Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Har också fått leveransbekräftelse nu! Beställde en 32GB Svart den 3/8 mitt på dan.

 

Samma datum, 16 gb svart! Fick leveransbekräftelse nyss!!!!!!!!!!

 

 

:borstatanderna::wub::toodeloo::galetglad: (Jag har väntat på att få använda dom där smileysarna en lång tid nu, hehe)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Ingen som beställde på fredagen 7/8 och har fått någon bekräftelse?

Hur långt fram har någon fått bekräftelse, såg 3/8, ingen efter det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick leveransbekräftelse nyss för 16GB Svart. Beställde den 3/8. När tror ni att man får den? imorgon eller på måndag :D

 

Beror på hur långt bort du är. När våra pass segade så åkte pappa in posten och han fick typ åka till någon postcentral och ta ut brevet.

 

Vad jag vet så skickas dom från Göteborg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på hur långt bort du är. När våra pass segade så åkte pappa in posten och han fick typ åka till någon postcentral och ta ut brevet.

 

Vad jag vet så skickas dom från Göteborg.

 

Jag fick också leveransbekräftelse (beställde 3/8 vid elvatiden) men kan inte heller spåra på posten... Men om de skickas från Göteborg idag borde det iaf vara lugnt att få den i morgon (eftersom jag bor i Göteborg) :-) .

 

Jag som inte vill ta ut segern i förskott undrar om det är så att Halebop kan vänta med att ge dem till posten, kanske ger posten dem i morgon så har vi dem på måndag?

 

/lage

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag också fått en leveransbekräftelse! jag som började undra om något knas hade hänt med min order :Pcelb%20(7).gifcelb%20(7).gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAA :D

fick leverans bekräftelse oxå ;) 16gb svart :P

 

När beställde du?

 

--

 

Verkar som Halebop/Telia har splittat på telefonerna så dom täcker beställningar till samma datum. Som inte lyckats lägga beställning förren den 9:onde så blir det väl nästa leverans... :( (Vilket jag räknat med.. men nu när många verkar ha fått så blev men lite deppig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När beställde du?

 

--

 

Verkar som Halebop/Telia har splittat på telefonerna så dom täcker beställningar till samma datum. Som inte lyckats lägga beställning förren den 9:onde så blir det väl nästa leverans... :( (Vilket jag räknat med.. men nu när många verkar ha fått så blev men lite deppig)

 

 

den 31 kl 10.00 exakt ;p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också fått leveransbekräftelse :) 16 GB Svart

 

Får inte godssökningen på Postens hemsida att fungera. Någon annan som får det att funka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också fått leveransbekräftelse :) 16 GB Svart

 

Får inte godssökningen på Postens hemsida att fungera. Någon annan som får det att funka?

 

Inte jag heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått nån leveransbekräftelse än men maila halebop och fråga som sa att dom kunde se att min beställning var skickad och gav mitt ett kolli-id som inte funkar. Undrar varför ja inte får någon leveransbekräftelse...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill försäkra mig om att det verkligen går att ta bort operatörslåset (Halebop) på en iPhone 3GS innan jag slår till. Någon här som vet hur man lättast gör det, om det nu verkligen går?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill försäkra mig om att det verkligen går att ta bort operatörslåset (Halebop) på en iPhone 3GS innan jag slår till. Någon här som vet hur man lättast gör det, om det nu verkligen går?

 

jailbreaka med redsn0w , sen gå in i cydia å lägg till http://repo666.ultrasn0w.com, sen installera ultrasn0w, sen starta om telefon, sen kan du ha vilket kort du vill,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jailbreaka med redsn0w , sen gå in i cydia å lägg till http://repo666.ultrasn0w.com, sen installera ultrasn0w, sen starta om telefon, sen kan du ha vilket kort du vill,

 

Tack för informationen. Skickar ett PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix

Jag kan meddela att jag har fått leveransbekräftelse på min 32 GB svart beställd den 6 augusti.

 

EDIT: Jag beställde den femte men i min bekräftelse står det att jag beställde den sjätte. Ännu bättre för er som ligger på sjunde!

 

BTW, är det någon som vet ifall mitt mobila bredband-SIM från Telenor kan fungera i min iPhone om jag kör ultrasn0w?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan meddela att jag har fått leveransbekräftelse på min 32 GB svart beställd den 5 augusti.

 

Härligt! Mina tankar går till dom som sitter hemma utan leveransbekräftelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hurricanefelix
Härligt! Mina tankar går till dom som sitter hemma utan leveransbekräftelse.

 

Jo, ganska jättehärligt. Lite tråkigare att jätteglade Roger precis ringde från Teliabutiken med en svart 32 GB 3GS till mig. Den är 300 meter härifrån :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, ganska jättehärligt. Lite tråkigare att jätteglade Roger precis ringde från Teliabutiken med en svart 32 GB 3GS till mig. Den är 300 meter härifrån :(

 

Nu gjorde du dom utan iPhone ännu mer ledsna.

 

Btw, ni som beställde Halebop Vänner abonnemanget, vet ni hur länge fri surf gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var precis inne på Halebops hemsida för att beställa två iPhones men man kan tydligen bara beställa en per person? Slängde iväg ett mail till kundtjänst i hopp om att det bara rör sig om ett tekniskt fel på hemsidan. Någon här som lyckats beställa två?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, ni som beställde Halebop Vänner abonnemanget, vet ni hur länge fri surf gäller?

 

Man har det under hela abonnemangstiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man har det under hela abonnemangstiden.

 

Så om jag kör på 100 kr förhöjd månadskostnad så blir det (efter 6 månader!!!)

 

100+59+59 = 218?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...