Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

hurricanefelix
Så om jag kör på 100 kr förhöjd månadskostnad så blir det (efter 6 månader!!!)

 

100+59+59 = 218?

 

Ja. Halebops priser är sjukt förmånliga :) 209 kr/månad blir det för mig (Halebop Vänner) och jag behövde bara lägga 900 kr i "öppningsavgift". :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Jag fick också leveransbesked idag 09.59! Kolli-id tar kanske en dag innan det dyker upp på posten.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. Halebops priser är sjukt förmånliga :) 209 kr/månad blir det för mig (Halebop Vänner) och jag behövde bara lägga 900 kr i "öppningsavgift". :propellerbaver:

 

Men Halebop snackar ju om fri surf till september. Alltså jag fattar ingenting, hoppas bara att jag inte får någon chock vid första räkningenn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Halebop snackar ju om fri surf till september. Alltså jag fattar ingenting, hoppas bara att jag inte får någon chock vid första räkningenn.

 

Fram till september gäller bara om man köper abonnemanget utan iPhone. Köper man med iPhone gäller det under hela abonnemangstiden precis som jag tidigare skrev. Finns en förklaring på Fairshopping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går fortfarande inte att söka kollid hos posten, så försändelsen verkar inte ha anlänt till första postcentralen ännu. Känns lite osannolikt att jag som östgöte får min innan helgen, eller vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94

Hallo. Beställde en 32gb svart den 3/8. Fick även jag leveransbekräftelse idag men betyder det att iPhonen borde komma inom några dagar då eller? Tycker det låter konstigt i och med att det stod 4 veckor på hemsidan och när jag kontaktade kundtjänst igår sa han fortfarande att det skulle ta så lång tid. Men ingen är gladare än jag om jag verkligen får min iPhone snart :D Som jag har väntat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fram till september gäller bara om man köper abonnemanget utan iPhone. Köper man med iPhone gäller det under hela abonnemangstiden precis som jag tidigare skrev. Finns en förklaring på Fairshopping.

 

Tack för länken! Ska läsas igenom!

 

Går fortfarande inte att söka kollid hos posten, så försändelsen verkar inte ha anlänt till första postcentralen ännu. Känns lite osannolikt att jag som östgöte får min innan helgen, eller vad tror ni?

 

Kommer säkert vara flera uppdateringar på en och samma gång ikväll. Ungefär "registrerad", "skickad till blabla". Alltså typ att det som skedde för tre timmar och just nu visas samtidigt.

 

Hallo. Beställde en 32gb svart den 3/8. Fick även jag leveransbekräftelse idag men betyder det att iPhonen borde komma inom några dagar då eller? Tycker det låter konstigt i och med att det stod 4 veckor på hemsidan och när jag kontaktade kundtjänst igår sa han fortfarande att det skulle ta så lång tid. Men ingen är gladare än jag om jag verkligen får min iPhone snart :D Som jag har väntat!

 

Jag mailade för att få veta min plats i kön precis innan jag fick min bekräftelse och då sa dom att dom har skickat. Har du fått ett kollinummer så har dom skickat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix
Tack för länken! Ska läsas igenom!

 

 

 

Kommer säkert vara flera uppdateringar på en och samma gång ikväll. Ungefär "registrerad", "skickad till blabla". Alltså typ att det som skedde för tre timmar och just nu visas samtidigt.

 

 

 

Jag mailade för att få veta min plats i kön precis innan jag fick min bekräftelse och då sa dom att dom har skickat. Har du fått ett kollinummer så har dom skickat.

 

Det känns väldigt konstigt att Posten inte har någon information om NÅGON iPhone. Jag tänker följa denna tråden religiöst under kvällen (och kolla Posten) för att se om nån får sitt kolli att fungera ^^

 

En lite juvenil fråga kanske: kan man hoppas på att den kommer imorgon, fredag, eller är det tidigast på måndag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående denna "leveransbekräftelse". Är ni säkra på att det inte bara står att Posten har mottagit en "elektronisk förhandsinformation"? Det innebär nämligen bara att avsändaren har meddelat Posten att ett paket ska skickas och att man bara har skrivit ut adresslappen. Varan har alltså ännu inte skickats utan kommer att skickas, troligtvis under morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående denna "leveransbekräftelse". Är ni säkra på att det inte bara står att Posten har mottagit en "elektronisk förhandsinformation"? Det innebär nämligen bara att avsändaren har meddelat Posten att ett paket ska skickas och att man bara har skrivit ut adresslappen. Varan har alltså ännu inte skickats utan kommer att skickas, troligtvis under morgondagen.

 

Det står inte så mycket mer än vad som stod i beställningsbekräftelsen, enda som är nytt är

Godssökning:

XXXXXXXXXXXXX

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående denna "leveransbekräftelse". Är ni säkra på att det inte bara står att Posten har mottagit en "elektronisk förhandsinformation"? Det innebär nämligen bara att avsändaren har meddelat Posten att ett paket ska skickas och att man bara har skrivit ut adresslappen. Varan har alltså ännu inte skickats utan kommer att skickas, troligtvis under morgondagen.

 

 

Såhär ser det ut hos mig:

post-47534-1250178333.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär ser det ut hos mig:

 

Skulle tro att det ser ut så hos alla som har fått en leveransbekräftelse från Halebop idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående denna "leveransbekräftelse". Är ni säkra på att det inte bara står att Posten har mottagit en "elektronisk förhandsinformation"? Det innebär nämligen bara att avsändaren har meddelat Posten att ett paket ska skickas och att man bara har skrivit ut adresslappen. Varan har alltså ännu inte skickats utan kommer att skickas, troligtvis under morgondagen.

 

 

Jo precis, det man har fått är ju bara att halebop har packat varan och skrivit ut en adresslapp. Så nu ligger alla paketen i en postbur på halebop-lagret eller på väg till postcentralen, eller förhoppningsvis på postcentralen och ska precis sorteras (och det är troligtvis då vi får upp något när man söker på kollid).

 

Men paketet bör ju vara skickat ifrån halebop-lagret i alla fall, det känns ju föga troligt att sista postbilen för dagen skulle åka vid 13:00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi lär som sagt knappast få avin i posten före helgen, men postleveranserna stannar ju inte upp bara för att det är helg. Bara man har kollinumret så kan man knalla bort till sitt utlämningsställe/ica/bensinmack/turkbutik - kanske redan imorrnkväll.. så helgen är inte förstörd om den inte kommer samtidigt som brevbäraren ;)

 

Nån som kan upplysa mig om simkort och nummerflytt? Jag ska portera från Telia, men har inte fått nån bekräftelse angående datum å sånt - varken från Telia eller Halebop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är då troligast bara en elektronisk förhandsinformation som ni fått. Kollinumret bör visa information under morgondagen.

 

Angående mitt tidigare inlägg om att det inte gick att beställa mer än en iPhone så har jag nu fått svar från kundtjänst. Man kan beställa två stycken eller flera mot att man uppger det i ett meddelande till kundtjänst när man beställer. En mindre bra lösning men nu har jag i varje fall gjort det. Nu är det bara att vänta i ungefär en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har fått fler svarta än vita Iphone 3GS så dom som har beställt Svarta kan få sina tidigare än dom som har beställt Vita. Vi beklagar den långa leveranstiden men efterfrågan har varit större än väntat.

 

//Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har fått fler svarta än vita Iphone 3GS så dom som har beställt Svarta kan få sina tidigare än dom som har beställt Vita. Vi beklagar den långa leveranstiden men efterfrågan har varit större än väntat.

 

//Halebop

 

Är telefonerna skickade? Alltså befinner dom sig hos posten just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix

Är det någon som vet ifall kollinumret kommer visa vart paketet är påväg när det väl fungerar med Postens hemsida? D.v.s. att det står vart den SKA innan den kommit dit?

 

Har nämligen flyttat till en annan del av Kristianstad och har inte behövt hämta ut någonting än. (BTW var det sjukt krångligt med Halebop - min folkbokföringsadress hade inte uppdaterats och därför fick jag skicka ett handskrivet brev till dem och vänta tills de ändrade adressen i sin databas innan jag kunde beställa min iPhone!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet ifall kollinumret kommer visa vart paketet är påväg när det väl fungerar med Postens hemsida? D.v.s. att det står vart den SKA innan den kommit dit?

 

När paketet väl anlänt till ditt utlämningsställe brukar det stå vilket det är.

Så har det sett ut för mig när jag fått paket skickade till mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E de någon som kommer ihåg ifall det var sms-avi eller vad det heter.. När dom skickar ut ett sms från posten om att paketet har kommit fram.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nämligen flyttat till en annan del av Kristianstad och har inte behövt hämta ut någonting än. (BTW var det sjukt krångligt med Halebop - min folkbokföringsadress hade inte uppdaterats och därför fick jag skicka ett handskrivet brev till dem och vänta tills de ändrade adressen i sin databas innan jag kunde beställa min iPhone!)

 

Menar du att du verkligen skrev ett analogt brev till dem? Känns inte det lite förra milleniumet? Jag skickade ett mail och fick det ändrat efter ett par timmar, ganska smidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du verkligen skrev ett analogt brev till dem? Känns inte det lite förra milleniumet? Jag skickade ett mail och fick det ändrat efter ett par timmar, ganska smidigt.

 

Jag vart lika inne på de förra årtusendet när jag skickade in min överlåtning alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix
Menar du att du verkligen skrev ett analogt brev till dem? Känns inte det lite förra milleniumet? Jag skickade ett mail och fick det ändrat efter ett par timmar, ganska smidigt.

 

Ja, eller, eftersom jag bara är 16 år fick jag be min mamma att komponera ett brev med hennes underskrift på. Detta efter att ha mailat supporten om att fel adress fanns i deras databas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...