Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Beställde min vita 32gb igårkväll och imorse fick ett leveransbesked jippie!!!! iföön imorn :):)

 

Grattis! Samma för mig, det tråkiga är att nummerporteringen inte går igång förrän måndag morgon.

Men jag kan fippla med wi-fi ett tag... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Beställde 16GB Svart den 10/8. Har ej fått någon telefon. Seeeeeeeeeegt :(

Ang porteringen så har jag redan fått ett kontantkort av Halebop som mitt nummer är flyttat till. Så för mig är det inget problem :P

 

Jag beställde en 16GB svart den 6/8 och har ännu inte fått leveransbeskedet... misstänker tyvärr att de måste vänta in en leverans :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Samma för mig, det tråkiga är att nummerporteringen inte går igång förrän måndag morgon.

Men jag kan fippla med wi-fi ett tag... :)

 

hihi nu har den kommit till mitt utlämningsställe! :) tur att jag har halebop kontantkort så det e bara att stoppa in sim-kortet o börja använda den :)

 

Men kan jag hämta den med bara kolli-idn eller måste jag vänta tills jag fått avtals-avin? va e d för avtals-avi ni pratar om? e d ingen vanlig avi då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hihi nu har den kommit till mitt utlämningsställe! :) tur att jag har halebop kontantkort så det e bara att stoppa in sim-kortet o börja använda den :)

 

Men kan jag hämta den med bara kolli-idn eller måste jag vänta tills jag fått avtals-avin? va e d för avtals-avi ni pratar om? e d ingen vanlig avi då?

 

Det är ett kombinerat avtal och avi - iallafall om man beställt med abb. Men avin kom samma dag som telefonen hamnade i utlämningsstället. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ett kombinerat avtal och avi - iallafall om man beställt med abb. Men avin kom samma dag som telefonen hamnade i utlämningsstället. :-)

 

aha! jag ska se om jag kan hämta ut den me bara kollinumret.. ska cykla dit på lunchen hihi

 

men så jag kommer inte att kunna använda den förräns jag har avtalsavin eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha! jag ska se om jag kan hämta ut den me bara kollinumret.. ska cykla dit på lunchen hihi

 

men så jag kommer inte att kunna använda den förräns jag har avtalsavin eller?

 

Enligt vad som stog på avin så kommer du inte kunna hämta ut den utan att ha skrivit på avin.

Vänta tills posten kommit förbi, du får säkert avin idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt vad som stog på avin så kommer du inte kunna hämta ut den utan att ha skrivit på avin.

Vänta tills posten kommit förbi, du får säkert avin idag.

 

aaaaah hoppas!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sägs ju att 3 får in 6000 telefoner nästa vecka, om det stämmer borde väl Halebop också få ett par...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sägs ju att 3 får in 6000 telefoner nästa vecka, om det stämmer borde väl Halebop också få ett par...?

 

 

Hoppas det... tar en så himla tid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas det... tar en så himla tid

 

nu har jag hämtat den och använder den för fullt :) jag e hel nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag hämtat den och använder den för fullt :) jag e hel nu... :)

 

haha grattis; ) fan va sugen man blir när du skriver så;p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94

Ååå lyllo er som fortfarande har era kvar att hämta ut. Den känslan är svår att slå. Men jag har själv haft min i snart två veckor och kan inte bli mer nöjd. Enda var att igår var den helt död och jag fick panik och återställde den. Men nu fungerar den och jagg hoppas inte det händer igen :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ååå lyllo er som fortfarande har era kvar att hämta ut. Den känslan är svår att slå. Men jag har själv haft min i snart två veckor och kan inte bli mer nöjd. Enda var att igår var den helt död och jag fick panik och återställde den. Men nu fungerar den och jagg hoppas inte det händer igen :S

 

nejj fan lyllo dig som har den ;P kommer säkert få min i julklapp så pass lång tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

står det oxå telia istället för halebop på era mobiler oxå?

 

en annan grej som kanske inte hör till här men har ni oxå problem med era wifi-uppkopplingar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde portering samt en 32GB svart den 24/8

 

 

hoppas man får lite info ang leveranstid

 

Samma här, fast jag beställde en 16 gb.

 

Har inte hört ett lju än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man vill ha en iphone fort får man nog chansa på en vit... jag beställde min i tisdags och fick min i torsdags

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min den 20/8, en 32 GB Svart.

Någon som fått en runt den datumen?

You´r not alone! Jag beställde samma sak samma dag som dig.. inte hört nått än.

Så jag förmodar att halebop väntar på leverans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en 16GB svart den 7/8 och har inte hört något :cry:

Jag beställde samma, samma dag har inte heller hört nått.. Kan inte vi PM,a varandra när vi får nått från halebop? så kan vi se vem som får först.. om dom följer turordningen etc.. :) jag beställde iofs ett nytt nummer dvs ingen portering vet inte om det gör skillnad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...