Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Var ute och klippt gräset när jag såg Posten komma, Stängde av gräsklipparen och sprang till brevlådan... Och där var avin.=)

 

Så nu väntar man på att pappa kommer hem från sina möten och kan hämta ut den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Var ute och klippt gräset när jag såg Posten komma, Stängde av gräsklipparen och sprang till brevlådan... Och där var avin.=)

 

Så nu väntar man på att pappa kommer hem från sina möten och kan hämta ut den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag är ny hära och jag har en fråga , jag beställde iphone 16 gb svart den 9onde och jag har inte fått ett enda brev som jag ska skriva under... har inte fått nånting på mer än en vecka nu , hur långt tid tar det tills jag får brevet? Tack för svar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94
Någon annan än jag som reagerade på att paketeringen var urusel? Min iPhone låda låg helt löst i en större låda :superirriterad: Den flög runt hejvillt när man tog upp lådan. Det kunde ju i alla fall ha varit lite bubbelplast runt om iPhone lådan.

 

Håller med. Tyckte också det var lite konstigt. Hur dyrt kan bubbelplast vara liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hampos,, när beställde du din Iphone?

Jag beställde min 2009-08-02:D vit 16GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadå då sitter man med sin Iphone. :D

 

 

Nu håller den bara på att Aktivera. Hur lång tid tar det ungefär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hållit på att aktivera nu i en timme. Skall det verkligen ta så lång tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vet?

Blir fan förbannad. Man skall väl bara lägga isim-kortet så skall det funka. Jävla skit har kontaktat Halebop också men det tar ju evigheter för dem att svara. Man kan ju inte ringa dem heller....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vet?

Blir fan förbannad. Man skall väl bara lägga isim-kortet så skall det funka. Jävla skit har kontaktat Halebop också men det tar ju evigheter för dem att svara. Man kan ju inte ringa dem heller....

 

Simkortet kan ta upp emot 24h att aktivera sig, det tog typ 6h för bruden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du skriver på avtalet när du hämtar ut ditt paket så det tar nog allafall tills imorgon innan abonemanget är aktiverat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simkortet kan ta upp emot 24h att aktivera sig, det tog typ 6h för bruden.

okej tack för svaret.

Kan jag trycka avfärda så att jag kan lägga in kontakter och sånt och sen aktivera imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du skriver på avtalet när du hämtar ut ditt paket så det tar nog allafall tills imorgon innan abonemanget är aktiverat.

okej, Tack så mycket för svaret.

Kan jag trycka avfärda så att jag kan lägga in kontakter och sånt och sen aktivera imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer lite bilder på iphonen och min gamla (Som jag måste använda en dag till för att Halebop inte aktiverat mitt abb)

 

post-47217-1250524978.jpg

 

post-47217-1250525011.jpg

 

post-47217-1250525050.jpg

 

post-47217-1250525134.jpg

 

post-47217-1250525219.jpg

 

post-47217-1250525239.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höll på att falla baklänges när jag kom hem. Såg i fredags morse att min iphone fanns för avhämtning på safin spel. Tyvärr kom det ingen avi och jag hoppades på att den skulle komma idag. Nu när jag kom hem efter att ha jobbat 7-18 plockade jag upp posten på golvet och gick igenom den på vägen in i köket. Tro på fan, kuvertet som verkade mest lovande visade sig innehålla en P-BOT! Chockad som jag blev sprang jag till dörren och såg en liten vit pappersbit titta ner genom brevinkastet. Där var den. Avin som jag längtat efter i två års tid! Sen tog det inte särskilt lång tid att cykla fram och åter till safin spel för att nu redan ha aktiverat telefonen och håller på att synka den. Ligger dock fortfarande under Telia.

 

Bilder kanske kommer sen om min SE 850 lyckades spara dem på minneskortet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som testat om det går eller går att få igång surf via iPhone 3Gs+Halebop med sin macbook?

 

Någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer lite bilder på iphonen och min gamla (Som jag måste använda en dag till för att Halebop inte aktiverat mitt abb)

 

Vilket datum beställde du den? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer lite bilder på iphonen och min gamla (Som jag måste använda en dag till för att Halebop inte aktiverat mitt abb)

 

post-47217-1250524978.jpg

 

post-47217-1250525011.jpg

 

post-47217-1250525050.jpg

 

post-47217-1250525134.jpg

 

post-47217-1250525219.jpg

 

post-47217-1250525239.jpg

 

 

 

 

fy f*n va avis jag blir på dig Hampos :P riktigt snygg den vita är asså,,,beställt en lika dan,,bara väntar o väntar på min ,,jag orkar inte snart mer :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon?

Nämns flera gånger i tråden med länk och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy f*n va avis jag blir på dig Hampos :P riktigt snygg den vita är asså,,,beställt en lika dan,,bara väntar o väntar på min ,,jag orkar inte snart mer :(

Haha=).

Måste säga att det är den bästa telefonen jag har haft :borstatanderna:.

Sitter och kollar på den hela tiden och känner på den. Jag är förälskad :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått ett mail från Halebop om att jag har ett paket att hämta :huh: Jag har ju min iPhone redan, undrar vad det innehåller... Någon annan som också har fått mail?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94
Nu har jag fått ett mail från Halebop om att jag har ett paket att hämta :huh: Jag har ju min iPhone redan, undrar vad det innehåller... Någon annan som också har fått mail?

 

Kanske är en extra iPhone att ha i reserv? :D Haha nej, inte så troligt men har du fått ditt sim-kort? Kan ju vara det annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är en extra iPhone att ha i reserv? :D Haha nej, inte så troligt men har du fått ditt sim-kort? Kan ju vara det annars.

 

Yep, sim-kort har jag fått :D Undrar vad det kan vara för om det hade varit ett papper om abonnemanget och sånt så borde det ju har kommit i brevlådan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...