Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Fick ni någon kollID innan avin kom? Jag har bara fått den där bekräftelsen som kommer automatiskt... sen inte ett ljud.. visst det har bara gått 2 veckor och fyra dagar så det är väl förtidigt att hoppas på nått ännu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Fick ni någon kollID innan avin kom? Jag har bara fått den där bekräftelsen som kommer automatiskt... sen inte ett ljud.. visst det har bara gått 2 veckor och fyra dagar så det är väl förtidigt att hoppas på nått ännu...

 

Kollinummer får man ju vid leveransbekräftelsen via e-post. Jag beställde min 3/8 (16GB Vit) och fick leveransbekräftelse den 20e, dagen efter klockan 11 kl kom den från posten huvudcenter till mitt utlämningsställe.

 

Så nu har jag lekt med den några dagar med jailbreak, känns betydligt bättre med JB då man kan göra så mycket mer ^^ Mycket nöjd, känns som man är aktiv mot internet hela tiden, med min förra K850i fanns inte den möjligheten (surfa på en liten display, kunde inte så mycket mer mer)

 

 

Tips på bra apps

 

Spel

Vem vill bli miljonär

Peggle

Trivia Wars

Sims 3

Bejeweled 2

Monopol

Midnight Pool

Let's Golf

Monkey Ball

Paper Toss

Orbital

Racer

 

Program

Winterboard

Wikipedia

SmackTalk

Photogene (bildredigering)

Hitta.se

tv.nu

Blocket

eBuddy (typ msn, gratis)

Converter (kan konvertera ALLT)

iTranslate

Shazaam

Bredbandskollen

Make It Mine (ändra operatörsloggan till vilken text som helst)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon annan som fått krångla med halebop vad gäller portering? Fick min förra veckan och fick idag brev om att det blivit uppskjutet till 1/9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade ut min igår men porteringen går inte igenom förrän på fredag, hoppades dom och jag har inte fått nåt sim-kort än heller :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på om man kan hämta ut telefonen med annat namn om man har avtals-avin?

 

Står till min pappa, som tydligen vägrar hämta den idag. Kan jag, med avtalsavin springa ner och hämta den med mitt leg. tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på om man kan hämta ut telefonen med annat namn om man har avtals-avin?

 

Står till min pappa, som tydligen vägrar hämta den idag. Kan jag, med avtalsavin springa ner och hämta den med mitt leg. tro?

 

Nej tyvärr! Det måste vara den som står på avin, tvinga pappa!

 

Nu är min Iphone registrerad och på laddning!

 

Snacka om snabb smärtfri leverans från Halebop!! Beställd i helgen, expedierad igår, här idag klockan elva!

 

Håller dock med om att dom kunde ha offrat lite skumplast runt asken i paketet!

 

Kjell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej tyvärr! Det måste vara den som står på avin, tvinga pappa!

 

Nu är min Iphone registrerad och på laddning!

 

Snacka om snabb smärtfri leverans från Halebop!! Beställd i helgen, expedierad igår, här idag klockan elva!

 

Håller dock med om att dom kunde ha offrat lite skumplast runt asken i paketet!

 

Kjell

 

Jo, såg det på Avin innan, segt!

 

Och pappa har jag ingen makt över, bara kvinnan i huset jag kan styra :galetglad:

 

Riktigt bra leverans av Halebop! Har ALDRIG (och då har jag handlat mycket på nätet) hänt att mina saker har kommit tidigare än kl 13 till mitt utlämningsställe. Och ännu bättre, AVIn kom samma dag, vilket även det är väldigt udda! Dock har jag väl inte hämtat ut med Avi på x-antal år. Men hur som, grymt snabbt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nu säger halebop att mitt nummer redan är porterat, vilket det självklart inte är.. hur kan det vara så svårt?

 

 

Hej!

 

Jag heter Linnea och jobbar för halebop.

 

Skicka ditt nummer och personnummer till denna mailadress: relation@halebop.net, så kan vi kolla vad som har blivit fel.

 

Mvh

Linnea

Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min 3gs 16GB vit den 13/8 någon som har fått sin inom de datumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min Iphone igår, mailade Halebop tidigare idag om att tidigarelägga min portering. Fick svar precis om att dom inte kunde portera förrän den 1/9.

 

Vad ska jag göra med en Iphone i hel vecka?!..sjukt dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min Iphone igår, mailade Halebop tidigare idag om att tidigarelägga min portering. Fick svar precis om att dom inte kunde portera förrän den 1/9.

 

Vad ska jag göra med en Iphone i hel vecka?!..sjukt dåligt

 

Skrev de ingen anledning varför du måste vänta en vecka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev de ingen anledning varför du måste vänta en vecka?

 

Nä, har mailat halebop igen och ifrågasatt varför jag skall behöva sitta med en telefon i en vecka utan att kunna använda den. Men det lär ju dröja innan man får svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min Iphone igår, mailade Halebop tidigare idag om att tidigarelägga min portering. Fick svar precis om att dom inte kunde portera förrän den 1/9.

 

Vad ska jag göra med en Iphone i hel vecka?!..sjukt dåligt

 

 

Till mig sa de att jag skulle höra av mig när jag fick leveransbekräftelsen så de skulle hinna portera i tid. Men man kan kanske tycka att de du skulle kunna hålla reda på det själva...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min 3gs 16GB vit den 13/8 någon som har fått sin inom de datumet?

 

Jag har inte fått min heller , jag beställde den 9/8 16 gb svart, säkert segt med leverans från apple... så jävligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min Iphone igår, mailade Halebop tidigare idag om att tidigarelägga min portering. Fick svar precis om att dom inte kunde portera förrän den 1/9.

 

Vad ska jag göra med en Iphone i hel vecka?!..sjukt dåligt

 

Samma här förutom att jag fick iPhonen förra fredagen, och har fått datum den 1/9 .. det är ju sanslöst. Och jag har skrivit till mailadressen som angavs tidigare i tråden men inte fått svar därifrån heller så jag antar att det bara är att vänta. Verkligen dålig hantering utav det här tycker jag. Först får man vänta två veckor på att få telefonen, sen ytterligare en och en halv på att få använda den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma för mig, hämtade ut telefonen i måndags men till mig sa de att porteringen skulle ske nu på fredag den 28....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det bästa man hade kunnat göra var tydligen att höra av sig om porteringen ett par dagar innan dom skickade den. :fundersam:

 

Helt sjukt att det ska vara så svårt för dom att flytta ett nr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt problem är nu löst tack vare ett mail till den där emailadressen jag fick här i tråden, 27/8 alltså imorgon blir min flytt. Anledningen till att jag fått så många olika bud på när det skulle gå igenom är väl för att varje gång jag mailat och frågat har jag hamnat hos olika personer av varierande kompetens, men jag tackar iallafall Lars på Halebop för ett enkelt men ändå informativt svar då jag trots allt inte fått så många sådana av deras kundtjänst tidigare. Det tar ju ungefär en vecka från det att Halebop beslutar om portering tills att eran tidigare operatör släpper numret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Skönt att man fått en förklaring till varför det inte gick tidigare, tråkigt att man skall behöva höra det via någon på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, de har varit grymt dåliga på att informera. Tycker gott de kunde lagt med någon slags information om det i den ursprungliga leveransen när man fick telefonen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 16GB Svart den 10/8. Har ej fått någon telefon. Seeeeeeeeeegt :(

Ang porteringen så har jag redan fått ett kontantkort av Halebop som mitt nummer är flyttat till. Så för mig är det inget problem :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 16GB Svart den 10/8. Har ej fått någon telefon. Seeeeeeeeeegt :(

Ang porteringen så har jag redan fått ett kontantkort av Halebop som mitt nummer är flyttat till. Så för mig är det inget problem :P

 

jävligt seg är det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min vita 32gb igårkväll och imorse fick ett leveransbesked jippie!!!! iföön imorn :):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en lur samt nummerflytt. Ordern annulerades emellertid eftersom nummerflytten inte gick igenom. Lite surt att man inte får ett mail om att beställningen är annulerad, trodde så klart att jag fortfarande stod i kö. Får hoppas att det kommer in många lurar till Halebop nu så vi får våra telefoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...