Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Tackar :).. Har gått o suktat efter den här telefonen ända sedan jag tappade min touch 32gb. Köpte en svart 32gb och du ? '

 

När jag beställde min så var det upp till 2 veckors leveranstid, Nu har de ändrat till 6 veckor !

6 VECKOR? :chockadskeptisk:

 

Hur skall jag klara mig så länge min SE P1i gick sönder igår.

 

Får ringa min mosters man som jobbar på SE och se om han har någon gamal jag kan få så länge...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Upptäckte också att priserna kom några minuter innan tio, i alla fall enligt min klocka.

 

Beställde en svart iphone 3GS 16GB.

 

Väntan är redan olidlig :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall beställa min ikvl när jag kommer hem, 3GS 32GB Vitt=)

 

 

 

Pappa betalar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upptäckte också att priserna kom några minuter innan tio, i alla fall enligt min klocka.

 

Beställde en svart iphone 3GS 16GB.

 

Väntan är redan olidlig :wacko:

 

Köpte en 32GB svart, står just nu att det är 5 veckors leveranstid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 g vit!

 

vart ser ni leveranstiden? vid beställning?

 

/j

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3GS-

32GB svart SLUT, 16GB VITT SLUT,

 

Jag som skulle beställa en 16 vitt ikvl.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3GS-

32GB svart SLUT, 16GB VITT SLUT,

 

Jag som skulle beställa en 16 vitt ikvl.....

 

Det är ju klart att dom tar slut snabbt när det är många som vill ha en. Därför ska man alltid hänga på "låset".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju klart att dom tar slut snabbt när det är många som vill ha en. Därför ska man alltid hänga på "låset".

Aja, Det kommer väl fler :=)

Annars får det bli en svart istlt :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbrightside

haha, verkar va kaos på Halebop. Nu finns alla versionerna att beställa igen och ca 2 veckors leveranstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, verkar va kaos på Halebop. Nu finns alla versionerna att beställa igen och ca 2 veckors leveranstid.

Ja jag såg det, Innan det så var det 3sgb vitt och 16b svart som var slut xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, verkar va kaos på Halebop. Nu finns alla versionerna att beställa igen och ca 2 veckors leveranstid.

Ja jag såg det, Innan det så var det 3sgb vitt och 16b svart som var slut xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en beställning på en 16gb vit! väntar som satan. Som alla andra säger så verkar det vara kaos på Halebop då svarta var slut när jag beställde men nu finns den med 4 veckors leveranstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbrightside

Undra när vi får den, vi som beställde vid 10-tiden. Någon som har koll ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undra när vi får den, vi som beställde vid 10-tiden. Någon som har koll ?

Vid lunch var det inom 14 dagar. Nu är det 4 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbrightside

Någon som fått information från Halebop ang er order. Jag mailade o frågade hur länge det kunde dröja eftersom jag var en av de som köpte vid 10. Jag har fått en beställningsbekräftelse men ingen orderbekräftelse.

 

Svaret jag fick var följande

 

Vi kan se att din beställning bara ligger som registrerad ännu, den har alltså ännu inte blivit godkänd. Du kommer att få en orderbekräftelse då din beställning blivit godkänd. Vi kan tyvärr inte svara på när din telefon kommer att skickas. Men på den svarta Iphone 3GS är det ca fyra veckors leveranstid.

 

Hälsningar

Susanne

Halebop kundtjänst

----------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

jag har fått en beställningsbekräftelse och ett mail angående flytt av mitt mobilnummer. I "flyttmailet" sår det:

"Mobilnummer 076-xxx xx xx kommer att flyttas till Halebop den 2009-08-06 03:00."

 

Det borde väl betyda att jag skall få den levererad innan dess. Ellerhur!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

jag har fått en beställningsbekräftelse och ett mail angående flytt av mitt mobilnummer. I "flyttmailet" sår det:

"Mobilnummer 076-xxx xx xx kommer att flyttas till Halebop den 2009-08-06 03:00."

 

Det borde väl betyda att jag skall få den levererad innan dess. Ellerhur!?

Knappast. Minst 14 dagar leveranstid. Om de har ett fungerande system så borde de som beställt fram till lunch ungefär ha två veckor och de som beställt senare 4 veckor vilket innebär att första batchen är slut runt lunch och de väntar in fler efter 4 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast. Minst 14 dagar leveranstid. Om de har ett fungerande system så borde de som beställt fram till lunch ungefär ha två veckor och de som beställt senare 4 veckor vilket innebär att första batchen är slut runt lunch och de väntar in fler efter 4 veckor.

Beställde den innan 10, var alltså en av de första. Men dom kan ju inte flytta över mitt telnr. innan jag fått telefonen. Då har jag ju ingen telefon att ringa från. Har mailat kundtjänst, men dom svarar knappast under helger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde den innan 10, var alltså en av de första. Men dom kan ju inte flytta över mitt telnr. innan jag fått telefonen. Då har jag ju ingen telefon att ringa från. Har mailat kundtjänst, men dom svarar knappast under helger...

Det är klart de kan. Simkort och telefon är ju separata ting. Ditt gamla kommer fungera tills du kört igång ditt nya även om det flyttats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom kan du alltid använda ett temporärt nummer och sen när väl porteringen går igenom så behåller du samma SIMkort (som det temporära numret låg på).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte i alla fall beställa en iPhone från Halebop. Knappade in alla mina uppgifter, beställde nummerflytt och kom till det att jag skulle bekräfta köper, alltså att betala. Tryckte på "Betala" men ajg komer aldrig fram till hemsidan. Fick ett "kan inte visas" fel och jag tänkte att firefox krånglar eller något så jag öppnade upp Chrome och försökte därifrån.

 

Beställde ny nummerflytt, fick ny kontrollkod som redan stod i boxen lol där man skulle skriva in den. Kom till steget där man skulle skriva in sitt personnummer och BANG! "Du har redan ett abonnemang, vill du ha fler så måste du kontakta kundtjänst blablbabla..".

 

Så nu kan jag inte beställa telefonen verkar det som och så har jag bundit mig på ett abonnemang UTAN telefon.

 

Kan tillägga att jag itne har fått ett ända mail från Halebop. Jag har också som sagt redan kontaktat deras kundtjänst men jag tänkte att ni här på FB kanske kunde hjälpa till lite också. Vill gärna ha telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...tänkte att ni här på FB kanske kunde hjälpa till lite också.

 

FB? FaceBook? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

kom ihåg att Halebop inte klarar av Internetdelning, dvs tethering. Tycker att de säljer ett icke fullvärdigt abonnemang utan att vara tydliga med detta - står på en FAQ sida

 

Finns hack som klarar det men fungerar alltså inte utan egna ingrepp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...