Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

abrahamsson_94

Hur många mb drar det egentligen om man använder iPhonens kartor, typ youtube, några apps som använder internet och så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Jag har samma abonnemang på min iPhone 3G, dvs att jag kan ladda ned 500 mb i full hastighet sen 56kb/s. Det räcker gott och väl. Jag använder det så gott som varje dag och har aldrig kommit upp i 500 mb. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma abonnemang på min iPhone 3G, dvs att jag kan ladda ned 500 mb i full hastighet sen 56kb/s. Det räcker gott och väl. Jag använder det så gott som varje dag och har aldrig kommit upp i 500 mb. :ThumbsUp:

 

När man har surfat upp sina 500mb är det ända som händer att det går långsammare eller börjar de ta betalt också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går bara långsammare.

 

Alltså inga extra avgifter.

 

57 kb/s duger ju ändå med tanke på halebops otroligt låga pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har iPhone 3G nu och köpt den ihop med mecenat.se specialerbjudande med Halebop Student Vänner abonnemanget, eller har det ens gått? Borde ju fungera men vad vet jag?! Därför jag frågar, nyfiken om 3GS också kommer säljas så isf.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halebop kanske skulle lägga ut sina priser snart så att man kan beställa?XD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kommer priserna ifrån. Jag har letat på Halebops hemsida, inget nyhetsbrev..

Någon som kan länka till sidan där man kan se priserna, beställa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag heter Robert och jobbar på Halebop.

Det var en gedigen tråd med många frågor, ska försöka redovisa så många svar som möjligt.

 

Först och främst, så startar vi försäljningen idag på iPhone 3GS kl 10.00 på www.halebop.se/iphone.

 

Svar på bananfiS fråga, det går tyvärr inte att kombinera Halebop Student med vårat iPhone erbjudande.

 

Det är endast abonnemangen Halebop Vänner eller Alla199.

 

Sedan den eviga frågan om 500Mb.

I dagsläget ser vår fastpristjänst ut så, och det har visat sig tillräckligt för de allra allra flesta. Men, naturligtvis utesluter vi inte att vi kommer att utöka tjänsten om det visar sig att det behövs.

 

Jag personligen har aldrig lyckats förbruka den gränsen och då går min iPhone ganska varm via Gprs.

Sedan använder man den väldigt mycket med WiFi också, och där gäller inte begränsningen.

 

Hoppas jag har svarat på några av era frågor iaf.

 

Mvh

Robert

Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga.

 

Hur blir det med tethering? Kommer ni att fixa det eler ni struntar i det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga.

 

Hur blir det med tethering? Kommer ni att fixa det eler ni struntar i det?

 

Hej

 

Vi för faktiskt en dialog med Apple om hur vi ska lösa det, så vi hoppas på att det kommer en lösning framöver.

Antagligen kommer det i samband med en OS uppdatering(?)

 

Mvh

Robert

Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Vi för faktiskt en dialog med Apple om hur vi ska lösa det, så vi hoppas på att det kommer en lösning framöver.

Antagligen kommer det i samband med en OS uppdatering(?)

 

Mvh

Robert

Halebop

Tack för det snabba svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fråga varför ni valt att strunta i iPhone abonnemang till Studenter igen?

Abonnemanget ser ju i stort sätt likadant ut som Halebop Vänner och det borde praktiskt taget gå.

Nu är jag besviken igen, vilket många andra också lär vara.

 

Jag som trodde ni prioterade studenter? :S

så det är inte möjligt att vi får se iPhone abonnemang med Halebop Student i framtiden heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga, när kommer ni börja sälja iPhone idag? jag har kollat på hemsidan men inte sett att man kan beställa ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Helebop!

Hur många exemplar har ni av iPhone? Igår ville ni inte svara på det, men kanske nu :)

/felix

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbrightside

Felixzb: Köpte också en! hoppas vi får dem snabbare än en oljad blixt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer iPhone 3G priserna förändras?

najjs vilken modell o färg? Du är ny har ser jag... Välkommen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är den första som beställt den men Halebop! Eller? Dom la ut den någon minut innan kl 10. :jultomte:

 

En 3GS 16GB Svart beställd 09.56 :skondans:

 

Sen får vi se hur lång tid det tar...

"Leveranstid: Just nu är det upp till 14 dagars leveranstid p.g.a stor efterfrågan på iPhone 3GS hos oss."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbrightside

Tackar :).. Har gått o suktat efter den här telefonen ända sedan jag tappade min touch 32gb. Köpte en svart 32gb och du ? '

 

När jag beställde min så var det upp till 2 veckors leveranstid, Nu har de ändrat till 6 veckor !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En 3GS 16GB Svart beställd 09.56 :skondans:

 

Sen får vi se hur lång tid det tar...

"Leveranstid: Just nu är det upp till 14 dagars leveranstid p.g.a stor efterfrågan på iPhone 3GS hos oss."

Hmm, men vi är först i kön i alla fall... :)=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...