd idag! (16/9)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en liten fråga!

 

Beställde min 16gb vit 6/9! Dock såg jag igår att 32gb vit fanns i lager så annullerade min beställning!

 

Dock när detta var klart och jag kunde beställa igen från Halebop.se så fanns inte 32gb vit i lager längre! Men beställde en iallafalll! Var det många som tänkte som jag eller vad tror ni? Kön lär väl inte vara jätte lång då detta verkar vara den minst populära modellen! Eller har jag fel?

 

Men nu ger jag mig och nu får den komma när den kommer! :P

 

Alltså: Iphone 3gs vit 32gb beställd idag! (16/9)

 

Även fast den modellen som du beställde, 32 vit, inte fanns i lager så ligger nog Halebop i fas att kunna leverera till typ alla om det kommer in ny leverans. När det gäller de andra modellerna släpar nog kön efter rejält mkt som inte kan täckas upp av en leverans (tänker mest på 16/32 svart).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Idag blev jag överlycklig för jag fick min iPhone 3GS som jag väntat på i 3 veckor. Efter att jag suttit vid min dator i ca en timme och försökt aktivera min nya telefon blev jag smått förbannad.

 

På halebops hemsida står det att man ska få upp ett pop-up fönster där man ska kunna välja att uppdatera operatörsinstellningar eller något liknande. Denna pop-up får jag inte upp så jag kan inte aktivera mitt nummer. Jag flyttade från tele2 men vad jag förstår så flyttades mitt nummeret för ca 2 veckor sedan.

 

Har mailat halebop och försökt förklara mitt problem för dom. Men eftersom deras kundtjänst är helt jävla värdelös och tar dagar på sig att svara så vänder jag mig till er. Vet ni jag kan göra åt mitt problem? En grej kan jag lägga till, det är att jag testade att stoppa in SIM-kortet i min gamla mobil som inte är operatörs-låst och där så står det "SIM inaktivt" Någon som har någon idé?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Idag blev jag överlycklig för jag fick min iPhone 3GS som jag väntat på i 3 veckor. Efter att jag suttit vid min dator i ca en timme och försökt aktivera min nya telefon blev jag smått förbannad.

 

På halebops hemsida står det att man ska få upp ett pop-up fönster där man ska kunna välja att uppdatera operatörsinstellningar eller något liknande. Denna pop-up får jag inte upp så jag kan inte aktivera mitt nummer. Jag flyttade från tele2 men vad jag förstår så flyttades mitt nummeret för ca 2 veckor sedan.

 

Har mailat halebop och försökt förklara mitt problem för dom. Men eftersom deras kundtjänst är helt jävla värdelös och tar dagar på sig att svara så vänder jag mig till er. Vet ni jag kan göra åt mitt problem? En grej kan jag lägga till, det är att jag testade att stoppa in SIM-kortet i min gamla mobil som inte är operatörs-låst och där så står det "SIM inaktivt" Någon som har någon idé?

 

Vilken modell och färg har du på din telefon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur långt tid tog det tills halebop blev aktiverat på eran iphone???

Min var aktiverad omedelbart när simmet sattes i och jag dockat den med iTunes och gått igenom aktiveringsprocessen där. Hade Halebop innan dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...