Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Beställde en 3GS 16GB (vit av misstag men ändå) från Halebop. Hoppas väl på att jag inte direkt behöver vänta 4-6 veckor, som andra har fått göra. Känner ett stort behov av att byta ut min HTC Trinity.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som inte kunnat surfa på min halebop iphone senaste tio dagarna? Ibland har det fungerat, ibland inte. Just nu fungerar det inte alls! När löser dom detta tro, börjar lessna nu...

 

har oxå haft problem med surfandet... men halebop jobbar på det säger dom.. haft problem sen 4e sept.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt halebop.se så finns Iphone 32Gb Svart och Vit i lager nu...

 

Ah typiskt.. kommer säkert göra bort mig och lägga en order på den, istället för 16 svart, vilket kommer leda till att 32an säkert tar slut och man är tillbaka på ruta 1..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Balkongmadrass

Jag insåg för ett tag sedan att 16gb kanske inte räcker för mig, och nu när de finns inne i lager så kontaktade jag halebop med förfrågan om en uppgradering till iPhone 3GS 32gb modell svart. Jag skrev också att jag inte var intresserad om jag måste vänta i ytterligare fyra veckor. Är det möjligt att göra såhär utan att beställa om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah typiskt.. kommer säkert göra bort mig och lägga en order på den, istället för 16 svart, vilket kommer leda till att 32an säkert tar slut och man är tillbaka på ruta 1..

 

Ja, eller så tänker alla som du, och den INTE tar slut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag insåg för ett tag sedan att 16gb kanske inte räcker för mig, och nu när de finns inne i lager så kontaktade jag halebop med förfrågan om en uppgradering till iPhone 3GS 32gb modell svart. Jag skrev också att jag inte var intresserad om jag måste vänta i ytterligare fyra veckor. Är det möjligt att göra såhär utan att beställa om?

 

Jag kunde inte ändra leveransadress utan att tvingas göra om beställningen och att byta ut produkten känns som ett minst lika stort "ingrepp", så troligtvis inte. Men hoppas kan och får man :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Balkongmadrass
Jag kunde inte ändra leveransadress utan att tvingas göra om beställningen och att byta ut produkten känns som ett minst lika stort "ingrepp", så troligtvis inte. Men hoppas kan och får man :)

Skandalöst att man inte kan byta leveransadress, mycket kan hända på fyra veckor...

Då återstår det väl bara att se vad de säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan fortfarande inte söka på mitt kolli-nr som jag fick igår kl 13.. Är det så för er andra också?

 

samma för mig här, jag fick iofs mitt kolli idag vid 1 tiden. men tror det är samma för alla som fått leveransbekräftelse denna vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick kolli ID igår på dagen.

Har inte gått att söka på vare sig igår eller idag.

Nu när jag kom hem så ligger en AVI hemma. där man måste skriva på.

 

Så ska ner o hämta om ettt tag :D

 

 

så till alla, ni kan nog hämta ut något dagen efter ni fått kollinr. även fast ni inte kan söka på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan fortfarande inte söka på mitt kolli-nr som jag fick igår kl 13.. Är det så för er andra också?

 

Jag fick leveransbekräftelse igår och kan inte heller söka på mitt kolli-nr. Typiskt, hade förhoppningar på en uthämtning idag men nu ser det mörkt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått svar från halebop och 32 gb svart finns i lager...

 

Med tanke på att det bara skickat ut 16 gb svart till 8/10-10/10 denna veckan kommer det ta evigheter innan får den.... det är störst efterfrågan på 16 gb svart över hela världen.

 

Tror jag beställer en 32 gb senast imrogon!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick leveransbekräftelse idag den 15e. Precis en månad efter jag beställde.

Kan dock inte söka efter den på posten.se

 

Det ska nog gå bra ändå.

Får väl börja planera min 50 min långa resa för att hämta telefonen då....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick leveransbekräftelse idag den 15e. Precis en månad efter jag beställde.

Kan dock inte söka efter den på posten.se

 

Det ska nog gå bra ändå.

Får väl börja planera min 50 min långa resa för att hämta telefonen då....

 

 

Är det Halebop Iphone 16Gb svart du beställde??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då fick man till slut sin leveransbekräftelse ! Har dock samma problem med att följa paketet på posten.se via kolli ID:t, som många andra har.

Jag beställde en 16gb vit den 24/8 ! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GRATTIS!! :D Själv väntar jag på min 16Gb Svart, lär nog dröja ett tag till. Beställde min den 28/8. :wacko:

 

Ah, hojta till när du får leveransbekräftelse, beställde samma dag själv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick leveransbekräftelse igår på min 16 gb svarta, jag beställde den 9/8 , Jag fick avin idag när jag kom hem, gick och kolla om jag kunde ta ut den , fast den var ej dära.. Skumt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick avin i brevlådan idag och åkte till posten för att hämta ut paketet, men det visade sig att paketet förmodligen inte ens har skickats ännu? för det var inte ens registrerat.. så jag fick åka hem igen utan min Iphone :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...