Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Categories" har gömt de flesta av mina program efter uppdat


jocke_u

Rekommendera Poster

Använde programmet "Categories" på min iPhone och la de flesta programmen i kategorier, men dum som jag var så tog jag inte ur dem från mapparna innan jag uppdaterade till 3.0. Nu är i princip alla program borta från telefonen (gäller även standardprogrammen såsom väder, kalender osv.) Enligt iTunes så finns programmen fortfarande i telefonen så jag kan inte ladda ner det på nytt.

Jag har testat att jailbreaka och installera categories på nytt nu i ver. 3.

Någon som vet hur jag kan få mina program synliga igen (eller få bort det från telefonen så jag kan kopiera tillbaka de från iTunes)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde nått liknande och jag har för mig att "Återställ hemskärmens layout" var det som löste det. Jag återställde de mesta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat återställa hela telefonen men inget tycks funka, en tanke jag har är om man kan använda något program för att komma åt minnet och flytta/ta bort programmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installera SbSettings från Cydia och gå in i "hide icons-menyn" Där ska du se att de är avstängda från visning

Categories är lurigt på så sätt att det döljer ikonerna även efter avinstallation/uppgradering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installera SbSettings från Cydia och gå in i "hide icons-menyn" Där ska du se att de är avstängda från visning

Categories är lurigt på så sätt att det döljer ikonerna även efter avinstallation/uppgradering.

 

Tack så mycket! Funkade perfekt =) Synd att jag slösat massa pengar på att köpa ny kalender, väder app osv. via appstore och mycket tid på återställningar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...