Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spotify på iphonen!


Rockoholic

Rekommendera Poster

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Har prövat spotify under morgonen. Fungerar perfekt. Offline mode är ju genialt. Känns som att iPod-funktionen inte behövs för musik längre. Vi får se.

Nu ska vi bara se hur batteriet påverkas. 1/3 har gått sedan kl 7.30. Då har jag bara laddat ner en spellista på 66 låtar som jag kan lyssna på offline.

Underbar tjänst hur som helst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en länk där ni kan skaffa premium helt gratis, men refererar sina vänner bara så ere klart...

 

Gratis Spotify Premium

 

/R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

hur funkar det? fattar inte.. vadå complete offers? ska man kryssa i en massa spam?

 

attans! jag betalade precis 99spänn för ett premium-konto.. Men asså kan man använda sitt nuvarande konto eller måste man göra ett nytt konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men vadå? jag måste fylla i nån jäkla offer först eller? sen bara använda det till mitt befintliga konto?? fattar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men vadå? jag måste fylla i nån jäkla offer först eller? sen bara använda det till mitt befintliga konto?? fattar inte.

vad ja fattar ska man refer a friend . 9 st = en månad spotify Premium 64 = ett år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni menar väl inte att ni ger ut era loginuppgifter på Spotify så lätt ?????

 

 

Finns inte en chans att jag skulle göra det!

 

 

 

- Slice -

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat appen under dagen och är MYCKET förutom två saker:

 

* Har kraschat två gånger under dagen :(

* Skulle vilja sortera spellistan efter samma saker som är möjligt i desktopversionen, alltså på t.ex. artist.

Efter att ha laddat in hela listan ligger de i en väldig oordning så att det är omöjligt att snabbt hitta den låt man vill spela...

 

Men i övrigt super! :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att man kan vara på olika iphones under samma konto, en vän till mig logga in med mina uppgifter på sin iphone och vi var inne på appen samtidigt, kan ockås vara jag hade offline status så den kanske inte kände av att en annan var online med samma konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni menar väl inte att ni ger ut era loginuppgifter på Spotify så lätt ?????

 

 

Finns inte en chans att jag skulle göra det!

 

 

 

- Slice -

 

Syftar du på appen eller den där fria spotify premium? Personligen anser jag inte att det är värt att snåla när det handlar om ynka 99kr/mån för det man får!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100MB nu här på eftermiddagen bara.... Telia får nog fan göra nåt åt sin maxgräns på 5GB, det blir inte mycket i längden!

 

Telenor är ju just nu det bästa valet av operatör!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har investerat i ett Premium-konto, har ni kopplat erat ordinarie kontokort till Spotify eller använder ni ett "e-kort"?

 

Vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ni vågar göra det? Då gör jag det också, men jag är ändå väldigt orolig för att man ska bli bedragen...

Jag litar på Spotify och människorna bakom det.

Finns ingen risk med att använda ditt vanliga kontokort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag också skaffat Premium! Men jäklar vad trevligt program! I löööv it! :wub:

 

Men jag måste säga att det känns ytterst lockande att jailbreaka den bara för att man ska kunna köra Spotify som bakgrundsprocess...

 

EDIT: Jag måste bara få säga att mina första minuter med programmet gör att jag skulle vilja buga för Spotify-grundarna och tacka för detta underbara program! TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om man lyssnar offline automatiskt om man väljen en offline spellista, eller strömmar den alltid då man har wifi eller 3G åtkomst?

 

Robert

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart program men dom måste verkligen arbeta med sorteringen för offline-musik. Jag lägger all musik jag vill synca i en och samma playlist och det fungerar ju bra när man sorterar via datorn men det är ett helvete via iphonen... man kan inte söka på musiken eftersom sökfunktionen kräver onlineläge och det går inte att sortera efter artist eller något :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja att man kunde importera playlist-URL:er som man surfar fram i Safari på iPhonen. Sedan vore det kul med lite topplistor och nyheter..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...