Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Här är din försändelse:

Beräknad leverans:

Tidigast 14 aug

13 aug kl 18:50

Alvesta, Försändelsen är inlämnad.

 

 

Vilken dag beställde du? Funderar på om de lagt de första beställningarna underst i korgen så de kommer sist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken dag beställde du? Funderar på om de lagt de första beställningarna underst i korgen så de kommer sist.

 

beställde den 31 kl 10.00 =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min den 10augusti o jag har fått leveransbekräftelse att den kan komma imorgon. Så det du säger kan stämma.. >;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde den 31 kl 10.00 =)

 

 

Så du satt och misshandlade dina cmd+R för att få den 12 minuter före mig som beställde på tisdagen efter. Knasigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde den 31 kl 10.00 =)

 

 

Så du satt och misshandlade dina cmd+R för att få den 12 minuter före mig som beställde på tisdagen efter. Knasigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hur lång tid efter det att ni beställde fick ni kollinumret? Jag beställde den 3/8 och har inte hört nåt.

 

/Axel

 

 

fick kollinummret kring 1 på dagen idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix
Alltså hur lång tid efter det att ni beställde fick ni kollinumret? Jag beställde den 3/8 och har inte hört nåt.

 

/Axel

 

Det är väldigt konstigt för jag beställde den 5 augusti, och de fick informationen den 6 augusti. Du borde ha gått din skickad. Fast de hade fått in många fler svarta iPhones så beställde du en vit kan det bero på detta. Jag har också fått uppfattningen om att 16 GB har längre leveranstid, antagligen är de populärast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ohooooo.. Har beställt en vit 16 GB. Jag beställde telefonen den 10e eller 9e aug, minns ej säkert!

Men fy, man väntar spänt. Trots att det verkar som att det är lite kärvt med den vita 16GB:en

så hoppas jag verkligen inte man ska behöva vänta i mer än 2 veckor pga det. Det är bara att hålla tummarna!

I'm in the game =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Posten har nog inte vaknat än... =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix
Posten har nog inte vaknat än... =(

 

Jag har varit uppe hela natten (inte p.g.a. telefonen utan helt enkelt för jag har sommarlov och jag är mästare på att vända dygnet) men ingen uppdatering whatsoever. Jag läste i en annan tråd att paketen i regel hamnar på någon station klockan 3 på natten, ifall detta var servicestället eller inte minns jag inte men jag tror nästan det.

 

Aja, tänkte sova lite nu. Hoppas mer saker har hänt när jag vaknar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag & min sambo beställde varsina 16gb vita pga att dom hade kortast väntetid. Vi beställde den 2/8. Men vi har inte sett skymten av ett mejl där det står ngt om leveransen, min sambo har heller inte fått brevet där dom gjort kreditupplysning.

Tråkigt att man blivit "lovad" telefonen senast den 16:e & nu insett att man kommer va bland dom sista som får den :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TopFlySecurity

asså är det bara jag som tycker att halebops information är dålig. jag fick besked igår att min telefon har blivit skickad så de är nice men när det gäller mitt abonnemang har jag inte hört nått om. tycker att dom borde kunna skicka ett informations email när man beställer att typ såhär går det till, och såhär länge får du vänta osv..

 

har presis som du sRa har jag inte heller fått nått om kreditupplysning så man vet inte redigt vad som händer. tråkigt om jag skulle få telefonen och inte få kortet så jag kan börja använda..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Posten är nog vaken hela natten minsann. Min telefon har rört sig från alvesta till norrköping över natten.

 

14 aug kl 07:13 Posten Fc Norra Promenaden, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Posten är nog vaken hela natten minsann. Min telefon har rört sig från alvesta till norrköping över natten.

 

14 aug kl 07:13 Posten Fc Norra Promenaden, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.

 

 

OMG! :o

 

 

Nu har även min kommit till orten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns min också på utlämningsstället (bor i Malmö). Vilken speed! Tummen upp Halebop.

 

Frågan är bara, ska det inte till en såndär avi som man förväntas skriva på (med anledning av avtalsformen)?

 

Hoppas den ligger i bredlådan när jag kommer hem, annars blir det till att vänta till måndag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag har köpt iPhone 3G (inte 3Gs) hos halebop med abbonemanget halebop vänner+mobilsurf fastpris, och då ingår 500 mb per månad. Jag undrar vad som händer när jag förbrukat mina 500 mb? Sänks hastigheten eller får jag betala per mb jag använder?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns min också på utlämningsstället (bor i Malmö). Vilken speed! Tummen upp Halebop.

 

Frågan är bara, ska det inte till en såndär avi som man förväntas skriva på (med anledning av avtalsformen)?

 

Hoppas den ligger i bredlådan när jag kommer hem, annars blir det till att vänta till måndag..

Nej du behöver ingen avi räcker med id och kolli och du behöver heller inte vänta på något avtal utan det ligger i lådan du hämtar ut.

 

Hej jag har köpt iPhone 3G (inte 3Gs) hos halebop med abbonemanget halebop vänner+mobilsurf fastpris, och då ingår 500 mb per månad. Jag undrar vad som händer när jag förbrukat mina 500 mb? Sänks hastigheten eller får jag betala per mb jag använder?

 

Tacksam för svar!

Hastigheten sänks till 57kbit/s inga extra kostnader tillkommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag har köpt iPhone 3G (inte 3Gs) hos halebop med abbonemanget halebop vänner+mobilsurf fastpris, och då ingår 500 mb per månad. Jag undrar vad som händer när jag förbrukat mina 500 mb? Sänks hastigheten eller får jag betala per mb jag använder?

 

Tacksam för svar!

 

Det står att de sänker hastigheten till 56kbps, men jag är inte helt säker på om de faktiskt gör det. Har varit med om en liknande spärr hos min gamla ISP, där var de för lata för att faktiskt sänka hastigheten när man väl gått över gränsen och jag kunde surfa vidare i samma hastighet. Får hoppas att halebop är lika slappa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du behöver ingen avi räcker med id och kolli och du behöver heller inte vänta på något avtal utan det ligger i lådan du hämtar ut.

 

När jag senaste köpte telefon med abonnemang hos Halebop (någon vecka sedan till en annan familjemedlem) så fick jag hem en avi med någon form av avtalsrad som jag var tvungen att skriva under innan jag fick paketet i handen (ingen vanlig avi, utan detta papper hade flera rader). Pappret skulle, som jag förstod det, skickas tillbaka till Halebop av utlämningsstället (?). Kan ju såklart ha fel men det verkade så.

I det fallet flyttades ett telefonnummer till Halebop, i detta fall har jag signat upp mig för ett nytt nummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag senaste köpte telefon med abonnemang hos Halebop (någon vecka sedan till en annan familjemedlem) så fick jag hem en avi med någon form av avtalsrad som jag var tvungen att skriva under innan jag fick paketet i handen (ingen vanlig avi, utan detta papper hade flera rader). Pappret skulle, som jag förstod det, skickas tillbaka till Halebop av utlämningsstället (?). Kan ju såklart ha fel men det verkade så.

I det fallet flyttades ett telefonnummer till Halebop, i detta fall har jag signat upp mig för ett nytt nummer.

Ja okej för min polare köpte en iPhone 3G för några veckor sedan av Halebop och alla papper, avtal o grejer låg i lådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått meddelande om att de kan hämta telefonen än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med vita 16gb modellen? Verkar vara uruselt med den eller? Beställde en 5/8 just för att det var angivet kortare leveranstid på den då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...