Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

10.3.4


Jarting

Rekommendera Poster

HC Andersson

Yeah! Dräggel! (w00t)

 

Uppdateringar till Safari och Mail står det. Ska bli riktigt kul att se vad som väntar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha det här va ngt nytt, en inställningsassistent efter installationen va klar och man startat om :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Så då är ni nöjda då.. :lol:

Kul att få träffa tomten så här dags på året....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så då är ni nöjda då.. :lol:

Kul att få träffa tomten så här dags på året....

Ja nöjda tills WWDC börjar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg inte heller någon inställningsassistent. Kufiskt.

 

jarting: Exakt vad var det för assistent bara du fick? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Ta det säkra före det osäkra, innan ni drar ner 10.3.4 från programuppdateraren.

Starta Skivverktyg och kör Reparera skivbehörighet en gång före uppdateringen, och sedan kör ni den igen efter omstarten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Ser att MacFixit föreslår det också, ännu "hårdare".

Kör Diskwarrior eller Tech Tool skriver de.

 

Mac Fixit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte dags att Apple lägger till Diskwarrior och TechTool i systemet eftersom det är nödvändigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Jo man kan tycka det!

Det borde ligga automatik i att när programuppdatering startas så skulle Reparera Skivbehörighet dra igång innan nerladdningen börjar, eller innan prgrammet packas upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg inte heller någon inställningsassistent. Kufiskt.

 

jarting: Exakt vad var det för assistent bara du fick?  ;)

Det va den första delen av den man får när man installerar os 10.3, namn och vad man ska använda datorn till och var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matador2003

Det står uppdateringar till open GL och grafikkort, är det ngn som märker ngn prestandaskillnad?? Syftet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var som attan! Jag som trodde det skulla ta längre tid innan uppdateringen kom :tummeupp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Striberger
Det står uppdateringar till open GL och grafikkort, är det ngn som märker ngn prestandaskillnad?? Syftet?

Ja. Safari scrollar betydligt snabbare, det känns iallafall så. Tycker förresten hela Safari verkar rappare, någon annan som tycker detsamman?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, man kanske skulle ta å köra Cocktail, DU och lite sånt före och efter.. Har inte gjort det de senaste tre ggr. så det kanske är dags nu. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ush, jag som HATAR att stänga av datorn. Nu måste den startas om ordentligt också.. =/

Då har du haft den på länge ju, kunde man nog aldrig i OS9 och tidigare :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterade igår och allt funkar finfint! Körde bara reparera skivbehörigheter innan och efter. Tänkte först köra DW och sånt, men latmasken tog överhanden. Det verkar rappare och när man startar upp vissa program så går det otroligt snabbt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag kört några timmar så måste jag säga att Safari blivigt något snabbare! Jag upplever skrollningen lite rappare oxå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ush, jag som HATAR att stänga av datorn. Nu måste den startas om ordentligt också.. =/

Då har du haft den på länge ju, kunde man nog aldrig i OS9 och tidigare :crossfingers:

Körde UNIX innan X, så det var inga problem för mig.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...