Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Jag rekommenderar en 32gb vit, verkar fortfarande finnas i lager, beställde min förra helgen, den skickades på måndag framme i tisdags! Vitt är snyggt! och... kommer snabbt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Jag rekommenderar en 32gb vit, verkar fortfarande finnas i lager, beställde min förra helgen, den skickades på måndag framme i tisdags! Vitt är snyggt! och... kommer snabbt ;-)

 

Jag tycker svart är snyggare, så jag väntar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker svart är snyggare, så jag väntar :)

 

Hehe... mmm... Kan det ju vara värt att göra!

 

Själv velade jag länge men blev översugen ;-) Dessutom så kan jag ju alltid köpa ett tunt svart skal till baksidan om andan faller på! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som beställde en vit iPhone 3GS runt den 17/8? Och när kan man tänkas få hem sin AVI?

 

 

Om det var en 32gb så skulle du ha haft den för längesen så jag antar att du menar en 16gb?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni som har fått igång tethering (internetutdelning till laptop pc) med halebop abonemnag på er iphone 3gs förklara i mer i detalj hur ni har gått till vägs??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni som har fått igång tethering (internetutdelning till laptop pc) med halebop abonemnag på er iphone 3gs förklara i mer i detalj hur ni har gått till vägs??

Det fungerar väl inte på med Halebop har jag för mig...

 

https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=98694

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är vissa som har fått igång det. vill gärna veta hur...

läs tråden jag länkade.. där står det en massa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det var en 32gb så skulle du ha haft den för längesen så jag antar att du menar en 16gb?

 

Jo jag glömde skriva det, 16gb är den jag har beställt :) Så när tror du jag kan förväntas få den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag glömde skriva det, 16gb är den jag har beställt :) Så när tror du jag kan förväntas få den?

 

Jag tror du kommer få den i julklapp ; )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du kommer få den i julklapp ; )

 

Haha xD Lite småkul ;P Nemen nu vill jag gärna ha ett seriöst svar. Handlar det om några dagar eller två veckor? Ingen som kan dela med sig av sina leveranstider?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte hört nått ännu och jag beställde nytt abonemang med 16 svart den 7/8 så vi hoppas att jag får avin före dig iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ryktas lite här och där om att det kommer en leverans till Sverige nu i veckan men det är knappast troligt att den räcker till alla som beställt. Det enda jag hoppas är att de som beställde en svart 16GB den 19/8 får sina... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ryktas lite här och där om att det kommer en leverans till Sverige nu i veckan men det är knappast troligt att den räcker till alla som beställt. Det enda jag hoppas är att de som beställde en svart 16GB den 19/8 får sina... ;)

 

precis :ThumbsUp: eller dom som beställde den 13/8 !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte hört nått ännu och jag beställde nytt abonemang med 16 svart den 7/8 så vi hoppas att jag får avin före dig iaf :P

 

Jag lovar att skriva här när jag får min före dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Du som skaffar abonnemanget Halebop Vänner med 24 månaders bindningstid innan 31/8 2009 får hela sex månaders gratis månadsavgift, värde 354 kr."

 

Betyder det att man måste beställa ikväll, lr går det bra imorgon med??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ryktas lite här och där om att det kommer en leverans till Sverige nu i veckan men det är knappast troligt att den räcker till alla som beställt. Det enda jag hoppas är att de som beställde en svart 16GB den 19/8 får sina... ;)

 

 

Vart kommer ryktena ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kommer ryktena ifrån?

 

3 säger att de ska komma in telefoner i veckan, de har också sagt att Apple i eftermiddag kommer att meddela vad det blir för leveranser den här veckan. Telia har också aviserat på nån blogg att det troligtvis kommer telefoner denna vecka.

 

Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din beställning ser bra ut. Hur länge du får vänta på din iPhone vågar jag dock inte säga då det är så väldigt stor efterfrågan, men jag ser att det var ett tag sedan du beställde så den ska vara på G.

 

Hälsningar

Erik

Halebop kundtjänst

 

Beställde den 14/08 :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din beställning ser bra ut. Hur länge du får vänta på din iPhone vågar jag dock inte säga då det är så väldigt stor efterfrågan, men jag ser att det var ett tag sedan du beställde så den ska vara på G.

 

Hälsningar

Erik

Halebop kundtjänst

 

Beställde den 14/08 :crossfingers:

 

Fast det är många andra som har beställt innan de dära datumet som ej fått ännu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde 7/8, inget spår ännu. Så att folk som beställde 16 gig svart 19/8 inte har fått dem är föga förvånande tycker jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde i fredags men min nummer portering gick inte igenom från tele2... det visade sig att mitt nr var oregistrerat så jag har reggat den nu och gjort ett nytt försök. Hoppas beställningen har gått iväg nu!

 

Ngn som har koll på hur länge jag får vänta på en 16gb 3gs svart om den är beställd 31/8?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...