Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Bäst du skyndar dig då för det här svaret fick jag från Kundtjänst nyss!

 

 

2009-08-22 18:40 Beställde en Iphone 3gs 32 gb vit igår, mest för att det verkar vara kortast leverans på den? Stämmer det? Hur lång tid?

 

Är det ingen skillnad skulle jag vilja ta en vit 16gb istället, kan jag göra det?

 

 

 

2009-08-23 15:33 Lars L

Hej KJELL

 

Vi kan inte garantera kortare leverans än 4 veckor just nu på Iphone 3GS telefonerna.

Vill du att vi annullerar din beställning så du kan göra en ny på en 16 gb vit istället ?

 

 

Hälsningar

Lars

Halebop kundtjänst

 

grr... satan. Får snabba! :D Allt hänger dock på när pappa kommer in och kan lägga beställningen..

 

Om du klickar in dig på den så står det under bilden "Finns i Lager", vilket det inte gör på någon av de andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
grr... satan. Får snabba! :D Allt hänger dock på när pappa kommer in och kan lägga beställningen..

 

Om du klickar in dig på den så står det under bilden "Finns i Lager", vilket det inte gör på någon av de andra.

 

Shit, det gör det ju... Och en som hade beställt den 18:e hade ju fått sin vita 32gb redan så det kan ju stämma,ligger nog kvar och avvaktar ett par dagar då, lite extra utrymme skadar ju inte, hoppas dom levererar efter beställningsnummer bara :-)

 

Kjell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, det gör det ju... Och en som hade beställt den 18:e hade ju fått sin vita 32gb redan så det kan ju stämma,ligger nog kvar och avvaktar ett par dagar då, lite extra utrymme skadar ju inte, hoppas dom levererar efter beställningsnummer bara :-)

 

Kjell

 

Visst gör det de :)

 

Annullera du annars så är det större chans för mig att få den kvickt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm jag la en order på en svart 16 den 7/8 och fick bekräftelsen direkt efter.. Men då jag har varit med att ordrar har försvunnit tidigare så mailade jag dom i helgen och kollade att jag fanns kvar men fick tråkigt nog bara ett standard "Just nu är det många som vill ha våra iphone 3gs" bla bla bla " Fyra veckors väntetid" ....

 

Hoppas verkligen inte att min order har försvunnit igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min den 13/8 också men bara fått Beställningsbekräftelsen :( får hoppas att den kommer nästa vecka

 

Tråkigt! Längtar som en tok just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NU är en order på en 32GB Viting beställd. Hoppas det inte blir 9 månaders väntetid då dom tydligen redan fanns på lager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick leveransbekräftelse på min Vita 16GB idag, beställd den 11/8.

 

Eftersom jag bor i stan borde jag inte kunna plocka upp den redan idag eller vad tror ni måste jag vänta tills imorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått leveransbekräftelse idag på en svart 16gb, beställde 5/8.

Så förhoppningsvis börjar de svarta 16gb-lurarna rulla ut till folk nu också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick besked om att porteringen på mitt nummer har flyttats till den 17 september så att det ska stämma bättre med leveranstiden på iPhone 3GS 16GB svart. Ouch! Jag beställde den 19 aug och fick besked om kreditupplysningen idag.

 

Det står iofs att jag får meddela om tidigarelagd portering om jag får en snabbare leveransbekräftelse.

 

"Den som väntar på nåt gott väntar oftast för länge."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått leveransbekräftelse idag på en svart 16gb, beställde 5/8.

Så förhoppningsvis börjar de svarta 16gb-lurarna rulla ut till folk nu också :)

 

Grattis: ) hoppas det är en stor leverans som har kommit, väntat länge nu beställde 9/8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick leveransbekräftelse och Kollinummer på den vita 32gb som jag beställde i lördags, så det kanske stämmer att dom finns i lager som det står när man klickar på den vita på Halebops sida! En 16gb hade nog räckt men för mycket ytrymme har ju sällan varit ett problem!

 

Kjell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis: ) hoppas det är en stor leverans som har kommit, väntat länge nu beställde 9/8

 

Vadå väntat länge? Grejen är ju att du inte har det... 4 veckor, du har bara väntat halvvägs.. säg att du väntat länge efter den 9/9 :)

 

Kjell: Grymt! Får hoppas jag har fått en också. Beställde som sagt igår. Lite dumt att springa upp och kolla pappas privata mail, så jag får avvakta tills han är hemma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en svart 16 gb idag, så jag får vackert vänta i 4 veckor :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagerstatusen hos Halebop stämmer verkligen! Jag annullerade som sagt min order på en svart 16GB igår och la en ny order på en Vit 32GB igår kväll. Idag fick jag leveransbekräftelse samt Kolli-ID. JIPPI! iPhone 3GS imorgon!

 

Så vill ni ha den snabbt, kör på en Vit 32GB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått leveransbesked på min 16 gb svarta idag. När jag klickar på kollinr så finns det fortfarande inte registrerat hos posten. Någon som har fått leveransbesked idag och lyckats spåra telefonen hos posten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick besked om att porteringen på mitt nummer har flyttats till den 17 september så att det ska stämma bättre med leveranstiden på iPhone 3GS 16GB svart. Ouch! Jag beställde den 19 aug och fick besked om kreditupplysningen idag.

 

Det står iofs att jag får meddela om tidigarelagd portering om jag får en snabbare leveransbekräftelse.

 

"Den som väntar på nåt gott väntar oftast för länge."

jag beställde den 4/8 och fick samma besked fast den 31/8. Jag fick min 16 gb svart i fredags den 21/8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredde, jag tror du får den imorgon eller möjligen i övermorgon. När jag fick min besked att den var skickad tog det till sent på kvällen innan Posten uppdaterade sin sida. Det var på en fredag och sedan kom den på måndagen, och då kunde jag följa förloppet på deras spårningssida.

 

En sak att notera! Det kommer en avi som måste skrivas på och lämnas in så det duger normalt inte att komma med kollinummer.

 

-----

 

Jag beställde först från Telia men de bara strulade och hade ingen ordning på sig. Olika besked på websidan om leveranstid, ingen möjlighet att få reda på hur man låg till i kön, snorkiga svar från kundtjänst (iofs trevliga ibland, det berodde på vem som svarade).Sedan började de krångla med att porteringen skulle godkännas skriftligt, trots att det inte skulle behövas när man registrerat sig på deras "mina sidor". De lät mig också veta att inte ens alla som förbeställt fått telefon i första omgången.

 

Telia sålde alltså enligt sin egna kundtjänst slut på sina Iphone innan de ens var lanserade i Sverige!!

 

När de för andra gången krävde att jag skulle skriva på skriftligt trots mitt elektroniska godkännande som skulle gälla bestämde jag mig för att annullera.

 

Beställde från Halebop och beredde mig på lång väntan eftersom jag ju gav upp min plats hos Telia. Men jag fick del av Halebops första laddning ändå :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur det ligger till med leveranstid på 16gb vit?

Kikade på halebop.se precis och ser att 32gb vit finns i lager, och det verkar ju stämma efter vad jag läst här.

 

Funderar starkt på att lämna tre och annullera min beställning hos dem, efter att ha varit 3-kund i snart fyra år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått leveransbesked på min 16 gb svarta idag. När jag klickar på kollinr så finns det fortfarande inte registrerat hos posten. Någon som har fått leveransbesked idag och lyckats spåra telefonen hos posten?

 

När beställde du din?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min svarta 16GB den 5/8, nu har den kommit till brevbärarna där jag bor och är på väg mot utlämningsstället. Nu får man bara hoppas att avi'n kommer med posten idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick leveransbekräftelse och Kollinummer på den vita 32gb som jag beställde i lördags, så det kanske stämmer att dom finns i lager som det står när man klickar på den vita på Halebops sida! En 16gb hade nog räckt men för mycket ytrymme har ju sällan varit ett problem!

 

Kjell

 

Alltså nu blev jag fundersam, har just fått reda på att försändelsen finns att hämta ut på mitt ICA. Kan det vara något avtal som har kommit i förväg för att skrivas på? Jag konverterade från Halebop kontantkort. Verkar skumt att paketet gick fram så fort annars, brukar alltid fastna i Ånge ett dygn...

 

Kjell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså nu blev jag fundersam, har just fått reda på att försändelsen finns att hämta ut på mitt ICA. Kan det vara något avtal som har kommit i förväg för att skrivas på? Jag konverterade från Halebop kontantkort. Verkar skumt att paketet gick fram så fort annars, brukar alltid fastna i Ånge ett dygn...

 

Kjell

 

 

Nej då, det är telefonen. Visst gick det snabbt, men det är ju någon form av express dom kör med. Mitt ligger också för uthämtning på ICA här nere. Brukar inte komma in förren runt 14 dagen efter, men nu anlände det kl 8:32. Men du får vänta på din avtals-AVI som kommer i brevlådan, sen är det bara springa ner och hämta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, det är telefonen. Visst gick det snabbt, men det är ju någon form av express dom kör med. Mitt ligger också för uthämtning på ICA här nere. Brukar inte komma in förren runt 14 dagen efter, men nu anlände det kl 8:32. Men du får vänta på din avtals-AVI som kommer i brevlådan, sen är det bara springa ner och hämta ut.

 

Shit! Hoppas det stämmer :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...