Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tre släpper priserna för iPhone 3GS imorgon


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Hmm, 399kr/m +895kr vid leverans sen ska man betala 49kr/m i 24månader 399+49*24=10752+895=11647?

 

 

 

Sen om man väljer 399kr/m så kan man inte lägga till fri surf turbo, Vad är det för trams? Hoppas Halebop kommer med bättre priser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Detta är ju för 32gb-modellen. Finns inte 16? =(

 

Edit:

hittade 16gb. Men 450kr i månaden EXKLUSIVE SURF?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ju för 32gb-modellen. Finns inte 16? =(

 

Edit:

hittade 16gb. Men 450kr i månaden EXKLUSIVE SURF?!

Mmm:S weird,,, Men borde väl i alla fall kunna lägga till så att man får fri surf turbo som man kan i alla andra abb?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slicemenice

för min del skulle detta innebära ett lägre totalpris än telias förköpserbjudande, men det känns fortfarande som rejält mycket pengar...

 

Kan inte halebop få tummen ur och släppa sina priser snart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slicemenice
Detta är ju för 32gb-modellen. Finns inte 16? =(

 

Edit:

hittade 16gb. Men 450kr i månaden EXKLUSIVE SURF?!

 

Vaddå exklusive surf? "Väljer du iPhone med 3Pott 399/499 ringer, SMSar och MMSar du för hela beloppet. Dessutom ingår fri surf i Sveriges bästa 3G-nät. 2 GB för 3Pott 399 och 10 GB för 3Pott 499."

 

Så tar du 3Pott 399 så blir det 450kr i månaden, men två gig får du att surfa på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämre än telias tycker jag.

 

Jag surfar mycket men ringer inte alls mycket, med 399 (som jag aldrig kommer att ringa upp får man endast surfa 2Gb å ska jag surfa mer än så måste jag ta ett dyrare abb och det finns inte en chans i världen att jag skulle ringa upp 499kr i månaden.

 

Telia känns otroligt mycket bättre för just mina begov altså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre´s olika abonnemang påminner skarpt om Telias iMini,Medium å Maxi som suger hårt.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slicemenice

Det skiljer verkligen mycket beroende på vad man gör med sin mobil. Pratar man ändå upp de där 399 kronorna och inte surfar mer än 2gig i månaden är det ju riktigt bra.

Jag pratar nog inte för mer än kanske 200kr i månaden, så Tre är inte optimalt för mig heller. Dock är det ju en dyr pryl, och här KAN man åtminstone ringa upp nästan hela månadskostnaden, till skillnad från Telias 179kr/månad som går rätt ut i ingenstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu såg jag att det ingår fri surf.. Imorgon blir jag uppringd av Tre och beställer en 16gb svart för 499kr i månaden =)

 

10gb klarar man sig på va? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre´s affärspaket var ju riktigt bra, 499kr/m +49kr mobilen ring,sms,mms hur mkt du vill 10gb surf ingår=), Övertala pappa att anställa mig? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får även tänka på att Telias erbjudande (378kr) är väl för 16GB? Alla tres erbjudande som står här är för 32GB?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får även tänka på att Telias erbjudande (378kr) är väl för 16GB? Alla tres erbjudande som står här är för 32GB?

 

De har priser för både 16 och 32gb nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betänk väl att man med 3GS även kan surfa med datorn via iphonen. Behovet av surfning kommer således att öka. Kanske har man inget behov av sitt bredbandsabonemang längre?

 

För mig som ringer för 0 kronor, men vill surfa mycket (via datorn med) är telia betydligt bättre än 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser sämre ut än Telias rent prismässigt, för man får väl ringa för de 378 kr som Telia vill ha i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser sämre ut än Telias rent prismässigt, för man får väl ringa för de 378 kr som Telia vill ha i månaden?

Svar: Nej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar fortfarande om jag borde be farsan köpa en olåst iPhone 32GB 3GS för 6800 SEK. Fast jag måste ändå ha ett abb när jag kör med det i Sverige,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Herr Balooba har haft iPhone sedan 4/6-09 och enbart gjort över med 43MB så måste ALLA andra rätta in sig i ledet efter Herr Balooba!!!

 

 

 

Mvh

 

Farbror Balooba om jag får be!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar: Nej!

hur kan då telia vara ett bättre alternativ? dum fråga kanske, men nu hänger jag inte med. med tre får du ju använda hela beloppet, och det känns ju rimligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slicemenice
hur kan då telia vara ett bättre alternativ? dum fråga kanske, men nu hänger jag inte med. med tre får du ju använda hela beloppet, och det känns ju rimligt.

 

Om man vill surfa för mycket mer än 2 gig är nog Telias bättre, men annars ser jag inte heller poängen med att välja Telias abonnemang

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan då telia vara ett bättre alternativ? dum fråga kanske, men nu hänger jag inte med. med tre får du ju använda hela beloppet, och det känns ju rimligt.

Jag säger inte att det ena är bättre än det andra (Telia/3) men det som retar mig när det gäller 3 är att man betalar ett abb på 399 kr/mån där dom säger att samtal, sms, mms & tjänster ingår i potten vad man inte tänker på är att uppkopplingsavgiften 0,69 kr inte innefattas av denna pott som det gör hos t.ex Telenor. Ringer man t.ex 150 samtal så läggs denna uppkopplingsavgift på utöver abb på 399 kr/mån.

Detta är mycket irriterande då man kanske inte ringer så långa samtal dvs man använder inte hela potten men summa blir mycket hög ändå!

 

// H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johanbogren
Jag säger inte att det ena är bättre än det andra (Telia/3) men det som retar mig när det gäller 3 är att man betalar ett abb på 399 kr/mån där dom säger att samtal, sms, mms & tjänster ingår i potten vad man inte tänker på är att uppkopplingsavgiften 0,69 kr inte innefattas av denna pott som det gör hos t.ex Telenor. Ringer man t.ex 150 samtal så läggs denna uppkopplingsavgift på utöver abb på 399 kr/mån.

Detta är mycket irriterande då man kanske inte ringer så långa samtal dvs man använder inte hela potten men summa blir mycket hög ändå!

 

// H

Har kollat igenom mina räkningar och där ingår uppkopplingsavgiften i potten. Har tre 299.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer med Johanbogren: Uppkopplingsavgift, SMS dras av potten. Det är först när du har förbrukat din pott som du faktureras utöver.

 

Har alla som lagt intresseanmälan fått ett mejl med erbjudande om förköp av iPhone 3GS. Det verkar vara någon som har läckt ut länkarna som endast skulle till intresseanmälarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...