Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tre släpper priserna för iPhone 3GS imorgon


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Tre har bra täckning både i och utanför storstäderna. Jag använder både mobiltelefon likväl som deras mobila bredband och jag har inte haft problem som också andra har haft med andra operatörer. Jag har också bara gott att säga om deras service utom vid ett tillfälle då den SE K800i jag hade gick sönder.

 

Den personal som tjänstgjorde vid Tre's butik i närheten av Lilla torg i Malmö gjorde då ett mycket nonchalant intryck och var allt annat än proffsiga i kundbemötandet.

 

Tre kommer dessutom att behålla mig som kund i.o.m att dom börjar sälja iPhone 3GS vid exakt rätt tillfälle!

 

Det var flera år sedan deras "Nät" kurkade ihop och "Låg nere" över huvud taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

700 spänn i månaden tycker jag e på tok för mycket....hoppas det går att köpa den till andra ab. till hyffsat pris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara lite tunnt med olika tyoer av abonnemang så här långt...

3000 inkluderade minuter...

3000 inkluderade sms/mms och

10GB data per månad

 

för 695 Kr

post-20355-1248355470_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags för räd ändå? :ninja:

Har tagit fram min über ninja dräkt nu :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att man kan köpa den med deras 499/399/299/199

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte köpa den i deras lägre ab. så ska jag göra hampos följe! Lyckan stå de djärva bi! /vad nu insektier har med det här att göra...skumt) :ninja:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte köpa den i deras lägre ab. så ska jag göra hampos följe! Lyckan stå de djärva bi! /vad nu insektier har med det här att göra...skumt) :ninja:

 

Tor att det bli lättast att ta den på stan? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Osså gränsen till 10GB, sen kostar det 10:-/MB, det blir ännu dyrare för somliga!

 

 

 

Ja vad passar för vem?

 

För 199kr/mån hos Telia så har du 5GB och över 5GB så har Telia rätt till att spärra hastigheten till 57 kbit/s.

 

Hos TRE får du med 3Total (special abonnemanget iPhone) 10GB och efter 10GB kostar det per MB.

 

 

I vissa andra trådar kan man läsa om vissa personer som aldrig har kommit upp i 5GB och hur onödigt det är med att vissa vill ha mera data än bara 5GB...

 

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att man kan köpa den med deras 499/399/299/199

 

 

Jag hoppas att det går att välja 499/raa ext399/299/199 och Vänner men sedan vad det kommer att kosta extra för mobilen per månad blir intressant!!

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slicemenice
Jag hoppas att det går att välja 499/raa ext399/299/199 och Vänner men sedan vad det kommer att kosta extra för mobilen per månad blir intressant!!

 

 

Mvh

 

Jag tycker fortfarande deras abonnemang verkar dyrare än flera andra operatörer med tanke på minuttaxa, fast de kan ju såklart kompensera det med en billigare telefon istället. Om det bara blir 699kr/månadabonnemanget blir det nog inte så många som slår till och förhandsbokar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

överskrider man verkligen 10gb per månad med en iphone? då måste man väl änna ligga i.. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Abonnemanget som kostar 699kr i månaden är ju i princip samma som deras 3 Fastpris, med skillnaden att man får en iPhone istället för vanlig telefon. Tror knappast att detta abonnemang är det enda de kommer släppa för oss som väntar :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vad passar för vem?

 

För 199kr/mån hos Telia så har du 5GB och över 5GB så har Telia rätt till att spärra hastigheten till 57 kbit/s.

 

Hos TRE får du med 3Total (special abonnemanget iPhone) 10GB och efter 10GB kostar det per MB.

 

 

I vissa andra trådar kan man läsa om vissa personer som aldrig har kommit upp i 5GB och hur onödigt det är med att vissa vill ha mera data än bara 5GB...

 

 

 

Mvh

 

Ja, jag har haft min sen den 4/6-09 och gjort av med sammanlagt 43MB.

Och duger det åt mig så borde det duga för alla andra också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår stod det även på 3s twittersida att priserna skulle släppas idag. Det inlägget finns inte kvar längre.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

delar din upplevelse men har lessnat på att tjata om det :D Telia har fått en renæssans bland ungdomen idag(sjukt att det kan vara hippt att låta som en pensionær?...."telia fungerar ALLTID bla bla bla" bullcrap!

 

 

edit: tre.se ligger nere.... *hoppas*

 

(fast vad går jag och hoppas før... måste ju ta den via norge før att få den upplåst :/ )

 

Detta är väl iofs ingen debatt om bäst täckning och dylikt, men jag måste ändå få delge mina erfarenheter.

 

Tre fungerar alldeles utmärkt nästan överallt. Har själv haft både Tre, Telenor, Tele2 och Telia som operatör.

 

Däremot, när jag rest mycket så har jag märkt att den operatör tappar täckning minst är Telia. Tre är tätt efter. Telenor är absolut sämst.

På sträckan mellan Skövde - Västerås räknade jag att Tre tappade täckningen på tok för ofta. Säkert en gång var tionde minut. Telia räknade jag till en enda gång. Samma är mellan Västerås - Sthlm där Tre bryter på tok för ofta för att kunna klassas som täckning överallt. Telia bryter här max 2 gånger.

 

Min sambo har Tre och vi brukar jämföra täckning. Det har hittills aldrig varit så att hon haft täckning och inte jag har det med mitt telia-abonnemang. Däremot är ofta tvärtom. I hennes pappas hus nere i mörka småland har hon ingen täckning alls, medans jag har full.

 

Tre fungerar för de allra flesta. Men Telia har helt enkelt bäst täckning överlag.

 

Däremot tycker jag att Tre har en väldigt trevlig kundtjänst och en bra prissättning.

 

Sen har ju Telia faktiskt jobbat på sin image och det verkar ju som det ger resultat om nu alla ungdomar låter som pensionärer.. eller hur? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har haft min sen den 4/6-09 och gjort av med sammanlagt 43MB.

Och duger det åt mig så borde det duga för alla andra också.

 

 

Om Herr Balooba har haft iPhone sedan 4/6-09 och enbart gjort över med 43MB så måste ALLA andra rätta in sig i ledet efter Herr Balooba!!!

 

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...